Jos mies kertoo kavereilleen ihastuksestaan niin onko mies silloin tosissaan kiinnostunut? Vai onko se vain heidän kanssaan vitsaus että saa sen naisen kaadettua sänkyyn?
Omalta kohdaltani tiedän että se on ihastunut ja kertonu niille mutta ei silti ole selvää mitä se mies haluaa. Ehkä tämä tästä selviää aikanaan.
Kavereille kertominen ihastuksesta
5
1641
Vastaukset
- SanoisinEttäJoo
Riippuu siitä miten sen sanoo. Jos sanoo kavereille olevansa todella ihastunut ja puhuu siitä usein/paljon/pitkään, niin kyllä on tosissaan kiinnostunut. Se velvoittaa miestä tekemään asialle jotain (kaverit kyllä alkaa painostamaan ja veetuilemaan) ja myös velvoittaa miehen tunnustamaan saaneensa pakit jos sikseen tulee. Mies pistää itseään silloin aika paljon miehistyyttään panokseksi kavereidensa edessä.
- eituollaistavoitietää
Mistä muka tietäisit heidän puhuvan sinusta?
- Riippuuhenkilöstä
Itse voin kertoa kyllä kivoista naisista kaverille, mutta siitä johon olen ihastunut oikeesti ei hiiskaustakaan. Toiset varmaan kertoo kaiken..
- SanoisinEttäJoo
Tätä juuri tarkoitin, että riippuu tavasta jolla kerrotaan kavereille, koska kynnys on korkea tosi tilanteessa.
Ihan eri juttu todeta, että onpas kiva ja hyvän näkönen mimmi toi tuossa kuin naama valkoisena kahden promillen humalassa tunnustaa olevansa aivan korviaan myöten ihastunut johonkin naiseen.
- kuiso
Kertooko miehet oikeesti ihastuksesta? Mulla on se käsitys että brassailee vaan panoistaan kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416698
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495759- 1234911
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533915- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422290
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207