Tapahtui siis niin, että viikko sitten keitin pastaa itselleni ja kiireessäni jätin kattilan levylle. Kävin hoitamassa asioita kaupungilla ja siihen meni noin pari tuntia. Kun tulin kotiin, yksiöni oli täynnä savua ja pastat hiiltyneenä kattilassa.
Olen kuurannut lattiat, ovet ja ikkunat. Seiniä en ole voinut pestä kun ne ovat tapettia.. Olen pessyt verhot ja vaatteet joihin savua imeytyi. Etikkakippoja lojuu melkeinpä joka paikassa. Olen myös imuroinut sängyn ja lattiat. Ilmanraikastametkin ovat olleet kovassa käytössä. Tuulettanutkin olen mahdollisuuksien mukaan, en ole pystynyt tänä aikana olemaan joka päivä kotona koska elämässä on tapahtunut kaikenlaista..
Kai se savun haju joskus lähtee, ahkeralla tuulettamisella? Pelottaa ja itkettää niin kauheasti että jos se ei lähde :( Hävettää että saatoin olla näin ajattelematon.
Palaneen haju pois asunnosta
PelokasIhminen
1
165
Vastaukset 1
- ei-lähde-heti
Ja aikaa tästä on kulunut? Ei se päivässä lähde. Viimeistään muutaman viikon kuluttua tuskin enää haisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562