Minulla on ballbust fetissi ja tyttöystäväni hieroi chiliä mun kulkusiin.. Ai että teki kipeetä, aivan uskomattoman kova ja pitkäkestonen kipu!
Onko muut kokeillu? Suosittelen
Ballbusting
13
310
Vastaukset
- pallibustaajamestari
Hakkaan muniani nokkosilla ja sen jälkeen hinkkaan niitä hiekkapaperilla. Sitten hieron suolaa niihin. Kun tuskaa on kestänyt joitakin minuutteja laitan suihkusta tulikuumaa vettä päälle. Yleensä aina laukean ja mälli roiskahtaa pitkälle. Joskus hakkaan niitä vasaralla ja kiroilen äänekkäästi. Myös sähkökärpäslätkä antaa kivoja kivuliaita napsuja. Ajattelin, että lähiaikoina teen kastraation ja syön kivekseni.
Tuo on kyllä päivän paras...sain nauraa kipurassa...eiköhän tuolla pahin kutina jo lähe :)) vielä jos tälläis pallit oven väliin....ja löisi oven täysillä kiinni...ja vaihtelun vuoksi vielä uudelleen...sarananpuolelle
- Siltä-lähti
Jossain ketjussa on se mainio juttu, missä femakko kertoo, kuinka hän kohtelee kundeja, jotka tulevat iholle ehdottelemaan.
- Niisaamuukkilukee
Kopioi ketjun linkki tänne?
- Chilinainen-72
Oon kans joskus tehny nii yhden illan miehille et oon niiden tietämättä just ennen sänkyyn menoo hieronu chiliä käteeni. Sitte ei muuta ku sänkyyn ja vähän käsihoitoo palleille. Vaikutusaika on n. 5min ja sen jälkeen alkaa mies kiemurtelee sikiöasennos täysin tietämättömänä missä vika.. Siitä tää tyttö saa parhaat orkut :D
- hannu94
Mää kans kuullostaa hyvältä olis parimuutaki ideaa löytyyks kik tai skype??
Vastaan Chilinaisen kysymykseen-oikea ikä on 36 v..:) Saisit kiusata pallini ja pyllyni miten haluat-älä vain murskaa:)
- lady299445
darkteaser kirjoitti:
Vastaan Chilinaisen kysymykseen-oikea ikä on 36 v..:) Saisit kiusata pallini ja pyllyni miten haluat-älä vain murskaa:)
Laita minulle viestiä ja katsotaan tuleeko jutusta mitään [email protected].
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1397687Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.282952Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3331863Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422711514Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1211319- 1001179
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371082Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19986Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j21962Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82941