Haisevaiset asiakkaat ovat ikäviä.

hygieninen

Kävin tänään S-Marketissa ja kohtasin asiakkaan, josta lähti lemua jo kymmenen metrin päähän. On varsin ikävää seistä esim. kassajonossa tuollaisen takana.

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäivaatteeseenhajua

      Hyi hyi, todennäkösest mäkin olin samaan aikaa S-Marketis. Otin toisen kassan tän haisuliinin takii, ku tuli jo tyhjii oksennuksii ja toiseks sen takii, et peräs jonottaes joku olis voinu yhdistää hajun meikäläiseen :/

      • virhearviointia

        Juu, voi ne kumisaappaat kalastukseen soveltua, muttei niitä kalatiskillä asioidessa tarvii, eikä kyllä pitkää palttoa ja villapuseroakaan.


    • ruokakorttix3

      Toinen teistä valehtelee,ja toinen toimii vaan kirjurina,haisee jo tää teidän juttunne.

    • putkiongelma

      Se on joku jolla pitkäputki päällä, se tekee sellasen kuvottavan pahan hajun.Se näkyy jo kauempaa naaman punoituksesta ja rasvaisesta letistä, sekä toljottavasta katseesta.
      Itse kiertelen kaupassa ja ostan vaikka jotain ylimääräistä, että reitti on selvä putkeen juuttuneista, on se niin kauhea tuoksu.
      Joskus kyllä mietin, että onko tuo joku myyntikikka...

      • jopasjotakin

        Aika outoa, jos löyhkä parantaa myyntiä. Multa varmaan jäisi ne pakollisetkin ostokset tekemättä, kun pitää äkkiä lähteä ulos haukkaamaan raikasta kesäilmaa.


    • polukupöörä

      Hyvä kun ootte itse täydellisiä.Kaikki ei ole saanee oikeita elämänavaimia,kuten ilmeisesti sinä(epäilen kyllä tätä)Kirjoita ihmeessä itse,älä pistä toisia näitä tänne kirjoittamaan.

      • eiymmärrä

        Siis mitähän tuollakin tarkoitat? Tottakai jokainen kouluja käynyt kirjoittaa itse omakohtaiset kokemuksensa. Jos ei osaisi kirjoittaa, ei varmaan osaisi nettiäkään käyttää.


      • gyllmääki

        Oliko tässä kysymys koulusta,anteeksi ymmärsin väärin,ihan luulin että kaupasta asioinnista,eli saako haista jos menee kauppaan,kuten tiedetään kaikki ei siellä käy,vaan kuuntelevat toisten kokemuksia.


      • hajurakoa
        gyllmääki kirjoitti:

        Oliko tässä kysymys koulusta,anteeksi ymmärsin väärin,ihan luulin että kaupasta asioinnista,eli saako haista jos menee kauppaan,kuten tiedetään kaikki ei siellä käy,vaan kuuntelevat toisten kokemuksia.

        Jaa, pelkäätkö, että haju laimenee, kun se käy monen käden kautta? Voihan se vahvistuakin.


      • markettimulkkaaja
        hajurakoa kirjoitti:

        Jaa, pelkäätkö, että haju laimenee, kun se käy monen käden kautta? Voihan se vahvistuakin.

        Juuri näin,kun on oikein hyvä kuvailemaan(lue valehtelemaan)hajut ym.
        Minusta pahempi asiakaskunta on ne,jotka kääntelee,tökkii,haistelee tuotteita.
        Ei sillä vahvisteta että on,asiantunteva asiakas,vaan oman yksinkertaisuuden/tyhmyyden näyttäminen.

        Mitä tulee tähän alkuperäiseen aiheeseen,kuten joku tuolla vihjaili,on kyseessä ilmeisemmin jo..kka,enempää et kantaa siihen myöskään ota,mutta missäköhän
        kunnossa itse kukin olisi,jos olisi joutunut tuollaisen kohtalon elämään,ja kulkee vielä sentään itse kaupassa,eikä heittäidy "kunnan armoille"Toisille tuodaan jokapäivä apetta nokan eteen,heidän pistämättä tikkua ristiin.

        PS.Kansankynttilät älkää vaivautuko,olen vaan tavallinen tallaaja,enkä ole
        saanut ylopistotutkintoa oikeinkirjoituksessa.


      • haissi

        Ennen maaseudulla sanottiin että hajuissa se ihminen kasvaa. Meidän kaikkien pitäsi oleskella enemmän maailmalla ja haistella hajuja. Ei siellä kukaan välitä hajuista, kun on suurempia murheita elämässä.


    • Minneonkiire

      Se onkin mielenkiintoista seurata ihmisten käytöstapoja kassajonossa tai muuten kaupoissa, kaikkein parhaimmat ovat pissipäiset hätähousut, jumankauta mikä kiire ja omistushalu, varsinkin siinä vaiheessa kun toiseen kassaan saapuu myyjä ja sanoo, että tänne voipi tulla. Mutta aaah, se tilanne kun pääsetkin itse ekana ja takana kuuluu hiljaisesti prkl.

    • kerperos

      Lopeta se ryyppääminen ja piereskely niin et haise enää.

    • jkcgtgt

      Bcfhh

    • rankkahaju

      Bussissa tulee usein vanha nainen ei mikään juoppo, mutta haisee vanhalle vitsalle niin rankasti ,kun näen että se tulee bussiin niin siirryn heti perälle ,että ei vaan virtsan hajua tule. Ei varmaan itse tiedä kuinka haisee ja kotihoitaja ei tiedä /välitä. Päivän ruokaostoksiaan se on hakemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe