Mää käytän kannabista siks että se esim on ainut lääke jolla saan mun pitkään jatkuneet yläselkä kivut hoidettuu joho ei oo lääkäristä apuu löytyny ja ne joka hemmetin kuussa alkavat menkkakivut pois. Ne on nii sietämättömät että oksentelen siit kivust, makaan tuskahiessä sikiöasennossa ja toivon kuolevani. Pitkään vedin kaikkee särkylääkkeit 400-tonnisiin kipu ei hävinnyt hiki vaan virtaa ja päässä humisee, nukkuakkaan ei pystynyt. Sitten kerran huomasin et kohta se tuska taas alkaa kääräsin jointin kävin polttaan kipu lähti, pystyin rentoutuun ja nukahin. Siit lähtien oon käyttäny kannabista särkylääkkeiden sijaan, ja tiijän aikas monta muutaki muijaa jotka selvii kannabiksella nuista kamalista kivuista, ihan rehellisesti sanoen suosittelisin vaihtaan särkylääkkeet kannabikseen... mut eihän sitä voi kun se on niiiin niiiiin kamalan rikollista toimintaa, ei sitä saa käyttää vaikka jotku oikeestikki pystyy parantaan elämäänsä sillä,saada kivut pois ilman että joutuu vetää liuskan särkylääkkeitä, joiden liikakäytöstä ei hyvää seuraa..Käytän kannabista myös unilääkkeenä koska melatoniini ei auttanut ja mä en niihin sydämenpysäyttäjä unilääkkeisiin koske. käytän kannabista myös kaveriporukassa kun istuskellaan jossain puistolla iltaa viettämässä arvatkaa vaan kumpi porukka näyttää nolommalta kun vieressä on joukko samaa ikäluokkaa olevii, mut ne vetää alkoholii, ne kuseksii siihen jo valmiiks kusiset pikkarit nilkoissa, oksentelee, huutelevat asioita mitä ei pitäis. Me istutaan ilosina, puhutaan hassuja, mietitään maailman menoja, ei nolata itteemme. Tieteki jokanen tavallaa ja en nyt tarkota et meidän ainoo elämän ilo on kannabis mut siit saa vaan ihanan fiiliksen oikeesti :) ja joo kyllä mä alkoholiakin vedän mut harvemmin ja sillon oon sekasin ja seuraavana aamuna herään tyyliin putkasta, ehkä kusisista housuista, meikit naamalle levinneenä ja kauhees krapulas (en nyt ihan onneks)... ton pointti oli et ainakaa mulle ei sovi alkoholi, kannabis taas sopii kaikin puolin ja sitä en vaiha enään mihinkään. Sekin on ihmisen omas päässä et vaihtaako kannabiksesta vahvempiin aineisiin, mulla ei tulis kuuloonkaan. oon nähny vierestä mitä huumeet ja huumevelat tekee ihmisille, oon nähny kui niin terveestä ja ilosesta ihmisestä on tullu vaa luuta ja nahkaa, sen iho on kalpee ja kylmä ku aaveella, se keikkuu nurkassa lasittunu katse kasvoillaan kun ei ookkaa varaa enään ostaa aineita ja pelkää koska noutajat tulee noutaan sillä velat on maksamatta. Kukaan ei muista enään sitä ihmistä ja pian se katoaa maailmasta jälkeään jättämättä koska huumeet meni ystävien ja perheen edelle. Se joko vetää yliannostuksen, se tapetaan, tai ainoa keino päästä jatkuvista vainoajista eroon on päättää päivänsä itte... Alkoholi,syrjäytyminen ja väärät ihmiset vei sen huumeisiin... nii miks mä en pidä kannabista huumeena? Kannabiksen polttajii ei pitäis leimata tuleviks narkkareiks koska mikä tahansa päihde ja elämäntilanne voi saada ihmisen ajautumaan väärälle polulle jolla tarkotan nyt vahvoja aineita... mä en vaan ikinä tuu tajuun ihmisii jotka väittää et kannabis on verrattavissa vakavampiinkin huumeisiin. Onko ne koskaan kattonu vierestä vaikka heroiinin piikittäjää ja kannabiksen polttajaa? Onks nää kaks ihmistä verrattavissa toisiinsa? Mun mielestä ei oo... toinen pilaa elämäänsä toinen ei... miks en tunne ketään kannabiksen käyttäjää joka olis masentunu(ainakaan vakavasti), kärsis pakko-oireista tai jostain aivovammoista? Miks kukaan niist ei oo väkivaltanen tai itsetuhoinen? Jos se ois nii yleistä luulis ees yhen ihmisen jonka tunnen olevan semmone? Ne on ihan normaalei tyyppei eikä niistä ulkoopäin huomaa et ne käyttäs kannabista muutaku sen vaikutuksen alasena ja sillon ne tunnistaa hymystä ja aurinkoisuudestaan näiden angstisien ja katsetta kaihtavien suomalaisten joukosta. Tä oli MUN mielipide kannabiksesta, sä voit olla mitä mieltä sä itte haluut. halusin kertoo tän, mut vaikkei kannabista koskaan laillistettais suomessa mä polttelen sitä vielä ryppysenä ja harmaahiuksisena kiikkustuolissa enkä koskaan ajattele kannabista huumeena vaan mun maailmanparantajana :)
Miten niin kannabis on huume...?
2
<50
Vastaukset
- awewef
No mun mielestä alkoholi on huume ja tupakka on huume ja kannabis on huume ja kodeiini on huume ja Resilari on huumetta jne.. Kaikki ne menee päähän jollain tapaa. Tupakan vaikutusta ei moni edes tajua, mutta silti sitä imetään joka välissä. Ei se amfetamiinikaan pieninä annoksina tunnu mitenkään päähän nousevan, mutta kyllä se silti energiaa antaa ja piristää. Heroinisti nyt on äärimmäinen esimerkki päihteen käyttäjästä. Kannabiksestakin moni saa ongelman sillä että polttaa sitä joka välissä ja käyttää siihen paljon rahaa. Ja kyllä jotkut menee psykoosiin vuosien polttamisen jälkeen. Jotkut on vaan herkempiä kun toiset ja voi olla piileviä mielenterveyden häiriöitä jotka sitten puhkeaa huumausaineen ja elämän kolhimisen seurauksena. Mutta se kelle se kannabis sopii, niin polttakoon minun puolesta vaan.
- Näppiz
Alkoholi toimii erinomaisena desinfiontiaineena, monet aineet lievittävät kipua jne. Mutta eivät ne kuitenkaan merkitse sitä, että nillä voitaisiin perustella joitain päihdekulttuurin osa-alueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061