Alfaurostani seuraa naisten katseet

Zum

Merkillistä, että maskuliininen mieheni aiheuttaa minulle päänvaivaa, koska eipä ole kesää, ellei naisten katseet seuraisi missä tahansa liikumme. Kesällä raamikas ruskettunut uros kiinnittää tietysti naisten huomiot enemmän :) Siksi olenkin hänet "valinnut", että pidän miehekkäistä miehistä yleensäkin, joissa on särmää ja ulkonäköä ja luonnetta, koska sitä itsellänikin on, en jää vaille katseita, MUTTA, sitä en ymmärrä, miksi se mua niin paljon rasittaa, voiko joku valaista asiaa? Tietysti se on mustasukkaisuutta, mutta miten sitä pystyisi käsittelemään, ettei se aiheuta turhia draamoja, kuten usein käy, kun palaamme vaikkapa kesäisestä tapahtumasta, mikä ALKAA hyvin, mutta päättyy draamaan useinkin. Mies osaa olla yhtä mustasukkainen minusta ja aiheuttaa myös kohtauksia, jos joku vieras mies minua vilkaiseekin.
Mies osoittaa julkisesti huomiota ja suukottelee, mutta se ei riitä todistamaan minulle, että kaikki on hyvin. Erotiikka toimii loistavasti ja tässä kemiat kohtaavat mutta vuorovaikutus ei aina toimi henkisellä puolella. Ehkäpä epävarmuus johtuukin tästä, koska en pääse hänen "pään sisälle" helposti.. Ulkoisesti kukaan tuskin voi aavistaa sitä epävarmuuden tunnetta minusta, mutta sehän kalvaakin sielua :)

Se välillä ihmetyttää, että naiset eivät kunnioita toisten parisuhdetta, vaan tuijotus ja katseet ovat aika paljastavia. Toisaalta mieheni ei ole "tusinanaama", joten siltä pohjalta tämän saattaa ymmärtää..., että katsotaan jo pelkästä uteliaisuudesta, mutta toisinaan katseet vaikuttavat kuolaamiselta ja se tulee jo liian lähelle. Tietysti olen ylpeä miehestäni mutta ulkonäköhän ei kerro kaikkea..
Kiitos, joku joku keksii vinkkejä miten suhtautuisin asiaan neutraalimmin?

27

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurt777777777

      Olet vähä nolo, mies.

    • määääääääää000

      Ymmärrän tuntees, sama juttu. Mennään minne vaan niin joku akka tuijottaa kuola suu pielessä. Perkkele että kyrpii. Tänäänkin yhellä kirpparilla joku akka kuolasi ja jakoi ihailevia katseita. Vituttaa ihan kympillä. Me ollaan oltu naimisissa jo yli 20 vuotta ja silti nuppi hajoaa.. Ymmärrän sua täysin. Voimia.

      • UskomatonAvausTääki

        Onko noin ääliöitä tyyppejä aidosti olemassa??Mä en voi uskoo,menkää vi''u viidakkoon jos ei latvapuol pelaa.


    • dgr5e4rrff

      Yksin kun on mies liikkeellä saa olla aivan rauhassa. Kun on naisen kanssa liikkeellä tilanne muuttuu selvästi toiseksi. Varmaan nyt ei naisilla ole jälleen ihan paras arvostelukyky, kuten ei missään muissakaan asioissa.

    • HankkikaaItsetunto

      Hmmm... ei sitä nyt niin alfaa taideta olla jos on pääkoppa noin heikoissa kantimissa :D Alfa ei ole pelkkää ulkokuorta vaan nimenomaan henkistä.

      Yleisesti ottaen mainitsemasi ylenpalttinen suutelu ja muu teatraalinen huomionosoitus muiden miesten edessä saa mut hymyilemään sisäänpäin ja tuntemaan jopa myötähäpeää "alfan" puolesta, koska se kertoo miehen sisäisestä epävarmuudesta. Mulle tulee väistämättä kaksi ajatusta 1) mies merkkaa naista muiden miesten edessä näyttääkseen että tämä on hänen nainen, jättäkää rauhaan 2) mies leveilee valloituksellaan nostaakseen itseään jalustalle, brassailee, mikä on aika köyhää.

      Todellinen alfa ei murehdi tuollaisia, hän tietää 100% varmuudella, että muut miehet kunnioittavat häntä eikä hänellä ole muille todistettavaa. Samoin hän tietää, että nainen on hänen eikä nainen kenenkään muun mukaan lähtisi. Mustasukkaisuus on jo niin betaa kun olla ja voi, mustasukkainenhan pelkää että nainen lähtee paremman matkaan!

      Itselläni oli deittinä erittäin vetävä mimmi, josta kukaan kaveri/tuttu ei tiennyt. Noooh.. siinähän alkoi sellainen puolituttujen, tuttujen ja kavereiden karkelo tämän naisen ympärillä. Mua lähinnä nolotti naisen ja muiden miesten puolesta. Aikansa huomiosta nautittuaan hän pyysi minut sivummalle kahden ja hetken juteltuamme omia juttujamme täräytin ensisuudelman hänen pehmeille huulille. Hän sitten teki saman minulle näiden hännystelijöiden edessä kertoakseen missä mennään ja hännystely loppui. Missä vaiheessa olin huolissani, en oikeastaan missään....

      Jos teillä on näyttävä kumppani niin totutelkaa ajatukseen, että niitä katseita tulee. Ne katseet ovat kateutta täynnä, sinulle! mustasukkaisuus = huonoa itsetuntoa, epävarmuutta itsestä silloin kun siihen ei ole mitään syytä toinen antanut.

      • Zum

        Hei, tänks vastauksestasi, jossa otit huomioon eri näkökohtia ja vaivaiduit pohtimaan aihetta, kuten myös "määääääääää000" sekä "dgr5e4rrff".
        Varmaankin juuri näin, että suukottelu voi olla näyttämisen halua, mutta hän tekee niin myös kotioloissa, vaikka ei muuta yleisöä olisikaan.
        Ajatuksesi ovat todella "rauhoittavia" sikäli, että katseisiin pitää vain tottua, jos aikoo mieheni kaltaisen jäbän kanssa kulkea :). Kerron vielä itseäni rasittavan esimerkin = Lähdettiin yhdessä pyöräilemään ulkoilureiteille ja heti saavuttuamme kyseiselle paikalle, alkoi eri-ikäisten naisten päät kääntyillä, vaikka heillä oli ollut muuta tekemistä sitä ennen :). Useimmiten tuntuu siltä, että olen liikkeellä näyttelyesineen kanssa ja se tekee olostani vaivaannuttavan, vaikka hymyilenkin iloisesti enkä näytä tätä kiusaantumistani. Toden totta vähempikin huomio riittäisi yhdelle pyöräretkelle.
        - Yksin liikkeellä ollessani "autuas rauha laskeutuu", kun saan pyöräillä ilman ylimääräistä silmäpareja, mitä nyt jos itseäni katsellaan, sehän sallittakoon :):)
        - Noi kirpparikeikat on kans tuttuja, koska ei saa rauhassa katsella hyllyjen tavaroita, kun tiedostan muiden seuraavan mieheni liikkeitä...
        Voi jessus tätä touhua, nyt oikeasti alkaa huvittaa tämän asian pohtiminen, mutta näin hyvässä seurassa on todella kiva jakaa mielipidettä ja saada "vertaistukea", vaikka ei maailman tärkein asia olekaan kysymyksessä, niin mielenrauha siinä menee aina hetkeksi kuitenkin.


      • miksiedesmiettiä
        Zum kirjoitti:

        Hei, tänks vastauksestasi, jossa otit huomioon eri näkökohtia ja vaivaiduit pohtimaan aihetta, kuten myös "määääääääää000" sekä "dgr5e4rrff".
        Varmaankin juuri näin, että suukottelu voi olla näyttämisen halua, mutta hän tekee niin myös kotioloissa, vaikka ei muuta yleisöä olisikaan.
        Ajatuksesi ovat todella "rauhoittavia" sikäli, että katseisiin pitää vain tottua, jos aikoo mieheni kaltaisen jäbän kanssa kulkea :). Kerron vielä itseäni rasittavan esimerkin = Lähdettiin yhdessä pyöräilemään ulkoilureiteille ja heti saavuttuamme kyseiselle paikalle, alkoi eri-ikäisten naisten päät kääntyillä, vaikka heillä oli ollut muuta tekemistä sitä ennen :). Useimmiten tuntuu siltä, että olen liikkeellä näyttelyesineen kanssa ja se tekee olostani vaivaannuttavan, vaikka hymyilenkin iloisesti enkä näytä tätä kiusaantumistani. Toden totta vähempikin huomio riittäisi yhdelle pyöräretkelle.
        - Yksin liikkeellä ollessani "autuas rauha laskeutuu", kun saan pyöräillä ilman ylimääräistä silmäpareja, mitä nyt jos itseäni katsellaan, sehän sallittakoon :):)
        - Noi kirpparikeikat on kans tuttuja, koska ei saa rauhassa katsella hyllyjen tavaroita, kun tiedostan muiden seuraavan mieheni liikkeitä...
        Voi jessus tätä touhua, nyt oikeasti alkaa huvittaa tämän asian pohtiminen, mutta näin hyvässä seurassa on todella kiva jakaa mielipidettä ja saada "vertaistukea", vaikka ei maailman tärkein asia olekaan kysymyksessä, niin mielenrauha siinä menee aina hetkeksi kuitenkin.

        Niin, että se ei haittaa jos Sinua katsellaan, mutta häiritsee kovasti jos katseet kääntyy mieheesi? Miksi se ylipäänsä häiritsee? Ei katseesta kulu. Minulla tulee lähinnä mieleen, ettet koe suhteemme olevan kovin varmalla pohjalla = pelkäät, että joku noista katselijoista vie yhtäkkiä miehesi. Ei ehkä niin selkeästi, mutta pohjimmiltasi. Ei kai se muuten olisi ongelma. Kuka ihme häiriintyy jos muut ihailee mieskomeutta? Se mies on kuitenkin jo valinnut sinut ja sinä olet yksinoikeudella paljon lähempänä kuin yksikään noista katselijoista!


      • betakaroteenia
        miksiedesmiettiä kirjoitti:

        Niin, että se ei haittaa jos Sinua katsellaan, mutta häiritsee kovasti jos katseet kääntyy mieheesi? Miksi se ylipäänsä häiritsee? Ei katseesta kulu. Minulla tulee lähinnä mieleen, ettet koe suhteemme olevan kovin varmalla pohjalla = pelkäät, että joku noista katselijoista vie yhtäkkiä miehesi. Ei ehkä niin selkeästi, mutta pohjimmiltasi. Ei kai se muuten olisi ongelma. Kuka ihme häiriintyy jos muut ihailee mieskomeutta? Se mies on kuitenkin jo valinnut sinut ja sinä olet yksinoikeudella paljon lähempänä kuin yksikään noista katselijoista!

        Niinkös ois ulkokuoresta kiinni, huhuh ja halolla päähän.


    • erwwwwwww

      Apllä kaikki muumit laaksossa? :DD

    • suomnaisetidiootteja

      Suomalaiset naiset on oikeasti tosi typeriä, jos jossain on pari niin törkeesti vilkuilee ja flirttailee miehelle ym. En tiedä miten ulkomailla naiset mutta Suomessa tätä on tapahtunut aina. Itse en tee tuollasta, mutta noin törkeesti toimiviin naisiin olen törmännyt usein.

    • Minä harvemmin kiinnitän miehiin huomiota jos katson se johtuu jostain mielyttävästä piirteestä. Kuin katsoa kaunista kuvaa toisinaan käy nii jos on epäilyttävää kyylään. Normaalisti katson silloin se nolottaa kun oppinut tälläisen asian.

      Ehkä joutuu siitä että olen varattu minua ei häiritse muiden naisten katseet vaan mieheni katseet muita naisia kohtaan vaikka harvassa ne on.

      Mutta taas häiritsee muiden miesten kyylät kamalasti, alan etsimään vikaa itsestäni ja puntaroin kahden vaiheilla olenko niin nätti vai ruma.
      Mutta mieheni saan mustasukkaiseksi.

    • aurinko159

      Mulla tavallisen näköinen suomalainen n.50-vuotias mies joka jostain kumman syystä saa kauniin kuin kauniin naisen katseet ja flirttailut kun kuljemme yhdessä.Ihmettelenkin mitä hänessä näkevät vai nauttivatko niin suuresti huomiosta jos mieheni luo heihin katseen että pitää silmäpeliä alkaa pitämään.Tallaista on myös ulkomailla eritoten Baltian maissa käydessä,Baltikkarethan rakastavat varmasti miehen kuin miehen huomiosta eikä vähääkään välitä vaikka vaimo rinnalla.Tuo mua ärsyttää suunnattomasti kun naiset ovat vielä niin kauniita ja nuoria ja mitä huomiota mieheni heiltä saa.Tosin mieheni on hoikka ja näyttää ikäistään nuoremmalta.

      • kymmenennimimerkkiä

        Aapeellä joku nyt vakavasti hätänä.


      • Zum

        No niin, kesä etenee ja festareita ym markkinoita poikineen, jossa käymme yhdessä... JA eikun silmät vilkkuu naisilla ja (miehillä minuun ;), mutta sitähän ei lasketa). Olemme kieltämättä yhdessä sellainen "Bonny ja Clyde" ja JOSKUS se huomio kutkuttaa, mutta ei ole kovinkaan mukavaa, kun marketissakin nainen seuraa katseellaan ja kiertää hyllyjen välistä, että törmäisi uudestaan meihin ja mieheeni erityisesti (tänään tapahtui näin ja eikös autossa tullutkin hel---vetin riita! savu nousee piposta tällaisina hetkinä ja tulee ajatuksia, että mitäs jos lähdenkin menemään ja jätän tämän ihmeuroksen saalistettavilleen... Mutta miksi luovuttaisin, koska hän on sellainen miestyyppi joka mulle sopii...


    • kipeänmustsisko

      Missäs hänet pääsis näkemään? ;)

      • Zarik

        Kenen kommentoijan miehen haluat nähdä ? Kaikki vai ? ;)


      • kipeänmustsisko
        Zarik kirjoitti:

        Kenen kommentoijan miehen haluat nähdä ? Kaikki vai ? ;)

        Eenhän mä, rauhallisesti vain , relax ;)


    • Lehmähermoilija

      Huojentavaa, kun niin monilla, ja vielä super hyvännäköisiksi itseään kehuvilla on mustis-kokemuksia. Mullakin on mun miehestä, ei ole aina ollut näin paljon mutta nykyään hän kaveeraa kauniin nuoren työkaverinsa kanssa paljon ja flirttailen, (vitsaillen muka omasta mielestään) kehuu tätä seksikkääksi yms. Väittää kyllä minun olevan ykkösnainen, mutta itsetuntoni kärsii säälittävästi kun hän vilkuilee muita, huom nuorempia naisia. Ois kiva olla kaiken tällaisen yläpuolella, mutta tämä johtuu varmaan jostain biologisesta kellosta ja menettämisen pelosta.

      • eivälttämättäkehtaa

        "Helpompi vangita tuuli kuin rakkaus." jos ottaa riskin yrittää, todennäköisesti epäonnistuu.


      • zxia

        Ilman yrittämistä ja riskiä ei edes elä... tai elämä on hieman köyhää...
        Toi sitaatti oli kaunis ja hieno.


      • eivälttämättäkehtaa
        zxia kirjoitti:

        Ilman yrittämistä ja riskiä ei edes elä... tai elämä on hieman köyhää...
        Toi sitaatti oli kaunis ja hieno.

        Kaksin käsin kiinni, pysyy tai lähtee. Voi kiitos, se ei maksanut melkein yhtään.


      • Zum

        Hyvällä olemuksella varustetut eivät ole sen onnellisempia, vaikka voisi luulla. Melkeimpä päinvastoin välillä, koska kuvatunlaiset lieveilmiöt seuraavat kuten eilenkin jälleen.. Vietimme piknikkiä ystävien kesken ja joka viltiltä varattujen ja ei-varattujen naisten katseet seurasivat meidän suuntaan missä tämä urokseni oleili. Piknikeväitä ostimme lähikaupasta, jossa neiti "törmäsi vahingossa" mieheeni, kun muualta ei päässyt ohi ja kassojen luona vielä odotti, että mentäis samaan aikaan ulos ovesta. Ulkona vielä ystävänsä kanssa katsoivat taakseen, että eikö me nyt millään tultais samaan suuntaan. Mutta kun ei menty vaan kamujen kanssa omaan suuntaan... Kuka väittää vielä, että komean miehen kanssa on ihanaaa ulkoilla... Kuten jo jossain mainitsin, saanhan mä myös niitä katseita, koska en ole seinästä revitty :) mutta eihän se kiusa silloin minua koskekaan jos olen huomion kohteena.. Pitäisi ajatella toisinpäinkin asioita, mutta sillä hetkellä vain ei voi.. Kaksi käsin en pidä kenestäkään kiinni, yleensä mies pysyy ilmankin, mutta itsehän tässä olen pyristelemässä pois, koska toden totta VÄHEMPIKIN HUOMIO RIITTÄÄ :(


      • totuusesille
        Zum kirjoitti:

        Hyvällä olemuksella varustetut eivät ole sen onnellisempia, vaikka voisi luulla. Melkeimpä päinvastoin välillä, koska kuvatunlaiset lieveilmiöt seuraavat kuten eilenkin jälleen.. Vietimme piknikkiä ystävien kesken ja joka viltiltä varattujen ja ei-varattujen naisten katseet seurasivat meidän suuntaan missä tämä urokseni oleili. Piknikeväitä ostimme lähikaupasta, jossa neiti "törmäsi vahingossa" mieheeni, kun muualta ei päässyt ohi ja kassojen luona vielä odotti, että mentäis samaan aikaan ulos ovesta. Ulkona vielä ystävänsä kanssa katsoivat taakseen, että eikö me nyt millään tultais samaan suuntaan. Mutta kun ei menty vaan kamujen kanssa omaan suuntaan... Kuka väittää vielä, että komean miehen kanssa on ihanaaa ulkoilla... Kuten jo jossain mainitsin, saanhan mä myös niitä katseita, koska en ole seinästä revitty :) mutta eihän se kiusa silloin minua koskekaan jos olen huomion kohteena.. Pitäisi ajatella toisinpäinkin asioita, mutta sillä hetkellä vain ei voi.. Kaksi käsin en pidä kenestäkään kiinni, yleensä mies pysyy ilmankin, mutta itsehän tässä olen pyristelemässä pois, koska toden totta VÄHEMPIKIN HUOMIO RIITTÄÄ :(

        Minusta alkaa tuntua, että olet vainoharhainen ja revit kärpäsestä härkästä..


    • tietotuotuskaa

      Siitä pääsee irti tulehduskipu läkkeillä, eikä ukon tarvi tietää mitään.

      • wowi

        ai kun hauskaa, kun ihmiset ei oikein tosissaan ymmärrä asiaa...


    • tuuli37

      Aloittaja, tuntuu siltä että ajatuksesi ovat jääneet kiertämään kehää. Kyttäilet jokaista naista jonka katse sattuu viivähtämään ''alfauroksessasi''. Jos kaupassa joku nainen tulee kaksi kertaa teitä vastaan, uskot että hän vaanii miestäsi.
      Etkö jo tajua kuinka naurettavaa tuo on? Tietysti miehellesi on itsetuntoa kohottavaa kun vaimo rekisteröi jokaisen naisen joka hänen vastaansa sattuu kävelemään ja on mustasukkainen, mutta jotain rajaa sentään.
      Tuskin miehesi mikään ainutlaatuinen ilmestys on, ajan mittaan asia on vain kasvanut typeriin mittoihin pääsi sisällä.

      • Zum

        Kiitos kaikille "monipuolisista" vastauksistanne.
        Jäi kertomatta alussa, että mieheni on minusta myös hel--vetin mustasukkainen ja samat elkeet ovat tarttuneet minuunkin häneltä - valitettavasti. En saisi käydä missään ilman kontrollia ja etukäteen selontekoa mihin menen. Käyn kuitenkin ja harrastan paljon eri asioita, joissa hän ei ole mukana.
        Ongelmana onkin hallinta minuun, jota hän ei pysty joka käänteessä tekemään ja puheet sen jälkeen kun taas olen ollut jossain ym..
        Eipä ainakaan mun itsetuntoa kohota kun hän huomauttaa vastaantulijasta (miehestä) jotain ilkeää, joka vilkaiseekin minua. Saattaa vaikuttaa hassulta, että ollaan edes yhdessä, kun asiat rassaa, mutta kaipa siihenkin syy on.. Onneksi sentään tätä mustistouhua ei tapahdu ihan jatkuvasti, mutta melkein kuitenkin...
        Lopuksi vielä kommentti tuuli37:lle = En kyttäile miestäni sen enempää kuin hän minuakaan, mutta sehän on totuus, että ihmisten kehonkieli kertoo enemmän kuin sanat, sama se on kun tunnen jonkun miehen "katseen selässäni" ja osuin aivan oikeaan, että niinhän se katselikin :)

        Mukavaa kesää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe