Aliupseerista miehistöön -koulutus

Ylikossu

Nyt kun on mahdollista kouluttautua ylöspäin, niin voisiko antaa myös jämät pois ja jatkaa kuitenkin armeijan kirjoissa? Minua on aina harmittanut kun sain palkinnoksi paikan aukkiin kun yritin vain tehdä hommat kunnolla. Minussa ei ole tippaakaan johtajaa. Haluan tehdä kaiken itse ;) Kertauksissa on käyty ja reservissä on tippunut kaksi ylennystä, mutta luulen, että tapan itseni työllä jos sota syttyy. Olen huono delegoimaan.

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • legaladvice

Kyllä se onnistuu.

Rikoslain 2 luvun 14 a §:ssä todetaan seuraavaa:

Joka tuomitaan rangaistukseen maanpetos- tai valtiopetosrikoksesta taikka muusta rikoksesta vankeuteen vähintään kahdeksi vuodeksi, on tuomittava menettämään sotilasarvonsa, jollei sotilasarvon menettämistä huomioon ottaen rikoksen laatu, rikokseen johtaneet ja siitä ilmenevät seikat sekä sotilasarvon menettämisestä tekijälle aiheutuvat muut seuraukset ole pidettävä kohtuuttomana.

Alinta sotilasarvoa ei kuitenkaan tuomita menetettäväksi. (16.6.2000/559)

Tuossa näkyisi olevan suht varma keino päästä natsoista eroon :) Tosin saattaapi menettää muutakuin kuin natsansa.

• väheneeLoppuu

"Nyt kun on mahdollista kouluttautua ylöspäin, niin voisiko antaa myös jämät pois "

Ainakin nyt sukupuolineutraalina aikana menossa tilanne siihen suuntaan, että pian saat yhteiskunnan kustantamana luovuttaa munasikin pois.

Luovuta vaan kaikki pois.

• noeiookankee

"pian saat yhteiskunnan kustantamana luovuttaa munasikin pois."

Ei se voi semmosista luopua mitä ei oo ollut

• Näinmäin

Mä luovutin sotilasarvon pois kun kieltäydyin reservistä. Ei tarvii enää mennä kertaamaan ja pääsee valtion maksamaan päiväraha Lomakotiin 5 pv. Ihan hyvä diili oli.

• JaSivariSelittää

Mitättömyys antaa tilaa kaikenlaiselle luovuttamiselle ja periksi antamiselle. Ja korostaa mitättömyyttä.

• Anonyymi

jos on muuttunut pasifistiksi tai on eri mieltä suomen kuulumattomuudesta natoon; hyvä siirto. natsoilla ei voi tosiaan keskittyä vain itseensä, ja voi olla helpommin tarkka-ampujan tai muun luodin tiellä. kysyttiin halukkutta intissä, mutta sanoin, etten ole oikea henkilö tehtävään, jossa tosin jo olin vastuuasemassa - joka oli ikävä lisä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1593
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      172
      1237
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      37
      1211
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1047
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      964
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      188
      906
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      882
    9. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      817
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      808
    Aihe