Liikennevaloissa, päättyvällä kaistalla. Vieressä uusi v40 ja valot vaihtuu.
Papparainen lähtee volvollaan täysillä , on päättänyt näyttää mummolleen että jokin vielä toimii. Ei oikein ymmärrä ettei tuollaisilla seitsemän - kahdeksan sekunnin mopoilla mahdottomia. Poikkeuksellisesti ei vilkutellut valoja perään, sikäli erikoinen volvokuski.
Kyllä tuli taas hyvä mieli :)
v40 D4 2015, hyvä mieli
9
80
Vastaukset
- 3.9s0-100kmh
Papparaiset nyt ei osaa lähteä millään autolla ripeästi, saati sitten tuollaisella pilipalivolvolla jolla homma menee aivan reisille.
- mutkavastassa
Kai pappa suoralla tiellä ja automaatilla sentään osaa painaa polkimen pohjaan ja joskus ihan oikeankin?
- yotoyotay
Halvat on huvit näilläkin kaistapäillä.
- mpohanse
Tommonen D4 190 hepoinen alla, kasilovinen automaatti...ei se tosiaan ole mikää raketti, ei gti eikä sport. Aika peruskaksilitrainen diisel.
- Perusjaperus
95% autoista jää sille 7,4sek sataseen..että silleen
- tttawe
Todellinen kiihtyvyys mitattu Auto bildin testissä 0-100 8.2 sek.
- Paperillajatodellisuus
Niinkuin muillakin autoilla. Paperilla on aina ihanneolosuhteet. Mun bmw ilmotettu 8,4 ja oon saanu sen vajaaseen 10sek..520d neliveto.
- tttawe
muissa autoissa ilmoitettu pitää paikkansa
- upeeta
Joo jos lähtee liikennevaloista vähän verkkaisemmin, niin jotkut täällä itkee liikennevaloissa hidastelusta. Jos lähtee vähän ripeämmin niin jotkut älypäät ottaa sen kilpailuna ja sitten täällä pullistelevat olemattomia urotekojaan. Teki niin tai näin, joku pipipää on aina jotain paasaamassa.
No, olet suuri sankari ja orgasmisi olemattomasta ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446