Äiti vie lasta homomarsseille

N.Ormaali

Miten on, meillä on kuusivuotias poika ja ex-vaimoni vei hänet homomarssille ilman lupaani, meillä on yhteishuoltajuus. Voinko jatkossa kieltää ex-vaimolta moisen puuhan, ei pienen lapsen paikka ole missään homojen ja muiden perverssien gay-marsseille. En minäkään vie poikaa mihinkää homovastaisiin tilaisuuksiin vaikka olen vahvasti sitä mieltä ettei miesten välinen perseenkaivelu ja paneskelu ole normaalin ihmisen puuhaa, ei sen enempää kuin muslimien harrastama lammasseksikään. Jos poikamme aikuisena haluaa osallistua niinhin homomarsseihin mennä niin menköön mutta nyt hän ei vielä edes tajua että marssii perverssien ukkojen ja akkojen kanssa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä, että poika pääsee näkemään, että homotkin ovat ihmisiä. Ehkä hänestä ei tule isona yhtä ahdasmielinen, kuin isästään.

Älä pelkää, homous ei tartu. Se ei myöskään ole oma valinta.

Tuskinpa pystyt pätevästi kieltämään sellaiseen toimintaan osallistumista, joka on ihan lailla suojeltu.

• motherofgayboy

Ymmärrän jotenkin ajatuksiasi. Minä olen homopojan äiti ja asia oli aluksi vaikea, isälle erityisesti. Nyt tullaan hyvin toimeen ja asia ok. Silti minua ärsyttää tämä homouden ylistäminen ja jalustalle nostaminen. Pojan pikkusiskot palvovat veljeään ja heidän mielestä kaikki heteromiehet alkavat olla ällöttäviä ja poikkeavia (menevätköhän aikoinaan homomiesten kanssa naimisiin?). Kaikesta puheestani etsimällä etsitään homovastaisia kommentteja, en tiedä enää mut puhua. Kaikki menee sitten pojan korviin väritettynä ja aiheuttaa hänelle ahdistusta (päihde- ja mt-ongelmia taustalla). Rakastan poikaani ja hyväksyn hänet ja välit sinänsä hyvät, mutta tyttärieni käytös ärsyttää. Nyt Priden tullessa haluaisin pois koko kaupungista. Minä haluan ja saan olla hetero, vaimo ja äiti. Tuntuu, että kaikki sanatkin, jotka kuvaavat esim. sukupuoltani ovat. homofobiaa. Alkaa todella ahdistaa tämä yltiöpäinen homouden ja sukupuolineutraaliuden ylistys.

• kylläeliei

Lastensuojeluun osoitettava kysymys. En osaa sanoa minkä kannan ottavat, riippuu kuka on luurin päässä tai tiskin takana.

• mother681
        kylläeliei kirjoitti:

Lastensuojeluun osoitettava kysymys. En osaa sanoa minkä kannan ottavat, riippuu kuka on luurin päässä tai tiskin takana.

En suosittele. Jos paljastuu, että olet homofoobikko, et saa tavata lastasi enää kuin valvottuna, ettet vaan aivopese häntä uskomaan, että homous ei olisi normaalia. Lasun käsikirjassa on SETA:n ohjeet.

• Minä en myöskään kannata homouden alleviivaamista, mutta en myöskään kannata heterouden korostamista. Kumpikin ovat kuitenkin sellaisia ominaisuuksia, joita ihminen ei itse voi valita ja siksi kaikkien sateenkaaren värien tulee saada elää ilman pelkoa ja tuomituksi tulemista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8109
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2151
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2062
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1627
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1066
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe