Eli olen miettinyt tuon laitteen ostoa ensimmäiseksi tabletikseni. Tämä tulisi ihan peruskäyttöön, eli jotain peleja ja netti surfailua ja videoitten katsomista. Mielipiteitä ja käyttökokemuksia jos joku tällaisen omistaa? Kiitos.
Huawei Mediapad T1 10 kokemuksia kiitos
5
176
Vastaukset
- laylaah
Huawei MediaPad T1 8 tai vaihtoehtoisesti tuo?
- Huuwei1
Tuolla pärjää kortkeintaan vuoden. Päivitystuki on Huaweilla olematon eli laite vanhenee nopeasti.
- ewrqwe
Itseasiassa ei ole olematon. Huawei ei vaan tarjoa niitä samallalailla kun muut valmistajat eli automaattisina päivityksinä vaan joudut ite leikkimään koneen kanssa. Enkä puhu nyt mistään customromeista
- onseolematon
ewrqwe kirjoitti:
Itseasiassa ei ole olematon. Huawei ei vaan tarjoa niitä samallalailla kun muut valmistajat eli automaattisina päivityksinä vaan joudut ite leikkimään koneen kanssa. Enkä puhu nyt mistään customromeista
On se olematon:)
- eotoimi
Katsomo ei toimi laitteessa ja väittää laitetta rootatuksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079