Tapahtui siis niin, että viikko sitten keitin pastaa itselleni ja kiireessäni jätin kattilan levylle. Kävin hoitamassa asioita kaupungilla ja siihen meni noin pari tuntia. Kun tulin kotiin, yksiöni oli täynnä savua ja pastat hiiltyneenä kattilassa.
Olen kuurannut lattiat, ovet ja ikkunat. Seiniä en ole voinut pestä kun ne ovat tapettia.. Olen pessyt verhot ja vaatteet joihin savua imeytyi. Etikkakippoja lojuu melkeinpä joka paikassa. Olen myös imuroinut sängyn ja lattiat. Ilmanraikastametkin ovat olleet kovassa käytössä. Tuulettanutkin olen mahdollisuuksien mukaan, en ole pystynyt tänä aikana olemaan joka päivä kotona koska elämässä on tapahtunut kaikenlaista..
Kai se savun haju joskus lähtee, ahkeralla tuulettamisella? Pelottaa ja itkettää niin kauheasti että jos se ei lähde :( Hävettää että saatoin olla näin ajattelematon.
Palaneen haju pois asunnosta
PelokasIhminen
1
91
Vastaukset
- ei-lähde-heti
Ja aikaa tästä on kulunut? Ei se päivässä lähde. Viimeistään muutaman viikon kuluttua tuskin enää haisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269