Mistä saa Samsungin 8 tuuman tabletille vesitiiviin suojuksen? Ei ole löytynyt kodinkoneliikkeistä, onko sellaisia edes olemassa ja jos on, tekeekö niillä mitään? Jos tekee jotain, niin mistä sellaisen saisi ennen juhannuksena alkaavaa kesälomaa?
Tabletin vesitiivis kotelo?
7
1131
Vastaukset
- kiinasta
Täältä elektroniikka kannattaa ostaa:
http://www.banggood.com/
Jos tuolta ei löydy suojakoteloa, niin ebaystä, laita hakuun free shipping. Minigrip pussikin toimii.- Roiskesuoja
Noo, Minigrip toimii ja ainoastaan Kiinassa myydään. Ei oo hääviä Suomen tarjonta.
Kokeile googlea. Laita vaikka tablet waterproof case samsung ja mallinimi hakusanoiksi. Koita myös verkkokauppa.com, jimms.fi.
- Roiskesuoja
Siis, onko joku ostanut verkkokaupasta tai muusta suomalaisesta kaupasta ko. tuotteen? Onko niitä Suomessa myytävänä? Käyttökokemukset kiinnostavat myös, onko parempi kuin minigrip?
- uitettupädi
Aquapackkeja on monen kokoisia ja ne pitävät vettä kunnes niihin tulee viilto. Ostin jostain liikkeestä, jonka nimi viittasi jotenkin Lappiin tai eräretkeilyyn.
Kokemuksia siis edeltä: pitää vettä kunhan on ehjä. Veneessä pyöriessään voi saada viiltoja, jonka jälkeen ei enää pidä vettä. Roiskesuoja kirjoitti:
Siis, onko joku ostanut verkkokaupasta tai muusta suomalaisesta kaupasta ko. tuotteen? Onko niitä Suomessa myytävänä? Käyttökokemukset kiinnostavat myös, onko parempi kuin minigrip?
Jimmsistä ostin minä
- liikaa-malleja
Tabletteja on jo niin montaa eri mallia ja kokoa, että vesitiiviitä koteloita saa vain suosituimmille malleille. Varmimmin iPadille. Jos haluaa nimenomaan kotelon, joka kestää samalla myös kolhuja, niin pitää ensin etsiä mitä koteloita on tarjolla ja ostaa tabletti vasta sen jälkeen. Yleismallisia pussukoita löytyy helpommin, mutta ne eivät sitten kestä mitään terävää, kuten edellä jo sanottiin.
Koteloita kannattaa etsiä valmistajan perusteella. Tunnettuja merkkejä ovat mm. Otterbox, Lifeproof, Incipio. Kiinalaisia koteloita löytyy mm. dx.com ja aliexpress.com nettikaupoista, ebaystä ja amazonista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882