nimi ehdotuksia?:)

Poikakissa1234

Hei vaan! Meille tuli tänään uusi kissan pentu. Poika on ja vähän nämä nimet alkavat kadota. Ehdotuksina olleen ossi ja poju, mutteivat oikeen sovi tälle hiljaiselle ja hieman ujolle pojalle. Tämä herra on vähän sähisevä, joka johtuu siitä ettei ole käsitelty kissaa paljon. Joten pyytäisin nimi ehdotuksia. Kiitos!:)

9

50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustamirriäinen
    • MunBimbih

Mun Bimbih ois söpö

• Kivaki

Nimi voisi olla nekku

• pisarax

Minkähän värinen tämä nuori herra on, saisiko siitä apuja nimen valintaan. Itselläni on ollut marsipaani, kaneli, enkeli tyttö, otto poika, väinö, lyhyt ja kovia konsonantteja sisältävä nimi toimii parhaiten luokse kutsuttaessa. Eli kaksi tavuinen nimi. On meillä kullä ollut hevonen jonka nimi oli bond, mister james bond. Sonnit olivat ensio ja toini, sittemmin junkkeri, ukko, petteri ja pekka. Lampaissa löytyi mm. Urho, armas, usko, sulo, aarre. Kannattaa ehkä odottaa että hän kotiutuu ja näyttää todellisen luonteensa. Myös kasvattaja voi auttaa asiassa. Ja rakkaalla lapsella on yleensä monta nimeä.

• keisarikissa

Simba tai Sutki, olivat meillä mahtavia kissoja ja Taavi todella lutuinen.
      Nimeä valitessa kannattaa sanoa se ääneen ja kokeilla huutamista, liian pitkä sana on hankala arkikäytössä

• Kissanhaluaja

Minkä värinen?

• vanhanimi

Veikko, Väinö, Pertti, Mauno, Torsti.

• leevijaluukas

Meillä kaksi kissaa. Leevi on temperamenttinen ja jääräpäinen, Luukas on hieman arka ja "reppana".

• oiskojotainsitteenniin

Mites Arvo. Siinä on rrrr jonka särähdyksen kissu oppii tntemaan helposti. PAra kissan nimi mitä oon kuullut on Rane, ja se kisu oli ihan Rane.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      594
      1458
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      807
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      472
      698
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      576
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      41
      537
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      35
      533
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      508
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      448
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    Aihe