En ihmettele A Niirasen ja V Toikan siirtymistä toisaalle. Tuo heidän kehittämä organisaatio aivan kammottava keko. Mutta moninkertainen johto hukkaa vastuut ja rahat. Hyvät veljet / siskot, ystävät ja kaverit. Siinä marssijärjestys, koulutus ei päälimmäinen vaatimus.
Lähes puoli miljartia hukkaan. Aito, ihmeen hieno Kouvola.
Hyvinvointipalvelut
KeKo
4
202
Vastaukset
- kivaksi
Kousan netti ei laskenut viestiä läpi kun kirjoitin Hyvinvointipalvelun virheistä.
- Lutusta
Mihin se Toikka on taas lähtemässä? Annikin ikioma muskettisoturi. Lähtee ilmeisesti Kotkaan Annikin turvaksi.
- Anonyymi
Tää ei voi olla totta‼️,luulin puhelu ohjautuu yksikköön missä käyn hoidossa,ei puhelu meni palvelu,siitä yhdisti johki ja vielä jään odottamaan sihteerin soittoa...ajan siirtäminen.Ei vit....u. 10min odottelu.09..alkuiseen nroon..Tämä on hyvinvointia.
- Anonyymi
Ei vaan pidä luulla, siinä se jekku on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386