Muutamia tulevan HR-V:n epävarmoja kohtia, maavara henkilöautotasoa ja miten esim. lämmityslaitteen/ilmastoinnin säätimet toimivat talvioloissa. Tuntuu että ajaessa on hankala löytää oikeaa "namikkaa" ja tietysti hanska pitää olla kosketusnäytyöön sopiva, käytännössä avokämmenellä. Ei hyvä.
Tästä huolimatta aion käydä koeajamassa cvt-bensamallin.
HR-V:n kosketusnäyttösäätimet talvella
4
<50
Vastaukset
- Rahastuksenmakua
Noi nykyautojen kosketusnäytöt voi tulevaisuudessa olla aikasmoinen murheenkryyni takuun loputtua varsinkin kylmien olosuhteiden marginaalisilla periferiamarkkinoilla eli kuten esimerkiksi täällä Suomessa...
Lisää vaan tota turhaa hifistelypaskaa autoihin niin kohta kukaan ei osta näitä käytettyinä riesakseen ja rahareijäkseen.
Jos käytettyjen arvot tippuvat olemattomiin sen takia, että autoista tehdään tarkoituksella "kertakäyttötuotteita", koska takuun loputtua ylläpitokustannukset nousevat pilviin näiden kaikenmaailman turhakkeiden takia niin kenen etu se sitten loppujenlopuksi edes on?- dsg-tsi
Periaatteessa se kosketusnäyttöpaneli on varmasti halvempi valmistaa ja korvata kuin mekaaninen vastaava. Luultavasti myös kestävämpi. Vertaa esim. kännykän näyttöön.
Toinen juttu on sen käytettävyys "sokkona". Löytääkö nopeasti oikean säätimen.
Samoinhan tuo mittaripaneelikin on toteutettu digitaalinäyttönä. Sinänsä ihan järkevää kun antureiltahan se info tulee. Kokonaisuutena kehitys on ihan oikeaan suuntaan menossa, mutta just tuo käytettävyys, lämmityslaitteen/ilmastoinnin ohjaus jne. Puheohjaus?
- eioota
No, mahdetaanko me noita HR-V:itä saadakaan kun esim. Australiasta ne ovat 'loppuneet kesken' (100-200 ostajaa kuukaudessa saa 'ei oota') ja USAssa meni pikku-SUV:ien myyntikärkeen lähes ilman mainoskampanjaa.
HR-V:n maavara on muistaakseni sama 18 tai 18.5 cm kuin vaikka uudessa Suzuki Vitarassa eli sellaiset 4 cm korkeampi kuin tyypillisessä henkilöautossa. - seeveetee
Outo juttu muuten: kanadalainen autotoimittaja ihastui ikihyviksi tuohon HR-V:n CVT-vaihteistoon ja kehui että se on selvästi parempi kuin ZF:n uusi 9-portainen automaatti. Mitä ihmettä? CVT:itähän kuuluu haukkua? Noissa uusissa CVT:issä on kiihdytyksessä seitsemän 'valepykälää', jotta kiihdytys tuntuisi oikeanlaiselta. Moottorijarrutuskin onnistuu ratin 'läpyköillä'. Itse en ole ikinä edes kokeillut CVT:tä, mutta mieli tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta832102Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt231798- 241715
50+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin211490Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu651451- 761358
hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo201354Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61302En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee121274- 721251