Moi, Mulla on ollut pari viikkoa takareisien ja ehkä vähän pakaroidenkin alueella kummallista kipua. Välillä jalat on ihan kosketusarat ja kipu on semmoista kuumottavaa. Joskus istuinkyhmyt tuntuvat aroilta. Erityisesti kipu tuntuu takareisien yläosassa. Mystisintä on se, että kivun paikka tuntuu vaihtelevan. Kipua tuntuu vaihtelevasti molemmissa jaloissa. Mulla on ollut pitkään häntäluu kipeä, ja sen takia istun etukenossa ja käytän välillä penkillä jotain koroketta takareisien alla, jotta häntäluun alue ei osuisi tuoliin niin paljon. En tiedä vaikuttaako huonot istuma-asennot tähän. Enkä ole kehdannut kysyä lääkäriltä, kun kivun sijainti vaihtelee... Pitäisi hulluna :) Olen googlettamalla löytänyt iskiaksen (mutta tämä on kai yleensä vain toisessa jalassa, eikä siihen liity kosketusarkuutta), piriformissyndrooman (mutta tuntuu ettei kipu ole lihaksessa, enkä saa kipua provosoitua pakaravenytyksillä) ja fibromyalgian (mutta en ole väsynyt, jäykkä, eikä kipua ole ylävartalossa). Kieltämättä selässä notkon kohdalla on välillä tuntunut toispuoleisesti kipua. Tuntuu että istuminen, varsinkin autossa, pahentaa oireita. Sen jälkeen takareidet on tulessa koko illan. Olen 30-vuotias ja perusterve nainen.
Takareidet kipuilee
Mystistä
1
203
Vastaukset
- Hoitajamiäs
Entäs jos panisin sua takaa?? voiskohan se tehdä silti höpöö?? Kokeillaas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658