Mikä on vastuuvahingon käsittelyaika, kohtuudella?
Olen odottanut vanhinkokäsittelyä ja päätöstä henkilöön kohdistuneessa, sairaalaan ja leikkaukseen päätyneen vanhuksen tapaturmassa missä vahingon aiheuttajalla on vastuuvakuutus. Aikaa on kulunut lähes kaksi vuotta. Kaikki paperit ym ovat kunnossa ym. Jostain syystä vakuutuslaitos pitkittää päätöstään. Onko tuo kaksi vuotta kohtuullinen aika, kun esim. esinevahinkoihin päätös tulee samana päivänä. Vai odottako vakuutuslaitos sitä, että potilas ehtii kuolla ennen päätöstä. Vai onko tämä aivan tätä päivää olevaa käytäntöä.
Vastuuvahingon käsittelyaika???
Kiitoksiakaikestaavusta
2
246
Vastaukset
- niinpäniinjanäin
Oletko ollut yhteydessä sinne, kannattaa soittaa ja ihmetelle miksi eivät ole päätöstä tehneet. Minulla meni vuosi kunnes tekivät päätöksen pommitin niitä aika ajoin sähköpostitse ja puhelimitse.
- Kiitoksiakaikestaavusta
Olen soittanut silloin tällöin. Menee vanhojen ihmisten kiusaamiseksi nuo pitkät käsittelyajat jo sattuneen haaverin lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647