Haisevaiset asiakkaat ovat ikäviä.

hygieninen

Kävin tänään S-Marketissa ja kohtasin asiakkaan, josta lähti lemua jo kymmenen metrin päähän. On varsin ikävää seistä esim. kassajonossa tuollaisen takana.

15

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäivaatteeseenhajua

Hyi hyi, todennäkösest mäkin olin samaan aikaa S-Marketis. Otin toisen kassan tän haisuliinin takii, ku tuli jo tyhjii oksennuksii ja toiseks sen takii, et peräs jonottaes joku olis voinu yhdistää hajun meikäläiseen :/

• virhearviointia

Juu, voi ne kumisaappaat kalastukseen soveltua, muttei niitä kalatiskillä asioidessa tarvii, eikä kyllä pitkää palttoa ja villapuseroakaan.

• ruokakorttix3

Toinen teistä valehtelee,ja toinen toimii vaan kirjurina,haisee jo tää teidän juttunne.

• putkiongelma

Se on joku jolla pitkäputki päällä, se tekee sellasen kuvottavan pahan hajun.Se näkyy jo kauempaa naaman punoituksesta ja rasvaisesta letistä, sekä toljottavasta katseesta.
      Itse kiertelen kaupassa ja ostan vaikka jotain ylimääräistä, että reitti on selvä putkeen juuttuneista, on se niin kauhea tuoksu.
      Joskus kyllä mietin, että onko tuo joku myyntikikka...

• jopasjotakin

Aika outoa, jos löyhkä parantaa myyntiä. Multa varmaan jäisi ne pakollisetkin ostokset tekemättä, kun pitää äkkiä lähteä ulos haukkaamaan raikasta kesäilmaa.

• polukupöörä

Hyvä kun ootte itse täydellisiä.Kaikki ei ole saanee oikeita elämänavaimia,kuten ilmeisesti sinä(epäilen kyllä tätä)Kirjoita ihmeessä itse,älä pistä toisia näitä tänne kirjoittamaan.

• eiymmärrä

Siis mitähän tuollakin tarkoitat? Tottakai jokainen kouluja käynyt kirjoittaa itse omakohtaiset kokemuksensa. Jos ei osaisi kirjoittaa, ei varmaan osaisi nettiäkään käyttää.

• gyllmääki

Oliko tässä kysymys koulusta,anteeksi ymmärsin väärin,ihan luulin että kaupasta asioinnista,eli saako haista jos menee kauppaan,kuten tiedetään kaikki ei siellä käy,vaan kuuntelevat toisten kokemuksia.

• hajurakoa
        gyllmääki kirjoitti:

Oliko tässä kysymys koulusta,anteeksi ymmärsin väärin,ihan luulin että kaupasta asioinnista,eli saako haista jos menee kauppaan,kuten tiedetään kaikki ei siellä käy,vaan kuuntelevat toisten kokemuksia.

Jaa, pelkäätkö, että haju laimenee, kun se käy monen käden kautta? Voihan se vahvistuakin.

• markettimulkkaaja
        hajurakoa kirjoitti:

Jaa, pelkäätkö, että haju laimenee, kun se käy monen käden kautta? Voihan se vahvistuakin.

Juuri näin,kun on oikein hyvä kuvailemaan(lue valehtelemaan)hajut ym.
        Minusta pahempi asiakaskunta on ne,jotka kääntelee,tökkii,haistelee tuotteita.
        Ei sillä vahvisteta että on,asiantunteva asiakas,vaan oman yksinkertaisuuden/tyhmyyden näyttäminen.

Mitä tulee tähän alkuperäiseen aiheeseen,kuten joku tuolla vihjaili,on kyseessä ilmeisemmin jo..kka,enempää et kantaa siihen myöskään ota,mutta missäköhän
        kunnossa itse kukin olisi,jos olisi joutunut tuollaisen kohtalon elämään,ja kulkee vielä sentään itse kaupassa,eikä heittäidy "kunnan armoille"Toisille tuodaan jokapäivä apetta nokan eteen,heidän pistämättä tikkua ristiin.

PS.Kansankynttilät älkää vaivautuko,olen vaan tavallinen tallaaja,enkä ole
        saanut ylopistotutkintoa oikeinkirjoituksessa.

• haissi

Ennen maaseudulla sanottiin että hajuissa se ihminen kasvaa. Meidän kaikkien pitäsi oleskella enemmän maailmalla ja haistella hajuja. Ei siellä kukaan välitä hajuista, kun on suurempia murheita elämässä.

• Minneonkiire

Se onkin mielenkiintoista seurata ihmisten käytöstapoja kassajonossa tai muuten kaupoissa, kaikkein parhaimmat ovat pissipäiset hätähousut, jumankauta mikä kiire ja omistushalu, varsinkin siinä vaiheessa kun toiseen kassaan saapuu myyjä ja sanoo, että tänne voipi tulla. Mutta aaah, se tilanne kun pääsetkin itse ekana ja takana kuuluu hiljaisesti prkl.

• kerperos

Lopeta se ryyppääminen ja piereskely niin et haise enää.

• jkcgtgt

Bcfhh

• rankkahaju

Bussissa tulee usein vanha nainen ei mikään juoppo, mutta haisee vanhalle vitsalle niin rankasti ,kun näen että se tulee bussiin niin siirryn heti perälle ,että ei vaan virtsan hajua tule. Ei varmaan itse tiedä kuinka haisee ja kotihoitaja ei tiedä /välitä. Päivän ruokaostoksiaan se on hakemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      72
      6338
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      138
      5752
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      481
      3604
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      119
      2028
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      39
      1351
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      396
      1328
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      73
      1163
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1024
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      952
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      950
    Aihe