Maahantuonti

Karry.L

Olen ollut erään virvoitusjuoma valmistajan kanssa puheissa, jos alkaisin tuomaan maahan heidän tuotettaan. Vlmistaja on Eu:n ulkopuolella. Tölkeissä kaikki tekstit on englanniksi, ja maan omalla kielellä.
Jos ryhdyn tuomaan virvoitusjuomatölkkejä maahan, saan hankittua jälleenmyyjiä. Niin onko tölkeissä oltava suomenkieliset tuoteselostukset?
Entäs pantti, onko suomalaisissa kaupoissa myytävät tuotteet oltava pantillisia?
Mitä muita asioita otettava huomioon?
Yrityksen pyörittämisestä on kokemusta. Ja valmisteverot yms. tuttua.
Kyseessä ei ole alkoholijuoma.

7

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjoo1

saku Ölletehas vaha nii ku viru valge ja busdinees mees reheline mees.

• tarroittaja

Täysin selvää on että tuoteselosteet ja ravintosisällöt oltava molemmilla kotimaisilla , ja kunniolla ja riittävän isolla. Tämä onkin iso käytännön homma. Muista myös virvoitusjuomaverot ja tölkkiverot. Muuten tulli tulee muuten hakemaan jossei hoideta oikein

• 11062015

Mä kyllä olen nähnyt lähikaupassa olutpulloja jossa ei oo suomenkielisiä tuoteselosteet jne.. Eikä niistä myöskään saa pantteja! (En oo niin tarkkaa kattonu onko ne Eu:n sisältä vai ulkoota). Sinuna menisin tutkimaan kauppaan tuotteita....

• 11062015

*tuoteselosteita

• IisiPiisami

Eikai tuo nyt niin kauhean mahdoton este voi olla, teetät pieniä tarroja ja palkkaat opiskelijan liimaamaan niitä tölkkeihin aina kun erä saapuu maahan. Uskon että haasteesi ovat paljon todennäköisemmin logistiikan kustannuksissa. Mutta onnea idealle! Hienoa että joku tekee jotain!

• 2040

Ota yhteys Eviraan ja pyydä tarkat ohjeet. Ja kaikki kirjallisena.

• keka.tietaako

kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä myös palpaan. saat pulloista kierrätettäviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe