Soini kyykyttää köyhiä!

Köyhätkyykkyyn

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_käy_Sipilä----

      .

      "Tuossa uutisessa lukee Ei käy laatuun Sipilä??????????" Onks hääkin persu??????

      .

    • Luulisi, että palstapölhötkin tuosta innostuisivat "mölisemään", kun eläkkeellähän ne mielenterveysongelmaisetkin ovat...

      • ihmiselle.nannaa

        Soini oikein nauttii, kun pääsee Sipilän seläntakaa iskemään köyhiä oikein armotta. Eikä yllätä. Onhan Soini köyhiä vihaava ääripirullinen umpinarsisti.


    • kylmääfaktaa

      Suomessa on viimeiset 40 v pumpattu erilaiseen loisimisiin ja yhteiskunta on antanut mennä vuosikymmenet toiseen tällaisten työtävieroksuvien ym työpaikkoja pakoilevien henkilöiden oleskella yhteiskunnan varoilla. Nyt sitten kun eläkeikä koittaa ei minkäänlaista eläkettä vaan takuueläke eli n 750 euroa. Omaa asuntoa ym mitään reaaliomaisuutta ei tietystikkään koska ryyppäämiseen ym huumeet vienyt.
      Ne jotka ovat yrittäneet asiansa hoitaa saavat vain kovemmin veroja maksaa ja sama marina näiden elättien suusta taas jatkuu. Kuinka kauan Suomi vielä kestää tätä?
      Uskallan väittää jos ei Sipilän hallitus saa tätä touhua kuriin, niin me olemme IMF sylissä. Kuten jo v1990 luvun laman kourissa oltiin kuilunpartaalla ja jopa poikkeuslaki oli lähellä eli valtio olisi joutunut lopettamaan lapsilisien ym etuisuuksien maksut.
      Tämä riski todella tulee eteen jos kurssia ei saada muutettua pian.

    • koirakoirantuntee

      Soini on katolinen ,rooman ja brysselin suuri ihailija, persuus on vain työkalu päästä pelipaikoille.
      Nykyistä paavia tämä buldoggi vihaa, koska beneticus on 1000 vuoteen paras vasemmisto paavi, oikea kansan palvelija, kuten jeesus.

    • SairastaSoini

      Soinin ihannevaltio löytyy idästä. Venäjän raaka hallintomalli sopisi diktatuuria havittelevalle Soinille. Omassa puolueessaan Soini noudattaa ehdotonta yksinvaltaa säätiövilunkeineen kaikkineen. Muodon vuoksi Soini on haluavinaan jakaa valtaa muille, mutta käytännössä hän iskee armottomasti niihin, jotka pyrkivät haastamaan hänen valtaansa puolueessa. Narsismin ja itsepäisyyden yhdistelmä on johtanut tilanteeseen, jossa Soinin väistyminen jättäisi puolueen hajaannuksen tilaan, sillä muuta yhteistä nimittäjää ei näillä öyhöttäjillä ole.

      Köyhän asia kiinnostaa Soinia vain äänten keräämisen vuoksi, mutta oikeasti hän halveksii kaikkia pienituloisia, joiden hän katsoo olevan itse syyllisiä tilanteeseensa. Köyhiä käytetään persuissa myös vähemmistöjen kiusaamisen välikappaleena, kun Soini käyttää natsienkin harrastamaa syntipukkitaktiikkaa vastakkainasetteluun yllyttämisessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe