Äiti vie lasta homomarsseille

N.Ormaali

Miten on, meillä on kuusivuotias poika ja ex-vaimoni vei hänet homomarssille ilman lupaani, meillä on yhteishuoltajuus. Voinko jatkossa kieltää ex-vaimolta moisen puuhan, ei pienen lapsen paikka ole missään homojen ja muiden perverssien gay-marsseille. En minäkään vie poikaa mihinkää homovastaisiin tilaisuuksiin vaikka olen vahvasti sitä mieltä ettei miesten välinen perseenkaivelu ja paneskelu ole normaalin ihmisen puuhaa, ei sen enempää kuin muslimien harrastama lammasseksikään. Jos poikamme aikuisena haluaa osallistua niinhin homomarsseihin mennä niin menköön mutta nyt hän ei vielä edes tajua että marssii perverssien ukkojen ja akkojen kanssa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä, että poika pääsee näkemään, että homotkin ovat ihmisiä. Ehkä hänestä ei tule isona yhtä ahdasmielinen, kuin isästään.

Älä pelkää, homous ei tartu. Se ei myöskään ole oma valinta.

Tuskinpa pystyt pätevästi kieltämään sellaiseen toimintaan osallistumista, joka on ihan lailla suojeltu.

• motherofgayboy

Ymmärrän jotenkin ajatuksiasi. Minä olen homopojan äiti ja asia oli aluksi vaikea, isälle erityisesti. Nyt tullaan hyvin toimeen ja asia ok. Silti minua ärsyttää tämä homouden ylistäminen ja jalustalle nostaminen. Pojan pikkusiskot palvovat veljeään ja heidän mielestä kaikki heteromiehet alkavat olla ällöttäviä ja poikkeavia (menevätköhän aikoinaan homomiesten kanssa naimisiin?). Kaikesta puheestani etsimällä etsitään homovastaisia kommentteja, en tiedä enää mut puhua. Kaikki menee sitten pojan korviin väritettynä ja aiheuttaa hänelle ahdistusta (päihde- ja mt-ongelmia taustalla). Rakastan poikaani ja hyväksyn hänet ja välit sinänsä hyvät, mutta tyttärieni käytös ärsyttää. Nyt Priden tullessa haluaisin pois koko kaupungista. Minä haluan ja saan olla hetero, vaimo ja äiti. Tuntuu, että kaikki sanatkin, jotka kuvaavat esim. sukupuoltani ovat. homofobiaa. Alkaa todella ahdistaa tämä yltiöpäinen homouden ja sukupuolineutraaliuden ylistys.

• kylläeliei

Lastensuojeluun osoitettava kysymys. En osaa sanoa minkä kannan ottavat, riippuu kuka on luurin päässä tai tiskin takana.

• mother681
        kylläeliei kirjoitti:

Lastensuojeluun osoitettava kysymys. En osaa sanoa minkä kannan ottavat, riippuu kuka on luurin päässä tai tiskin takana.

En suosittele. Jos paljastuu, että olet homofoobikko, et saa tavata lastasi enää kuin valvottuna, ettet vaan aivopese häntä uskomaan, että homous ei olisi normaalia. Lasun käsikirjassa on SETA:n ohjeet.

• Minä en myöskään kannata homouden alleviivaamista, mutta en myöskään kannata heterouden korostamista. Kumpikin ovat kuitenkin sellaisia ominaisuuksia, joita ihminen ei itse voi valita ja siksi kaikkien sateenkaaren värien tulee saada elää ilman pelkoa ja tuomituksi tulemista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe