luottotietomerkintä

sepisepio

Minulla on ollut puolisen vuotta op visa-luottokortti ja lyhennykset olen maksanut aina reilusti ennen eräpäivää eikä luottoa ole ylitetty. Sain maksuhäiriömerkinnän joku aika sitten ja tänään meinasin nostaa käteistä luottokortilta, mutta se ei onnistunut. Voiko olla, että minulta ollaan ottamassa kortti pois merkinnän takia? Miksen ole saanut mitään ilmoitusta asiasta? Kun kirjaudun verkkopankkiin niin luottokortti näyttää, että siellä on nostettavissa rahaa. Lueskelin netistä, että joskus kortti otetaan pois kun merkintä tulee ja joskus ei. Ihmettelin vain ettei mitään ilmoitusta ole tullut asiasta..

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepisepio

      Tänään yritin soittaa asiasta korttiluottoyhtiöön, mutta jostain syystä puhelu katkesi enkä saanut sinne enää yhteyttä. Mies puhelimen toisessa päässä ehti vain varmentaa että olen kortin oikea haltija ja kysyi sitten että enkö ole saanut heiltä postia. Eli varmaan sitten korttia ollaan viemässä pois. Ei siinä muuten mitään, mutta tökeröä kun ei ilmoiteta asiasta etukäteen. Olisi ollut supernoloa jos kortti olisi lauennut jossain kaupan kassalla.

      • Gusessa

        Olisihan se ollut noloa mutta yritä ajatella asiaa niin että tuo on sinun parhaaksesi myös. Pelkästään se, että yritit nostaa käteistä luottokortilla kertoo että olet niin syvällä taloudellisessa kusessa että syvemmälle ei juuri enää pääse. Sinulle on huomattavasti parempi tottua elämään ilman luottokorttia.


      • sepisepio

        Toki ymmärrän täysin ja olin varautunutkin siihen että kortti lähtee alta. Olenkin saanut luottoa lyhennettyä mukavasti viimeaikoina ja olen yrittänyt olla käyttämättä korttia että sen saisin kokonaisuudessaan maksettua pois. Näin vaan viikkoa ennen palkkapäivää on rahat vähissä ja olisin hieman nostanut ruokarahaa.

        Pointti oli lähinnä se, että ihmettelen etten ole saanut mitään ilmoitusta kortin jäädyttämisestä ja verkkopankissakin kortti näyttää normaalilta ilman mitään merkintöjä. Katkaisen kortin tai lähetän sen pankkiin ihan vapaaehtoisesti jos niin vain pyydetään, muttakun ilmoitusta ei tule niin oletan kortin toimivan normaalisti.


      • kundtjanstsenare

        Olla käyttämättä korttia, jos se on käyttökiellosaa, niin eipä sitä käytetä.....

        Mutta... eiks ongelmissa kannata ottaa aina yhteys pankin palveluun verkkopankkiviestillä? Ihmettelen ettei ne ole pyytäny kortteja takas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe