Eli kertokaa, millasia kokemuksia teillä on Ankkurilahen ratsutilasta? Onko siellä millaisa hevosia ja millasta opetus on? Entä millasta talliporukkaa siellä muutenki on? Oon mahollisesti vaihtamassa ankkurilahelle. Voisko joku kertoo kans siitä hoitohevos systeemistäki siellä ankkurilahel...ku oon ymmärtäny, että siellä sellanen on.
Millä talleilla te muut oulun seudulla asuvat käytte? Kertokaa muitaki kivoja talleja ja niiden plussat ja miinukset:)
Kerokaa ankkurilahden tallista!
ruusu02
5
2661
Vastaukset
- hevostalliiiiii23
Kannattaa kysellä hevostalli.netistä :)
- Heppaloverr
Olen käynyt ankkrurilahdella 2vuotta ja suosittelen❤️❤️
- Nimetön1111
En ite tykkää yhtään. Tosi laihoja hevosia ja opetus tosi yksinkertasta ja en tykkää ite uudesta opettajasta joka tuli sinne. En itse oppinut juuri mitään
- Anonyymi
Samaa mieltä. Erittäin äksyjä ja hommaansa leipiintyneitä hevosia. Henkilökunta ei tiedä mitä tarkoittaa asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Ankkurilahti on todella kiva talli! Pepestä tykkään sekä Tepasta. On paljon muitakin kivoja heppoja. Suosittelen lämpimästi tallia. Ei tarvitse osata kaikkea. Tunnilla harjoitellaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980