Mistä saa Samsungin 8 tuuman tabletille vesitiiviin suojuksen? Ei ole löytynyt kodinkoneliikkeistä, onko sellaisia edes olemassa ja jos on, tekeekö niillä mitään? Jos tekee jotain, niin mistä sellaisen saisi ennen juhannuksena alkaavaa kesälomaa?
Tabletin vesitiivis kotelo?
7
1225
Vastaukset
- kiinasta
Täältä elektroniikka kannattaa ostaa:
http://www.banggood.com/
Jos tuolta ei löydy suojakoteloa, niin ebaystä, laita hakuun free shipping. Minigrip pussikin toimii.- Roiskesuoja
Noo, Minigrip toimii ja ainoastaan Kiinassa myydään. Ei oo hääviä Suomen tarjonta.
Kokeile googlea. Laita vaikka tablet waterproof case samsung ja mallinimi hakusanoiksi. Koita myös verkkokauppa.com, jimms.fi.
- Roiskesuoja
Siis, onko joku ostanut verkkokaupasta tai muusta suomalaisesta kaupasta ko. tuotteen? Onko niitä Suomessa myytävänä? Käyttökokemukset kiinnostavat myös, onko parempi kuin minigrip?
- uitettupädi
Aquapackkeja on monen kokoisia ja ne pitävät vettä kunnes niihin tulee viilto. Ostin jostain liikkeestä, jonka nimi viittasi jotenkin Lappiin tai eräretkeilyyn.
Kokemuksia siis edeltä: pitää vettä kunhan on ehjä. Veneessä pyöriessään voi saada viiltoja, jonka jälkeen ei enää pidä vettä. Roiskesuoja kirjoitti:
Siis, onko joku ostanut verkkokaupasta tai muusta suomalaisesta kaupasta ko. tuotteen? Onko niitä Suomessa myytävänä? Käyttökokemukset kiinnostavat myös, onko parempi kuin minigrip?
Jimmsistä ostin minä
- liikaa-malleja
Tabletteja on jo niin montaa eri mallia ja kokoa, että vesitiiviitä koteloita saa vain suosituimmille malleille. Varmimmin iPadille. Jos haluaa nimenomaan kotelon, joka kestää samalla myös kolhuja, niin pitää ensin etsiä mitä koteloita on tarjolla ja ostaa tabletti vasta sen jälkeen. Yleismallisia pussukoita löytyy helpommin, mutta ne eivät sitten kestä mitään terävää, kuten edellä jo sanottiin.
Koteloita kannattaa etsiä valmistajan perusteella. Tunnettuja merkkejä ovat mm. Otterbox, Lifeproof, Incipio. Kiinalaisia koteloita löytyy mm. dx.com ja aliexpress.com nettikaupoista, ebaystä ja amazonista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517