Valaisin keittiön välitilaan

MIkaeltt

Nykyisen keittön välitilasta, kuivauskaapin alta puuttuu valaisin. Olemme ajatelleen asentaa tähän 70-luvun lampun jossa on pistorasia alapuolella (esim. http://promartat.marttayhdistys.fi/@Bin/136891/015.jpeg). Vaatiiko lamppu tippasuojan vai voiko tämäntyyppistä lamppua enää asentaa ollenkaan tiskipöydän ja kuivauskaapin väliin ?

8

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähvö

Voi olla vaikea löytää samantyylistä valaisinta nykyään. Pitää olla vähintään tippuvedenpitävä, nuo vanhat eivät täyttäneet mitään luokkia kun olivat takaa avoimia.

• Junnu671

Kyseisiä i-valon valaisimia on ollut myöskin takaa suojattuina läpällisellä pistorasialla ennen markkinoilla.Näistä löytyy tiivisteet takaa ja kuvun kierteestä tosin käytetyistä ne kuvun tiivisteet on varmasti kuivuneet.
        Kyseisiä valaisimia on käytetty paljon myöskin pesutiloissa ja niiden luokitus on ip44 joka varmasti riittää keittiön työtasovalaisimelle vaadittuun ip23 luokitukseen.

• hyvinsopii

Voit laittaa itse sen tippasuojan heti kaapin alle, löytyy noita kirppareilta purkutaloista ostetaan/myydään ilmoituksin.

• 2exc123ec1

Laita kunnollista LED nauhaa yläkaappien alle, ei häikäise ja antaa valoa paremmin.

• Energistinen

Ehdottomasti led nauha sellaiseen listaan, ettei valo häikäise

• Onnistuu_se

Kysyjällä ei ollut aikomustakaan tunkea mitään lediremmiä vaan sisustaa vanhalla valaisimella.
        Voihan sen valaisimen muuttaa suojajännitteellä käyväksi ja kalustaa sitten ledipolttimolla, silloin ei sen muuntajankaan tarvitse olla kummoinen.

• sähvö

Kyllähän se on niin että nuo ledinauhat ovat tilapäisiä rivellyksiä. Ei niillä ole mitään mahdollisuuksia pysyä kuosissaan koko keittiön elinikää.

• nuuka331

Otsalamppu??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe