kumpi..

-Daiga-

kumpi ois parempi ekaks hepaks ruuna vai ori..vai olisko tamma kaikist parhain..en tiiä eikä mulle kukaa osaa oikee sanoo mikä olis paras..jos joku osaa nii lähettää viestin mun mailii elina2luukku.com tai vastaa tänne mula ei oo välii kumpaa vastaatte mielummin tänne

10

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä!

      Minusta ensinmäiseksi hevoseksi olisi paras Tamma.
      En osaa itse seliitää miksi tamma olisi paras...
      Mutta itselleni otin ekaksi Tamman.....

    • Suvi

      Ensimmäiseksi hevoseksi. Oria ei todellakaan kannata ottaa!! Ja tammat on aina sellasia... tammamaisia.
      Ruuna on kaikkein paras!!! Suosittelen!

    • eka oma hepo on ruuna....

      juu,eli mä kannatan ruunaa...ruunat on kuulemma jotenkii parhaita käsiteltäviä ainakii ekaks ratsuks...tietystihän,jokainen hepo/poni on yksilö....ruunaa silti kannatan!!!

      • tottahan toki

        ensimmäiseksi hepaksi sopii hyvin ruuna.
        tammassakaan ei ole pahaa, mutta tammat saattavat olla välillä "vähän" omapäisiä (kokemusta:) eli ruunaa kannatan, ja orista ei tule kysymystäkäänn esimmäiseksi hepaksi/poniksi.
        onnea etsintöihin!!


    • Satu

      Ruunaa kannatan.
      Ne ovat jopa tammojakin
      rauhallisempia. Orit ovat
      kuumaluonteisempia ja vaikeampia käsitellä.
      Yleensä.

    • Stjarni

      Joo, kyl se ruuna musta ainaki ois kaikista paras...

    • Hellu

      siis oletko hankkimassa hevosta?? kauankohan olet ratsastanut? jos et tiedä että kannattaisiko hankkia ori vai mikä niin minusta ei tunnu että olisit harrastanut ratsastusta kovin kauan.! minä olen itse harrastanut ratsastusta 7 vuotta ja sain ensimmäisen hevoseni vasta viime vuonna.! Kannattaa hankkia ensin hieman kokemusta ennen kuin alkaa hevosta ostamaan.!

    • Dögg fani

      Tamma tai Ruuna

    • moikkaaa12345

      Ruuna on mielestäni paras.

      • Juu, Joo mä!

        Niin siis... Mä sanon RUUNA! Ruunat ovat yleensä rauhallisimpia ja kilttejä. Tammat taas ovat niin ***** sellaisia... Ja ori, ne ovat yleensä agressiivisia ja rauhattomia. Joitain on myös ERITTÄIN vaikea harjoituttaa, kengittää tai edes saada puhdistaa kavioa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe