Missä täällä Tampereella voisi kunnollinen

mikäneuvoksi

nuorimies tutustua kunnolliseen tyttöön? Olen asunut nyt jo n. 1½ v täällä mutta en ole keksinyt paikkaa missä voisi ehkä löytää elämäänsä sen oikean. Ennen oli tanssilavoja ja muita tanssipaikkoja mutta enää ei ole niitäkään.

Miten te muut olette puolisonne löytäneet, hei? Kahviloissakaan se ei onnistu, sinne tytötkin tulevat ryhmänä jutellakseen vain keskenään. Eivät ne vilkaisekaan yksinäiseen poikaan päin, eivät ole näkevinäänkään. Eikä niihin pöytiin voi poitsu mennä, saa syytteen häirinnästä ja porttikiellon ko. paikkaan.

97

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon10v

Sama ongelma täällä ja paljon pitempi kokemus kuin sinulla. Käsitkseni on että ei missään, semmosta paikkaa ei tässä kylässä olekaan. Liekö muuallakaan, maailma on muuttunut.

• hytrjf

Kahviloissakaan se ei onnistu, sinne tytötkin tulevat ryhmänä jutellakseen vain keskenään. Hei nyt ei eletä -80 lukua Nyt on netti deitit ja Tinderit ja jne

• pervotnesiellä

Eivät kunnon tytöt netissä ja muissa heilu. Ne kun ovat nääs täynnään kuolaavia pervoja vain kyttäämässä sitä yhtä.

• mreximin

Tuo käsitys minullakin on nettitreffien laadusta ja tasosta. Saa varoa itseään, ettei mitään pahaa pääse tapahtumaan. En suosittele kenellekään.

• neuvon-nuoria

Kokemuksesta ja oikeuskäytännöstä voin sanoa, että todennäköisesti mahdollisuudet tavata kunnon tyttöä missään alkavat nykypäivänä olla jo olemattomat.

Ainoa mahdollisuus onnistua on se, että tyttö/nainen tekee aloitteen. Jos sinä teet aloitteen vaikka miten nätin ja vaatimattoman tahansa niin naisesta riippuu mitä sitten seuraa. Voit löytää itsesi oikeudesta syytettynä sukupuolisesta häirinnästä seurauksena 10-20 päiväsakkoa, merkintä rikosrekisteriin, tuhansien eurojen asianajajien palkkiot maksettavina sekä ehkä tonnin kärsimyskorvaus tuolle tytölle/naiselle.

Tämä on uskomatonta mutta totta nyky-Suomessa. Joten tyydy vain katselemaan kaukaa mutta älä läheltä katso. Katso ohi äläkä ole huomaavinasikaan naisia. Mutta usko pois, siihenkin tottuu kun aikansa niin tekee ja olo helpottaa lopulta kun osaa tyytyä kohtaloonsa.

• kunnon.tytöt

Kunnon tytöt eivät tee aloitteita, vaan ajattelevat vanhanaikaisesti, että miehen täytyy tehdä aloite. Kunnon tytöt tietävät, että jos tekevät aloitteen, vaikuttavat huonoilta tytöiltä.

• peceestäovat

Jokin räkälä-yökerho voisi olla paikka missä kohdata mutta kuka viksu niihin menee. Kukaa ei mene selvinpäin ja naiset Tampereen yökerhoissa ovat ihan peceestä.

Opiskelijamaailmassa voi vielä tavata tyttöjä mutta sen jälkeen on toivoton tilanne jos on vielä sinkku.

• Ellu_nen

Miehet, jutelkaa meille ^_^
      Itse olen tällainen kunnollinen nainen mutta ei se tarkoita että minullakaan olisi helppoa löytää miehiä- ellen juttelisi! Höpöttelen kaikkialla; kirjastossa, kaupan kassalla, liikennevaloissa. Kun on itse avoin eikä ota asioita vakavasti vaan suhtautuu asioihin kevyesti, olen huomannut sen tarttuvan myös vastapuoleen.
      En sano etteikö Suomessa tämä olisi hankalaa, ihmisethän tykkäävät olla omissa oloissaan mutta onneksi on kesä joka helpottaa tilannetta muutamaksi kuukaudeksi :)
      Itse en omista Tindereitä enkä muita vaan luotan vanhanaikaiseen tyyliin. Ja joo, ei baareista löydä kuin yhtä laatua.
      Älkää miehet luovuttako <3

• avaqaja-mikäneuvoksi

" luotan vanhanaikaiseen tyyliin. "

Miten se toimii, kerro. Kun ei ole tanssipaikkojakaan enää. Ennen se oli helppoa kun meni vaan tanssilavalle, jos siis osasi tanssia. Minä en kyllä osaisi, että sekin on pois laskuista.

• Ellu_nen

Se vanhanaikainen tyyli on ihan vaan ihmisenä olo ja juttelu. Tuntuu että nykyihmiseltä puuttuu välittömyys ja oikea kiinnostus toisia ihmisiä kohtaan. Kun mies normaalisti lähestyy naista, tulee kuultua latteuksia tai suoraan asiaan menemistä. Sitä vaan haluaisi normaalia lähestymistapaa, oikeaa kiinnostusta ja normaalia kommunikointia. Siisti ulkoasu auttaa, enkä tarkoita sillä komeutta- me naisethan ollaan esteetikkoja ja kiinnitetään huomiota moniin asioihin :)

• kaikkimeneenurin
        Ellu_nen kirjoitti:

Se vanhanaikainen tyyli on ihan vaan ihmisenä olo ja juttelu. Tuntuu että nykyihmiseltä puuttuu välittömyys ja oikea kiinnostus toisia ihmisiä kohtaan. Kun mies normaalisti lähestyy naista, tulee kuultua latteuksia tai suoraan asiaan menemistä. Sitä vaan haluaisi normaalia lähestymistapaa, oikeaa kiinnostusta ja normaalia kommunikointia. Siisti ulkoasu auttaa, enkä tarkoita sillä komeutta- me naisethan ollaan esteetikkoja ja kiinnitetään huomiota moniin asioihin :)

"Se vanhanaikainen tyyli on ihan vaan ihmisenä olo ja juttelu. "

Missähän sitä voisi mennä jutteleen, en keksi paikkaa muita kuin erityiset sinkkuillat. Opiskeluaikana oli toisin, ei sinne varatut likat ja jannut yksin tulleetkaan. Saattoi mennä surutta pöytään missä istui tyttölapsia, ei mulkoiltu. Mutta opiskeluajan jälkeen nousee seinä eteen, ei ole paikkoja.

• ei.realistista

Ei Suomessa ole treffikulttuuria. Jossain liikennevaloissa, kaupassa yms. höpöttelevää pidetään epänormaalina eikä siitä mitään tule. Miten muka sen liikennevalon jälkeen tilanne johtaisi siihen, että numerot vaihdetaan?

• MixMac

Jos ei tyttöjä löydy, niin kannattaa piipahtaa Mixei ravintolassa.

• pysyniissä

Ne ovat ilmeisesti tarkoitetut sinunlaisillesi, ei normaaleille ihmisille.

• nääs_nääs_nääs

"Missä täällä Tampereella voisi kunnollinen"
      Mustakakkarakioskilla niitä roikkuu. Heidän kunnostaan en kyllä tierä, ku Tapparakin hävis Kärpille. Mustakakkaralla ei näköjään kunto parane.

• tamperelainen4

Vaikka Pyynikintorilla.

• Mummomuistoissaan

Hyvät nuoret,alkakaa vaatimaan,et entinen jokamiehen tanssikulttuuri pitää palauttaa takaisin.Eikös urheiluseurat tai senkaltaiset järjestöt voisi ottaa ne
      asiakseen kun niiden henkilöistöille alkaisi esittää asiaa.
      Voi niitä ihania aikoja -50-60 luvuilla kun senajan nuoriso sai käydä tansseissa,ne
      oli siistejä ja ihmiset oli selvinpäin.Oli hyviä orkestereita ,tanssiminen oli helppoa sekä nautinnollista ja lisäksi paljon hyviä tanssipaikkoja.Akre Kari orkestereineen
      on jäänyt mieleen,Pelimannipojat,Sinipojat,Hopeapojat,Pena Halme ymkaikki
      -60 luvulla sitten Laila Kinnunen,Kai Lind ja kaikki sen ajan hyvät iskelmätähdet
      orkestereineen joita kuunteli mielellään,vaikka ei olisi tanssinutkaan.
      Sieltähän sitten myös se elämänkumppani löytyi aikanaan.
      Toivoisin sellaiset ajat takaisin nykyisille nuorillekkin,jossa voisivat tutustua toisiinsa.Ei se tanssitaito tarvitsiskaa olla sellaista vääntöä,mitä kursseja käyneet
      nykyisin näyttävät kieputtelevan,näyttääkseen,kuinka he osaavat.

• Nyt kun kesä on meneillään,säätilasta riippumatta voit hyvinkin vapaasti ottaa puheeksi asioita ihan ventovieraitten kanssa.Kesä on sellaista aikaa että suvaitsevaisuutta on enemmän. Kesäterasseilla kannattaa piipahtaa...ulkopuolelta ohi kulkiessasi jo näet onko siellä sellaista mielenkiintoista seuraa. Torikahvila, puisto.Jos on asiallinen ja siisti, en usko että tulee eteen tilannetta jossa saisi sanktioita häirinnästä.

• ihanhirveesavu

,,,,,Kesäterasseilla kannattaa piipahtaa.,,,,

Ei terasseille voi mennä, niissä on niin karsee tupakansavu. Mutta ehkä voisi yrittää paitsi kun likat terassilla käryttää enkä minä ainakaan siedä tupakan savua.

• takametsänmies

"voit hyvinkin vapaasti ottaa puheeksi asioita ihan ventovieraitten kanssa"

Voisi jos voisi mutta missä voisi?

• Missä tahansa jossa ihminen on seisahduksissa.Kaupan kassajonossa,julkisissa kulkuvälineissä, ulkotapahtumissa,Särkänniemessä,torilla...jne...

• näinkokemus

Kerron kokemukseni: istuin junassa Hesaan ja vieressäni ikkunapaikalla istui ihan kivan oloinen tyttölapsi. Toijalan kohdalla aloin jutella niitä näitä mutta mikä olikaan reaktio. Likka nousi aika nopeesti puhumatta ja katosi jonnekin eikä tullut takaisin ennenkuin vasta vähän ennen Pasilaa. Ei paljon huvittanut jatkaa tarinaa enää. Että tällaista saa kun koettaa tutustua, meni tutusteluhaaveet pitkäksi aikaa.

• hgafrw

Ja sinä se 20 vuotta vanhempi . Miten olisi toistepäin.

• Mies26v

Juuri tuollaisia ne naiset Suomessa on että ei niihin voi mitenkään tutustua.

• en_snaijaa

Älä muuta sano. Itseäni ottaa just eniten päähän se, että naiset / tytöt eivät anna mulle edes mahdollisuutta tutustua... Mä en tajua tätä

• Pelkokahlitsee
        en_snaijaa kirjoitti:

Älä muuta sano. Itseäni ottaa just eniten päähän se, että naiset / tytöt eivät anna mulle edes mahdollisuutta tutustua... Mä en tajua tätä

Lue vähän uutisia! Itselläni on kunnollinen nuori nainen tyttärenä mutta kyllä varoittelen jatkuvasti! Lehdistä saa jatkuvasti lukea kuinka miehet raiskaavat ja tappavat nuoria naisia. Yritä siinä sitten tutustua, kun ei tiedä millainen sadistinen sarjamurhaaja joku ventovieras mies on. Pitäis olla vähintään pippurisumute mukana ja omata taistelulajitaitoja pahan varalle. Tuntuu ettei kehenkään voi enää luottaa....

• en_snaijaa kirjoitti:

Pettymään joutuu usein, se on totta. Mutta ei pidä masentua ja lopettaa yrittämistä.Koskaan ei voi tietää milloin se tärppää.

• lopetinjahyväon

Minä luovutin jo aikaa sitten ja olen saanut rauhan. Ei tarvitse hakea sitä mitä ei kuitenkaan löytäisi, se on turhuutta. Olen onnellinen tällaisena kuin olen, sinkkuna. Menee se elämä näinkin, naiset ovat muita kuin minua varten.

• eimenehyvin

Tuo sama tunne on minullakin, naiset ovat tosiaan muita kuin minua varten. Syytä en kylläkään tiedä kun ei minulla henkikään haise eikä hiki ja on aina siistit vaatteet.

• refdsfsd

Ottaen huomioon, että baarit ja yökerhot ovat kulttuurissamme selvästi yleisimpiä paikkoja tutustua uusiin ihmisiin luontevasti ja ottaen huomioon myös sen tosiasian, että lähes kaikki aikuiset ihmiset käyvät näissä ainakin joskus elämänsä aikana, niin suuntaisin baariin. Yllätykseksesi saatat huomata, että kaikki noissa käyvät ihmiset eivät ole alkoholisteja, eivätkä edes käy niissä välttämättä edes joka vuosi.

• sitäseon

.....lähes kaikki aikuiset ihmiset käyvät näissä ainakin joskus elämänsä aikana,...

Väärin, niissä käy tai on käynyt vain ehkä 1 % kansasta. Harva menee niihin paikkoihin löytääkseen kunnollisen elämänkumppanin. Kyllä niistä haetaan vain yhden yön suhteita. Jos nainen sellaiseen paikkaan menee niin sitä miehet häneltä odottavat ja olettavat.

• rfdsfsd
        sitäseon kirjoitti:

.....lähes kaikki aikuiset ihmiset käyvät näissä ainakin joskus elämänsä aikana,...

Väärin, niissä käy tai on käynyt vain ehkä 1 % kansasta. Harva menee niihin paikkoihin löytääkseen kunnollisen elämänkumppanin. Kyllä niistä haetaan vain yhden yön suhteita. Jos nainen sellaiseen paikkaan menee niin sitä miehet häneltä odottavat ja olettavat.

Oletko tosissasi? Itse en taida tietää yhtään täysi-ikäistä, joka ei ole elämässään baarissa käynyt. Aktiivinen käynti on erikseen, mutta eiköhän joka ilta baarissa ole myös niitä, jotka eivät sielä jatkuvasti käy.

Baarista ei todellakaan haeta vain yhden yön suhteita, vaikka niitä hakevia on paljon. Baareissa käy myös paljon varattuja itseni mukaan lukien, jotka eivät etsi kuin korkeintaan juttuseuraa.

Totta kyllä, että etenkin yökerhot ovat profiloituneet vahvasti seuranhakupaikoiksi, mutta istumabaarit eivät.

• HuonoiksiTodettu

No baareista sitä pillua kyllä varmana sais, mutta kun mä en käy niissä. Baareista ei löydy mitään pitkäikäistä eikä hyvää ihmissuhdetta. Eihän sitä tartte alkoholisti ollakaan, mutta jos asenteet ovat mitä ovat.

• olenko-tollo

Kun Pyymäellä istuu muutama neitonen kahvilla pöydässä niin voiko siihen jätkäporukka tai yksi mies mennä sekaan? Minä luulen että ei voi. Tai jos minä istun yksin pöydässä kahveekupin kanssa niin yksikään naisihminen ei tule pöytääni, ei vaikka kuinka katsoisin ja hymyilisin.

• jalallakoreesti

Tanssipaikkoja Tampereella:
      Tanssikeskus Tessu: http://www.tanssi.net/fi/p/5177.html
      Viikinsaari: http://www.tanssi.net/fi/p/381.html
      Tapiola, Kissanmaa: http://www.tanssi.net/fi/p/759.html
      Tullikamarin pakkahuone: http://www.tanssi.net/fi/p/679.html

Lähikunnissa on lisää, jos on kulkupeli jolla niihin voi mennä:
      Haikan lava, Pirkkala: http://www.tanssi.net/fi/p/28.html
      Kangasalan pirtti: http://www.tanssi.net/fi/p/1505.html
      Toivolan lava, Ylöjärvi: http://www.tanssi.net/fi/p/345.html
      Kisaranta, Kangasala: http://www.tanssi.net/fi/p/112.html
      Nurmen lava, Lempäälä: http://www.tanssi.net/fi/p/224.html
      Pimeesalmen telakka, Ylöjärvi: http://www.enqvistintelakka.fi/kalenteri.html

• mikäneuvoksi

Kiitos hyvästä listasta, en ole noita tiennytkään. Täytynee mennä kurkkaan mitä ikäluokkaa niissä käy.

• jalallakoreesti

• eiihannuoriaenää
        mikäneuvoksi kirjoitti:

Kiitos hyvästä listasta, en ole noita tiennytkään. Täytynee mennä kurkkaan mitä ikäluokkaa niissä käy.

Jaa, mitäkö ikäluokkaa. Enimmäkseen tuollaista 45 ikää.

• tässä-ehdotus

Miksei voitaisi perustaa sinkkupaikkoja tai pitää toisenlaisia sinkkuiltoja, ei niinkö nyt on lähinnä karjanäyttelyä muistuttavia. Olo olisi rentoa ja niin miehet kuin naiset voisivat mennä toistensa pöytiin juttusille, se olisi pelin henki. Voisi siellä olla jotain aktiviteettejakin, kyllä niitä keksittäisiin kun fiksut ihmiset alkaisivat ideoida. Kaljaa tai muita alkotuotteita ei tarvittaisi, alkajana voisi olla vaikka jokin kahvila keskustassa.

Jokainen varattu tai pari joka sinne tulisi buuattaisiin joukolla ulos.

• aina_saanut

Kyllä Tampereella naisia on ja on aina ollut.Aina on saanut naisen mukaan kun on
        halunnut?Se on vaan pelitaidosta kiinni,mutta sen vakituisen löytäminen vaatii
        vähän muuta kun baarissa istumista?Ei kunnollisia naisia sieltä löydä,kun vahingossa?Kyllä Tampereella on kunnon tanssipaikkoja,mutta niihin on mentävä
        selvinpäin,kaupungilla on monta hyvää paikkaa missä on kunnon tyttöjä?Netistä
        löytyy huoria monta sivua,mutttei sellaisia joiden kanssa voisi alkaa seurusteleen?

• vaiettätälleenkö
        aina_saanut kirjoitti:

Kyllä Tampereella naisia on ja on aina ollut.Aina on saanut naisen mukaan kun on
        halunnut?Se on vaan pelitaidosta kiinni,mutta sen vakituisen löytäminen vaatii
        vähän muuta kun baarissa istumista?Ei kunnollisia naisia sieltä löydä,kun vahingossa?Kyllä Tampereella on kunnon tanssipaikkoja,mutta niihin on mentävä
        selvinpäin,kaupungilla on monta hyvää paikkaa missä on kunnon tyttöjä?Netistä
        löytyy huoria monta sivua,mutttei sellaisia joiden kanssa voisi alkaa seurusteleen?

Se on vaan pelitaidosta kiinni

Kaikki vaan eivät ole synnynnäisiä pelureita. Suurin osa miehistä on aivan tavallisia tallaajia. Vaimotta jäämme jos vaimon löytäminen edellyttää erityisiä pelitaitoja. No, jääväthän vastaavasti naisetkin sitten vanhoiksi piioiksi jos ei tavallinen mies kelpaa.

• kesätaru

No samaa tässä pohdin mutta nuorena naisena. Nyt valmistumisen jälkeen työhön paneutuminen ja siinä itsensä kehittäminen vie niin paljon aikaa ja energiaa että seuranhaku jää vähäiseksi. Treffipyynnöt tulee nykyään yleensä työpaikalta ja periaatteenani on että työkaverin kanssa en ala seurustelemaan. Unelmakumppani olisi luotettava ja lempeä sekä hyvät käytöstavat omaava <3 Pitääköhän sitä tinkiä omista periaatteista ja tutustua lähemmin työkaveriin kun ei muualla tule uusiin miespuolisiin enää tutustuttua.

• nosekinvielä

.....periaatteenani on että työkaverin kanssa en ala seurustelemaan.....

Juu, periaatteitahan voi olla vaikka mitä mutta ei sitten pidä surra jos jää ilman. Minun periaate on se, että olkoon mikä vaan jos on mukava jne... niin siitä vaan. Hullua rajoittaa omaa elämäänsä joillain turhilla periaatteilla. Tietysti tytöllä tulee olla se periaate, että sängyssä kölliminen ei ole seurustelua.

• rfdsfsd
        nosekinvielä kirjoitti:

.....periaatteenani on että työkaverin kanssa en ala seurustelemaan.....

Juu, periaatteitahan voi olla vaikka mitä mutta ei sitten pidä surra jos jää ilman. Minun periaate on se, että olkoon mikä vaan jos on mukava jne... niin siitä vaan. Hullua rajoittaa omaa elämäänsä joillain turhilla periaatteilla. Tietysti tytöllä tulee olla se periaate, että sängyssä kölliminen ei ole seurustelua.

Tuollaisesta periaatteesta on ihan käytännössäkin hyötyä. Ei kannata alkaa säätämään henkilön kanssa, jonka joudut tapaamaan jatkuvasti jos sukset menevätkin ristiin.

Tästä syystä en koskaan tee mitään kaveripiirissäni olevien naisten kanssa. Ei tarvitse myöskään tulevan tyttöystäväni katsella entisiä tyttöystäväniäni.

• töykeyttäsaa

Ainakin perustamperelaiset likat ovat töykeitä ja ronkeleita, niille kelpaisi vain filmitähdet ja Hunk-tanssijat. Muualta tulleet kuten opiskelijat ovat ihan eri maata, suhtautuvat normaalisti poikapuoliin.

• minunratkaisuni

Minulla on "mielikuvitustyttöystävä", jonka kanssa seurustelen ja menemme lopulta naimisiin. Vastaa melkein oikeeta kun oikeita ei saa. Eli kuvittelen miten tapaan ihanan tyttölapsen, joka hyväksyy minut. Meillä on aivan ihanaa koko ajan, kumpikaan ei jätä toistaan ja elämme onnellisina elämämme loppuun asti. Romanssin kulkua voi vaihdella niin ei tule yksitoikkoiseksi.

Mitä täällä Mansessa muutakaan voisi kuin antaa mielikuvituksen laukata kun en enää ole siinä bilehileiässä. Ei se kaikkea ikävää poista mutta auttaa kummasti.

• koetatsempata

Älä vaan ala skitsoomaan, taitaa jo olla lähellä sekin vaihe. Hae oikea ihminen niin ei tarvii elää harhoissa.

• kahvikissatar

Miehet!!!! Tulkaa vaan rohkeasti tutustumaan naisiin esim kahviloissa. Kysytte kohteliaasti että onko paikka vapaana ja tulette pöytään jos se sallitaan. Ruotsissa, vaikka olisi kuinka paljon tyhjiä pöytiä niin herrasmiehet kysyvät voiko tulla pöytään ja näin ollen he tutustuvat sinkkunaisiin. Nähdään siis kahvilassa ja tutustutaan.

• enkyllämee

Mutta kun naiset istuvat isolla porukalla niin ei siihen yksi mies voi alkaa tunkeen, ei mitenkään. Naiset voisivat antaa pientä vinkkiä esim. katsomalla päin. Mutta kun ei vilkaistakaan kohti, ei edes vahingossa, niin en minä kyllä mene häiritteen. Jo ilmeet kertoo että me ollaan nyt tällä porukalla eikä tähän muita kaivata.

Jos naiset pitävät suotavana saada herraseuraa niin ehkä sen voisi jotenkin vienosti osoittaa. Siis mikäli paikalla on sellaisia miehiä jotka kelpaisivat seuraan.

• tätäneodottaa
        enkyllämee kirjoitti:

Mutta kun naiset istuvat isolla porukalla niin ei siihen yksi mies voi alkaa tunkeen, ei mitenkään. Naiset voisivat antaa pientä vinkkiä esim. katsomalla päin. Mutta kun ei vilkaistakaan kohti, ei edes vahingossa, niin en minä kyllä mene häiritteen. Jo ilmeet kertoo että me ollaan nyt tällä porukalla eikä tähän muita kaivata.

Jos naiset pitävät suotavana saada herraseuraa niin ehkä sen voisi jotenkin vienosti osoittaa. Siis mikäli paikalla on sellaisia miehiä jotka kelpaisivat seuraan.

,,,,,Siis mikäli paikalla on sellaisia miehiä jotka kelpaisivat seuraan.,,,

Tosi hyvä kommentti. Monella tamperelaisneidillä kun näkyy olevan päällä sellainen uskomus, että maailman ihmeellisin mies asuu Tampereella ja on vain Minua varten syntynytkin. Ketään huonompaa ei siis kannata valita ettei vain jotenkin mene tämä ihmemies sivu suun kun se sitten Kohtalon johtamana päin kävelee ja rakastuu minuun oitis.

• ihanerijuttua

,,,,Ruotsissa, vaikka olisi kuinka paljon tyhjiä pöytiä niin herrasmiehet kysyvät voiko tulla pöytään,,,,

Ruotsissa onkin erilainen kulttuuri, siellä ei asu paljoakaan tamperelaisia neitokaisia.

• siitänekärsii
        ihanerijuttua kirjoitti:

,,,,Ruotsissa, vaikka olisi kuinka paljon tyhjiä pöytiä niin herrasmiehet kysyvät voiko tulla pöytään,,,,

Ruotsissa onkin erilainen kulttuuri, siellä ei asu paljoakaan tamperelaisia neitokaisia.

Tampereen neitokaisilla onkin paha asennevamma. Sitten jäädään uikuttamaan vanhana piikana kun "miehet on niin kauheita, ei ne edes kampaa tukkaansa". Voi elämän kevät tätä täkäläistä naisrotua.

• näinkivoikäydä

"Kysytte kohteliaasti että onko paikka vapaana ja tulette pöytään jos se sallitaan. "

Mutta on vaan nolo tilanne miehellä kun/jos ei sallitakaan vaan saa kävellä takaisin omaan pöytäänsä kaikkien katsellessa vahingoniloisina naurua pidätellen. Moni nainen kun nauttii pakkien antamisesta.

• odotajokuvuosi

Ehkä sinun ikäluokkasi tytöt ovat jo lähes kaikki varattuja, suurin osa tosin avoliitossa. Kun muutaman vuoden jaksat odotella niin sitten niille iskee päälle erobuumi ja vapaita ikäisiäsi alkaa taas olemaan.

Eronnut ja karannut on yleensä realisti eikä hae enää mitään unelmien prinssiä, jollaisia ei edes ole olemassakaan. Elämänkokemus on opettanut, että eivät he itsekään ole mitään yli-ihmisiä joten aivan tavallinen mies kelpaa jo aivan hyvin elämänkumppaniksi.

• refdsfsd

Ikävä kyllä valtaosa ei pääse eroon yli-ihmis fantasioistaan koskaan.

• renee29

allekirjoitan täysin tamperelaisten naisten tylyyden, ei täältä tämmöinen tavallinen ja kunnollinen mies saa kunnollista naista -

minäpä päätin sitten vaihtaa leiriä ja aloin olemaan miesten kanssa, pian totuin täysin suutelemaan karvaista naamaa ja ottamaan patukkaa ylös ja alas ja nykyään nautin siitä suunnattomasti

tähän on tultu naisten takia

• kerrokonsteja

,,,,,e on on etittävä IHAN ITE.,,,,

MITEN ?????

• ettäihanitekö
        kerrokonsteja kirjoitti:

,,,,,e on on etittävä IHAN ITE.,,,,

MITEN ?????

Niin ja missä? Paitsi on se vaikeeta jos naisilla on torjunta päällä koko ajan.

• niinsemänee

Mutta siihenhän tämä maailma on mennyt,että pitkä katse puhuminen vieraalle naiselle on sexualista ahdistelua,pitää olla hyvin varovainen puheineen ja tekoineen ettei häkki heilahda.

• tätäsenyton

Naisiin tutustuminen on vaikeeta nykyisin. Ennen saattoi sentäs päätellä tilanteen jos näki naisen vasemman käden nimettömän mutta kun nykyisin eivät naiset käytä enää sormuksia.

Olin yks-päivä isossa marketissa ja tein vartavasten omaa galluppia katselemalla kärryjä työntävien naisten käsiä. Ehkä yhdellä naisella kymmenestä oli sormukset vaikka naimisissa sentäs heistä oli suurin osa. Näin uskon.

Se on niin noloa mennä jossain juttusille naisen kanssa kun paljastuu että se onkin naimisissa oleva. Ja jos vielä sen mies kävelee paikalle niin tilanne on tosi nolo.

Siis kaikki jäämme kohta poikamiehiksi kun ei ole mitään keinoa tavata vapaita naisia vaikka heilläkin olisi ehkä halu löytää mies. Naiset kahviloissakin linnottautuvat erittäin luotaantyöntävästi omiksi porukoikseeen joihin ei kyllä täysijärkinen mies ala nokkaansa tunkea sekaan.

• nähkääympärillenne

Jos nainen/naiset haluaa kahvilassa miesseuraa niin voisi pikksen vilkuilla miesten suuntaan eikä vain tuijottaa kahvikuppiin tai jutella tuttujensa kanssa.

• pakitettu-monesti

Tampereen plikat ovatkin siitä ihmeellisiä, että niille se seikka, että onko varattu vaiko ei on suhteellinen käsite. Jos paikalla on naistennaurattaja niin on vapaa mutta kun kyseessä on kunnollinen kaveri niin "minä olen ikävä kyllä varattu, sori vaan". Sormuksiahan ei käytetä, että ei jää sormeen edes rankaan painumaa, näin voi aina valita tilanteen mukaan onko vapaa vaiko varattu. Mutta kunnolliselle kaverille pakit tulee, ovat ne niin ylypiöitä nämät naiset täällä.

Olen jo luovuttanut hakemasta. Jos vaimoehdokas suoraan syliini kävelee niin OK, mutta hakemaan en enää ala. Jos ns. vanhat piiat tai eronneet eivät osaa tai halua esiintyä niin, että voisi jotenkin alkaa tuttavuutta tekeen niin olkoon.

• rfdsfsd

Ne tanssilavat ovat nykyään yökerhoja.

• soromnoo

Ja niissä on n. 85-90 % huonoja naisia, sellaisia joita ei halua lastensa äidiksi. Tosin joukossa on kunnollisia ja fiksuja naisia sitten tuo 10-15 %.

• Lonkatnaksuu

Mee tammelantorille aamu neljältä kyllä se siitä nappaa jonain aamuna,niin kävi mullekin ei menny kun 32 vuotta.

• koettuhavainto

Jätä mielestäsi moiset haaveet, täällä likat tahtoo jäädä vanhoiksi piioiksi eikä ne sen takia mene minnekään missä voisi tavata nuoria miehiä. Isolla ryhmällä vaan ja pöytä täyteen väkeä, ettei kukaan uskaltaisi eikä voisi lähestyä.

• Yönkulkija

En asustele tampereella mutta kyllä täälläkin saa mies istuskella kahvilassa yksin aivan rauhassa, eipä yritä naiset samaan pöytään.

• varma_valinta

Ostakaa pumpattava barbara.Ei valita,ei kitise ei ole huonoja päiviä ja antaa pillua
        aina kun seisoo ja joka asennosta?Ja ei vaadi paljon tilaa?Ei niitä naisia täältä
        löydy?

• ilman-kumppania

Jopa 100 v sitten oli kahviloissa sallittua ja tapana, että naiset menivät miesten pöytiin ja päinvastoin. Jos siis oli vapaista ihmisistä kyse. Se tapa on jäänyt eikä uutta ole tullut tilalle. Sen takia nykyajan kaupungeissä ihmiset jäävät naimattomiksi.

Ei ole helppoa nuorilla miehillä eikä naisillakaan. Ainoita paikkoja ovat enää rähmäiset yökerhot, kuka niihin viitsii mennä, ei kukaan.

• mites-teillä-menee
        varma_valinta kirjoitti:

Ostakaa pumpattava barbara.Ei valita,ei kitise ei ole huonoja päiviä ja antaa pillua
        aina kun seisoo ja joka asennosta?Ja ei vaadi paljon tilaa?Ei niitä naisia täältä
        löydy?

Sinullako jo on, mistä tilasit. Kertoisitko kokemuksiasi, miltä se tuntuu, onko kylmä vai lämmitätkö ensin suihkussa tai jossain vesihauteessa?

• refdsfsd
        ilman-kumppania kirjoitti:

Jopa 100 v sitten oli kahviloissa sallittua ja tapana, että naiset menivät miesten pöytiin ja päinvastoin. Jos siis oli vapaista ihmisistä kyse. Se tapa on jäänyt eikä uutta ole tullut tilalle. Sen takia nykyajan kaupungeissä ihmiset jäävät naimattomiksi.

Ei ole helppoa nuorilla miehillä eikä naisillakaan. Ainoita paikkoja ovat enää rähmäiset yökerhot, kuka niihin viitsii mennä, ei kukaan.

Kuka sinua estää lähestymästä mielenkiintoista ihmistä?

• mitenkäs-tapahtuu
        refdsfsd kirjoitti:

Kuka sinua estää lähestymästä mielenkiintoista ihmistä?

Ei kai minua estä mikään muu kuin se, että lähestymiseen ei ole keinoa.

• refdsfsd
        mitenkäs-tapahtuu kirjoitti:

Ei kai minua estä mikään muu kuin se, että lähestymiseen ei ole keinoa.

Jalat liikkeelle ja suu auki. Ei se aivan mahdoton suoritus ole terveeltä ihmiseltä.

• turhaa-on-turha

Kuule, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi naisten jahtaamiseen kun ei niitä nirppanokkia kuitenkaan saa kuin harvat ja valitut. Parempaakin tekemistä kyllä löytää ja naisettomaan olotilaan kyllä tottuu eikä tarvii kokea pettymyksiä toinen toisensa jälkeen kun ei tavoittele turhia.

Itse olen tullut siihen tulokseen ja on naisettomuudesta sekin ilo, että aikanaan haudalla on vähemmän poraajia. Ei ole muija eikä lapset eikä lastenlapset kyynelehtimässä.

• mikälieparasta

Ei nyt ihan harvat ja valitut vaan suurin osa. Tosin puolet nyt vihityistä eroo, että se siitä. Sama koskee avoliittojakin. Että jos tahtoo välttyä eron murheelta niin parasta kun ei mene liittoon ollenkaan.

• sielläniitäon

Kokeile facebookia. Siellä niitä kilttejä äidin ja isän tyttöjä on, tosin on horojakin. Jälkimmäisiä varo.

• ikävä-totuus

Kunnollisella nuorella miehellä on vaikeuksia, rentuista sen sijaan naiset ihan kilpailee.

• miksi-rentut

Tuo renttujen suuri suosiohan se juuri outoa onkin. Puheissaan naiset hakevat luotettavaa ja rehellistä mutta teoissa suurimman suosion saa suurin renttu. Miksi näin, osaaatteko naiset itsekään selittää?

• Anonyymi

"Kunnollinen mies" ei tee aloitteita kun ei halua häiritä mutta renttu haluaa päästä panemaan enemmän kuin välittää "kunnon miehen" maineesta ja rentun maineella pääsee sitten panemaan viekä lisää

• treenaaja

Missä ne kunnon tytöt ja pojat kohtaa? Itsellä pitkä suhde loppui puoli vuotta sitten. Elämän täyttää työ ja liikuntaharrastus. Baarista löytyisi kyllä yhden illan seuraa, mutta en hae satunnaista seksiseuraa vaan miestä ystäväksi kaikkeen kivaan, ajan myötä myös seksiinkin. Monella miehellä kova kiire seksiin, mielestäni seksikin parempaa kun toisen jo hieman tuntee. Läheisyyden kaipuu alkaa kyllä olla jo paha, mutta mistä niitä miehiä voisi löytyä tre:n alueelta.

• minä-en-sekaisin

Ei täällä löydä naiset miehiä eikä miehet naisia. Tämä yhteiskunta on mennyt sellaiseksi. Ne ns. sinkkuillatkin ovat aika tympeitä, kun maatalousnäyttelyitä. Ei niihin täysipäinen jalallaankaan astu. Sinkkukahviloita tarvittaisiin, parillisilta pääsy kielletty, hoplaa.

• refdsfsd

En kyllä ymmärrä lainkaan ajattelumallia, että baarista ei vois löytää muuta kuin yhden illan seuraa. Ihmisiä siellä kaikki ovat ja moni etsii myös parisuhdetta. Jos haluaa rauhallista etenemistä niin sekin varmasti onnistuu monen kanssa kunhan ottaa puheeksi.

Tällaisen ajattelun vielä jotenkin ymmärtää ihmisiltä, jotka eivät itse käy baarissa, mutta jos itse käyt baarissa ja etsit pitkää suhdetta niin miksi siellä ei voisi olla toista ihmistä samalla asialla?

Aika nopeasti henkilön tarkoitusperät selviää kun ehdotat baarissa hänelle tapaamista päivällä esimerkiksi urheilullissa merkeissä. Ei yhden illan juttua etsivä usein tuollaiseen suostu tai ainakaan silloin jos näitä treenikertoja alkaa kertymään useita ennen kuin sänkyyn pääsee. Tosin ei kannata myöskään esittää pelkkää kaveria jos ei ole sellaista etsimässä.

• ei-baari-ei
        refdsfsd kirjoitti:

En kyllä ymmärrä lainkaan ajattelumallia, että baarista ei vois löytää muuta kuin yhden illan seuraa. Ihmisiä siellä kaikki ovat ja moni etsii myös parisuhdetta. Jos haluaa rauhallista etenemistä niin sekin varmasti onnistuu monen kanssa kunhan ottaa puheeksi.

Tällaisen ajattelun vielä jotenkin ymmärtää ihmisiltä, jotka eivät itse käy baarissa, mutta jos itse käyt baarissa ja etsit pitkää suhdetta niin miksi siellä ei voisi olla toista ihmistä samalla asialla?

Aika nopeasti henkilön tarkoitusperät selviää kun ehdotat baarissa hänelle tapaamista päivällä esimerkiksi urheilullissa merkeissä. Ei yhden illan juttua etsivä usein tuollaiseen suostu tai ainakaan silloin jos näitä treenikertoja alkaa kertymään useita ennen kuin sänkyyn pääsee. Tosin ei kannata myöskään esittää pelkkää kaveria jos ei ole sellaista etsimässä.

Baari on baari ja siellä pitää lotrata viinan kanssa. Se ei kiinnosta kaikkia ja todella moni kunnon tyttö kiertää baarit kaukaa, kadun toista puolta. Kyllä pitäisi olla muitakin paikkoja kuin baarit.

Kahvilat ovat siitä kurjia paikkoja, että ei niihin yksittäiset tytöt tule, tullaan aina isolla laumalla. Tai jos tulee yksittäinen niin sitten räplää tiiviisti kännykkäänsä koko ajan, ettei vain kukaan lähestyisi. Räpläyksen loputtua lähtee kiireellä pois.

• ffdsfds
        ei-baari-ei kirjoitti:

Baari on baari ja siellä pitää lotrata viinan kanssa. Se ei kiinnosta kaikkia ja todella moni kunnon tyttö kiertää baarit kaukaa, kadun toista puolta. Kyllä pitäisi olla muitakin paikkoja kuin baarit.

Kahvilat ovat siitä kurjia paikkoja, että ei niihin yksittäiset tytöt tule, tullaan aina isolla laumalla. Tai jos tulee yksittäinen niin sitten räplää tiiviisti kännykkäänsä koko ajan, ettei vain kukaan lähestyisi. Räpläyksen loputtua lähtee kiireellä pois.

Miksi baarissa olisi pakko läträtä viinan kanssa? Itse juon nykyään yleensä vain yhden juoman baari-illan aikana ja joskus se on alkoholiton.

• lakkasin-etsimästäkin

Ei löydy mistään.

• tämätoimiminulla

Itse löysin Sampolasta kurssillta emännän. Siellä on vielä ihan kunnollisiakin, tosin joukossa myös vosuja. Yleensä ainakin kielikursseilla on vankka naisenemmistö.

• haenhetiemännän

Kerro mikä kurssi niin minä meen heti ensi syksynä samalle kurssille.

• ikivanhus

Rautatieasemalta niitä löytää, sieltä minäkin 43 v sitten.

• tietäjä77

Ei täältä pystyynkuolleiden kylästä löydä kukaan mitään muuta kuin 5 promillen kännissä..

• Lonesome_
      • Makkeri

Tuo on totta. Kiltit ja kunnolliset miehet on naisten mielestä tylsiä, eikä naiset sellasista kiinnostu.
        Kun todellisuus paljastuu, sitten itketään että miksen saanut kunnollista miestä. Tulee ero, ja hetki sinkkuna, ja sama homma alkaa alusta, eikä mitään ole opittu.
        Näin se vaan menee, valitettavasti.

• eriytyminen-alkanut

On tullut ihmeellinen aika siinä mielessä että ainakin Suomessa eri sukupuolet eristäytyvät toisistaan. Onhan se tutkittu juttu miten nuoret naivat vähemmän kuin ennen, älykännykkä on korvannut kiksauttelun. Avaajalle: Suomesta et varmaan löydä enää ketään, täytyy muuttaa ulkomaille, siellä voi vielä löytää normaaleja ihmisiä.

• ihmeellistäon

Kunnollinen ei saa enää mistään, rentut vain saa.

• liikaa-sataa

Ei Tampereella ole renttuja.

• manseisti
        liikaa-sataa kirjoitti:

Ei Tampereella ole renttuja.

Jaa ei vai ole? Oletko turkulainen kun et tunne tilannetta?

• viisas-neuvoo

Työväenopiston tai Ahjolan kielikursseilla, niissä on valtava enemmistö nuoria naisia ja useimmilla haku päällä. Mee niille jos et jo ole, ota useampi kurssi.

• varum

kielitaidosta naiset tykkää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3680
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2896
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      172
      2888
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2152
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1850
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1350
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    Aihe