Onks homma hallus ja sillee?
Mikä boogie naine?
73
2326
Vastaukset
- HallussaOn
Boogie tätä
https://www.youtube.com/watch?v=DLAL7Sv-THM
ja ysäri soittolistoja, koska siellä on iloiset bailubiisit rakkaudesta ja onnesta ja mä olen hyvällä tuulella tänään. Hommat mennyt niin putkeen koko viikon :)- Naapurista
Jaa, sul on taas ysäri fiilarit. Se on aina merkki et sää oot onnellinen! Noi hip hopit kun soi niin sää mietiskelet jotain suurii tai kapinoit jotain, raskaammaksi musan vaihtues sää oot vihane. Tunteellisten soides oot depikses tai hempeily fiilareis. Helppoo.
- Vaikeampi
Variaatioita on. Räppiä menee vitutukseenkin. :)
Hah, mikäs fiilis mulla on nyt:
https://www.youtube.com/watch?v=utKE1mS_6wI - Naapurista
Helppo. Läpän heitto fiiliksis oot. Tää meinaa et pitää olla skarppina jäynien varalt.
- LeikkiIkäKokoIkä
Naapurista kirjoitti:
Helppo. Läpän heitto fiiliksis oot. Tää meinaa et pitää olla skarppina jäynien varalt.
Minua lapsettaa välillä. :D Niin.. ne kahvit kannattaa pitää silloin kauempana ettei olisi niin karvas maku kun sinappia tulee joukkoon silloin kun selkäs käännät :D :D
Tahtoo laulaa teille:
"Ei tästä tullut, ei tästä tullut, yhtikäs mittään, kerrassaan mittään. Se sai minun syömmein. Sai minun syömmein....... Eii saanut. Melkein sai, mutta mennäänpäs eteenpäin! " - Naapurista
Mää tuun huomenna kaappaan sut baanal.
- JaSittenApinamiestä
Äh, kuunnellaan mieluummin tomppaa. Tomppa on kova jätkä.
Sen jälkeen halutaan olla N **k*reitä.
https://www.youtube.com/watch?v=0ovjrfYgDEg - Naapurista
Jaa vastausta ei tuu. Mää taisin si saada sellaset hempeet pakit?
- Opintunti
Oppitunti 1. Tietyn tyyppiset naiset eivät halua loukata pakkeja antaessa, jos sitten se toinen osapuoli ei ala törkeäksi. Yleensäkin naiset yrittää antaa pakit hienotunteisesti. Törkeydellä tarkoitan kieltävän vastauksen sisäistämättömyyttä joka näkyy kiinni käymisenä tai asiasta jankuttamisena tai sitten jäätävänä haukkumisena. Niissä tapauksissa "helliä pakkeja" ei tipu enää vaan sitten homma menee rumaksi.
Näitä on nähty kun se ei mene sinne jakeluun saakka vaan käydään käsiksi. Lähennellään surutta ja pidetään kiinni. Yriteään väkivalloin asuntoon sisään jne.
Näissä tapauksissa pakit tulee rumasti. - Naapurista
Oon mää tonki kokenu. xD Tieks et tuun silti kaappaan sut. Tiiän sust sellase yhe jutun ja siks mää vaa tuun. Kato toi on sul näit naisellisii jutskii taas. Sit kun vaa tuun nii sää lähet kikatelle sylis autoon. Tiän et oot jo valkannu jonku mekonki täs illan aikana huomista varte. Eks ookki?
- tämä_täältä_tähän
Naapurista kirjoitti:
Jaa, sul on taas ysäri fiilarit. Se on aina merkki et sää oot onnellinen! Noi hip hopit kun soi niin sää mietiskelet jotain suurii tai kapinoit jotain, raskaammaksi musan vaihtues sää oot vihane. Tunteellisten soides oot depikses tai hempeily fiilareis. Helppoo.
joo toi on aika hyvä , ilmankos miettiny et mä kans oon depikses , ja mietin ja mietin mistä johtuu , mut kuuntelenkin aina vaan sellasta depis musaa et ei vittu
- MelkeinTunnustus
Naapurista kirjoitti:
Oon mää tonki kokenu. xD Tieks et tuun silti kaappaan sut. Tiiän sust sellase yhe jutun ja siks mää vaa tuun. Kato toi on sul näit naisellisii jutskii taas. Sit kun vaa tuun nii sää lähet kikatelle sylis autoon. Tiän et oot jo valkannu jonku mekonki täs illan aikana huomista varte. Eks ookki?
:D Taisin mä vähän vaatekaappiini vilkasta, mutta mitä etsien ja miksi.... Enempää en myönnä. Loput totuudesta joudut vääntään musta väkisin :)
- Naapurista
Tiäsinhä mää! Määhä voisi olla jo sun aviomiehes!
- TuokinMokaOliSunSyy
Naapurista kirjoitti:
Tiäsinhä mää! Määhä voisi olla jo sun aviomiehes!
No niin.. Tuollaiset uhkailut kaappauksista voisit sitten jättää. Olin suihkussa ja juuri sammuttanut veden tulon, kun ovikello soi. Ajattelin että nyt se kaappaaja yrittää kaapata mut päätin että sehän ei nyt kyllä onnistu! En tehnyt liikettäkään lähteäkseni ovea avaan. Yhtäkkiä kuulin jonkun avaavan mun asunnon oven avaimella. Minäpä mietin että what a fuck?? Ovelta huusi mies että "putkimies päivää". Toisekseen miksi et kerro näistä kaapauksista puhelimeeni ?
- Naapurista
Tää on hauskempaa tääl.
- LuovaaAjattelua
Naapurista kirjoitti:
Tää on hauskempaa tääl.
Siis nautit provoilusta ja pään aukomisesta ? Asiasta toiseen...Minä en muuten ymmärrä aina miksi monilta on kadonnut aikuisuuden myötä huumori, leikkimielisyys ja luovuus! Keksisin heti monia tapoja kertoa tunteistaan. esim. vaikkapa videoviesti puhelimeen. Omalla naamalla ja äänellä kerrottu. Ei jää tulkinnan varaa kun näkee ja kuulee. :) Vitsi olis muuten varmaan ihan kahjoa, salaiset sokkotreffit. Nimetön kutsu paikkaan A. Pukukoodi se ja se. T:salainen ihailijasi. :D Voi olla että itse olisin niin epäilevä että en menisi jos en tietäisi kuka pyytää. Paitsi jos joku yleinen ravintola jossa ei voi raiskata ja tappaa ketään toisten huomaamatta/puuttumatta tilanteeseen.
Minulla tämä mielikuvitus taas lentää. Ideoita tulee ihan lentäen. - Naapurista
Mitäs naine?
- KrapulaaPidellessä
Naapurista kirjoitti:
Mitäs naine?
Nyt voisi olla vaikka ysäri fiilis.
https://www.youtube.com/watch?v=ZMmaGPFyf4I - Naapurista
Mää voin tulla hoitelee krapulaas. Käyks?
- KrapulaKiukku
Olenkin tosi hyvää seuraa kun vedän unta palloon, valitan päänsärkyä kiukkusena ja juon kuin sataan vuoteen en olisi vettä nähnyt! :D
Mulla nyt soi jostain syystä päässä tuo:
https://www.youtube.com/watch?v=-hvydzt8Mh4 - grandigrandi
keidas aavikon keskellä, kauhan harhaillut ja huulet halkeillut auringon paahteesta ja kuivumisesta. raikas kylpy ja litrakaupalla raikasta vettä! sitä tulisi ihan hulluksi pelkästä vedestä jo. voisiko se olla vihdoin totta?????
- KaikkienJanoistenSankari
grandigrandi kirjoitti:
keidas aavikon keskellä, kauhan harhaillut ja huulet halkeillut auringon paahteesta ja kuivumisesta. raikas kylpy ja litrakaupalla raikasta vettä! sitä tulisi ihan hulluksi pelkästä vedestä jo. voisiko se olla vihdoin totta?????
- Naapurista
KrapulaKiukku kirjoitti:
Olenkin tosi hyvää seuraa kun vedän unta palloon, valitan päänsärkyä kiukkusena ja juon kuin sataan vuoteen en olisi vettä nähnyt! :D
Mulla nyt soi jostain syystä päässä tuo:
https://www.youtube.com/watch?v=-hvydzt8Mh4Ei mua haittaa. Onks jotai tapahtunu ku tollasii biisei linkkaat?
- EipäMitäänErikoista
Naapurista kirjoitti:
Ei mua haittaa. Onks jotai tapahtunu ku tollasii biisei linkkaat?
Ei, ysäri on tehnyt paluun. Sitä soitetaan nyt joka mestassa. Kaikkialle mihin mentiin eilen niin tuli ysäriä joukossa. Jäi päälle sen genren tyylinen musiikki. :)
Tyyliin näin:
https://www.youtube.com/watch?v=sy9CJLnE_dM
Älä pelkää: Huomenna kuulemma sataa vettä. Hyppään silloin viimestään varmaan takasin depis musiikkiin. - Naapurista
EipäMitäänErikoista kirjoitti:
Ei, ysäri on tehnyt paluun. Sitä soitetaan nyt joka mestassa. Kaikkialle mihin mentiin eilen niin tuli ysäriä joukossa. Jäi päälle sen genren tyylinen musiikki. :)
Tyyliin näin:
https://www.youtube.com/watch?v=sy9CJLnE_dM
Älä pelkää: Huomenna kuulemma sataa vettä. Hyppään silloin viimestään varmaan takasin depis musiikkiin.Juu juu.. mää jo luulin et joku baarist on viäny sut mult.
- Poistun
Katson Ottolapsi nimistä elokuvaa nyt.
- NytVastaPoistun
Naapurista kirjoitti:
Juu juu.. mää jo luulin et joku baarist on viäny sut mult.
Jatkan..En minä ole sun!
- Naapurista
Juu, Älä ny hikeenny. On tää ny nii herkkää. XD Sanos vaimensiks sää taas telkkarist äänet tota leffaa kattoes? Mää vähä veikkaa et toi oli sul liia pelottava ja nii pääs käymää.
- HermotMenee
Naapurista kirjoitti:
Juu, Älä ny hikeenny. On tää ny nii herkkää. XD Sanos vaimensiks sää taas telkkarist äänet tota leffaa kattoes? Mää vähä veikkaa et toi oli sul liia pelottava ja nii pääs käymää.
Kyllä minä lopussa äänet hiljensin nolliin esim. sillä kohtaa kun se "pahis" sekosi ja reijitti sen yhden miehen puukolla kuoliaaksi... Teen kohta johonkin valituksen kun ylen areenan ohjelmia ei pysty katsoon ilman että adobe flash player kaatuu ainakin viisi kertaa kahden tunnin ohjelmaa katsoessa. Katsomosta katsoessa toimii hyvin. Areenalla vaan ilmoittaa monta kertaa että "liitännäinen lakkasi toimimasta"
- Naapurista
HermotMenee kirjoitti:
Kyllä minä lopussa äänet hiljensin nolliin esim. sillä kohtaa kun se "pahis" sekosi ja reijitti sen yhden miehen puukolla kuoliaaksi... Teen kohta johonkin valituksen kun ylen areenan ohjelmia ei pysty katsoon ilman että adobe flash player kaatuu ainakin viisi kertaa kahden tunnin ohjelmaa katsoessa. Katsomosta katsoessa toimii hyvin. Areenalla vaan ilmoittaa monta kertaa että "liitännäinen lakkasi toimimasta"
Onks toi joka tota fazerin satuu kaipaa luulemas sua saduksee? Sehä on tääl sun juttui ominu ja kirjotellu satullee paloja sun kirjoituksist. Mikä toi pupunaapuristaki o? Luuleeks joku et mää oon pohtia_ mies. Sää tiiät et en oo ja et mul ei muit naisii oo. Luota sää siihe. Mää oon sul uskolline koska joskus viäl oot mu. Toi petri ja pohtia_mies tääl omii sua omaksee nii et mää ala trollailee niil. Sää et oo "hän" etkä satu fazerilta.
- JosNytSittenSelventäisin
Niin.. täytyy varmaan nyt sitten mainita tämä. Nimeni ei ole Satu, Suvi, Susan, Susanna, Sari, Kati,Katri, Kaisa, Katja, Sanna, Mari,Marianne, Marika, Heli, Hanna, Hannele, Helena, Minna, Rosa, Riina, Ronja, Riikka,Meri, Heidi, Elina, Emilia, Elisa, Emmi, Janika, Johanna, Liisa tms.
enkä asu oulussa, vantaalla, joensuussa, tampereella, espoossa, helsingissä,jyväskylässä, lapissa, turussa tai seinäjoella tms
En kirjoittele millään vakituisella nimimerkillä. Kirjoitan tällai kuin näissä olen nimimerkki kohtaan laittanut. Lähes aina ketjussakin joka kommentissa omansa. Välillä saatan yhden ketjun ajan pitää samaa jotta selkeämpää lukijan ymmärtää kuka sanoo mitä. Sekaannuksien ja omimisten välttämiseksi.
"hän" kirjoittajana täällä tunnettu henkilö en ole minä ja tuota juoppoa joka runkkaa ja käy kakalla infoten siitä mielellään aina tänne niin en tunne enkä tiedä.
Myöskään tämä Sadun kaipaaja ei ole minulle tuttu. - JottaSelväksiTulisi
JosNytSittenSelventäisin kirjoitti:
Niin.. täytyy varmaan nyt sitten mainita tämä. Nimeni ei ole Satu, Suvi, Susan, Susanna, Sari, Kati,Katri, Kaisa, Katja, Sanna, Mari,Marianne, Marika, Heli, Hanna, Hannele, Helena, Minna, Rosa, Riina, Ronja, Riikka,Meri, Heidi, Elina, Emilia, Elisa, Emmi, Janika, Johanna, Liisa tms.
enkä asu oulussa, vantaalla, joensuussa, tampereella, espoossa, helsingissä,jyväskylässä, lapissa, turussa tai seinäjoella tms
En kirjoittele millään vakituisella nimimerkillä. Kirjoitan tällai kuin näissä olen nimimerkki kohtaan laittanut. Lähes aina ketjussakin joka kommentissa omansa. Välillä saatan yhden ketjun ajan pitää samaa jotta selkeämpää lukijan ymmärtää kuka sanoo mitä. Sekaannuksien ja omimisten välttämiseksi.
"hän" kirjoittajana täällä tunnettu henkilö en ole minä ja tuota juoppoa joka runkkaa ja käy kakalla infoten siitä mielellään aina tänne niin en tunne enkä tiedä.
Myöskään tämä Sadun kaipaaja ei ole minulle tuttu.unohtupa laittaa vielä että en ole myöskään Anne,Anna, Anni, Annamari,Annamaria tai Annika,
- Naapurista
Oot sääki vaalee naine ja töis keittiöalal asiakapalvelu ruualaittohommis, mut et oo tollane hongankolistaja. Eiks toi seko sanonu se Sadun olevan 175 cm ? Muisteli et satu on sua vanhempiki ja asuuki 200 km:n päässä meistä. Kyl ny on joku tehny vika tunnistukse jos sua siks satuksee on luullu.
- Naapurista
JottaSelväksiTulisi kirjoitti:
unohtupa laittaa vielä että en ole myöskään Anne,Anna, Anni, Annamari,Annamaria tai Annika,
Emmä muute oikee usko et toi auttaa. Sul noit ottajii on nii paljo et sun kannattais vaan alkaa luetella tähä ne miesten nimet ketä et kaipaa. Mää tiiän et meikäläise nimiki tulis siihe, mut ei se mitää. Tää on vaa haaste mul.
- JosNytSittenSelväksiTää
Naapurista kirjoitti:
Emmä muute oikee usko et toi auttaa. Sul noit ottajii on nii paljo et sun kannattais vaan alkaa luetella tähä ne miesten nimet ketä et kaipaa. Mää tiiän et meikäläise nimiki tulis siihe, mut ei se mitää. Tää on vaa haaste mul.
Ok Tehdään tämä nyt sitten perusteellisesti. Tiputtelen tänne joka päivä sitten yhden tai kahden aakkosen nimet joita en kaipaa ja joka en ole. Tällä kohtaa kuitenkin jo lisään etten myöskään ole tuo Niina, Nina, Mia, tai Miia.
Tämä väärin tunnistelu tuntuu loukkavalta ja siksipa aloitetaan siis A-kirjaimesta. Olen hetero seksuaaliselta suuntautumiseltani, joten siksi mainitsen vain kaivattujen nimissä miehet.
En ole:
Aada. Aamu, Aava, Aija, Aila, Aili, Aina, Aini, Ainikki, Aino, Aira, Airi,Aleksandra, Aliisa, Alina, Alisa,Alli,Alma,Amalia, Amanda, Anelma, Anette, Anita, Anitta, Anja, Anna, Anne, Anneli, Anni, Anniina, Annika, Annikki, Annu,Annukka, Ansa, Anu,Arja, Armi, Asta, Auli, Aulikki,Aune,Auni, Aura, Auri, Aurora
Enkä kaipaa:
Aadolf, Aapeli, Aapo, Aappo, Aarne, Aarni, Aarno, Aaro, Aaron
Aarre, Aarto,Aatami, Aatos, Aatto, Aatu, Ahti, Ahto, Ahvo, Aimo,Aki, Akseli
Aku, Albert, Ale, Aleksanteri, Aleksi, Aleksis, Alfred
Ali,Allan, Alpi,Alpo,Altti,Alvar, Alvi, Ano, Anselmi, Anssi, Antero Anton Antti, Antto, Anttoni, Arhippa, Arho, Ari, Armas, Arsi, Arto Arttu
Artturi, Arvi, Arvo, Asko, Aslak, Asmo, Asser, Atro, Atso, Atte
August, Aukusti, Aulis, Auno, Auvo - Naapurista
Tollai sää luettelet nimii viäl heinäkuuski. Laita ny enemmä kerral.
Muista si et mää tahdon sut ja haluun et sää uskot sen, siks mul ei oo muita naisii. Mää en haluu et sää kuvittelet must kaikenlaista.. Emmää koskaa haluis pilaa tsäänssei suhu tekemäl mitää sellast. Luotatha siihe? - Käskystä
Naapurista kirjoitti:
Tollai sää luettelet nimii viäl heinäkuuski. Laita ny enemmä kerral.
Muista si et mää tahdon sut ja haluun et sää uskot sen, siks mul ei oo muita naisii. Mää en haluu et sää kuvittelet must kaikenlaista.. Emmää koskaa haluis pilaa tsäänssei suhu tekemäl mitää sellast. Luotatha siihe?En ole:
B: Birgitta
E: Eerika, Eeva, Eevi, Eija, Eila, Eine, Eini, Eira, Elena, Eleonoora, Eliisa
Elina, Elisa, Elisabet, Elise, Ella, Ellen, Elli, Elma, Elmi, Elna, Elsa, Else, Elsi
Elvi. Elviira, Emilia, Emma, Emmi, Enna, Enni, Erja, Essi, Ester
Esteri, Eveliina
F: Fanni, Fanny, Floora
H: Hanna, Hanne, Hannele, Heidi, Heini, Helena, Helga, Heli
Helinä, Heljä, Helka, Helle, Hellevi, Helli, Hellin, Hellä
Helmi, Helvi, Hely, Henna, Henni, Henriikka. Hertta,Heta
Hilda, Hilja, Hilkka, Hilla, Hille, Hillevi, Hilma, Hilppa
En kaipaa:
B: Benjamin
D: Daavid, Daniel
E: Edvard, Eeli, Eelis, Eemeli, Eemi, Eemil, Eerik, Eerikki, Eero, Eetu
Eevert, Einari, Eino, Elias, Eljas, Elmer, Elmeri, Elmo, Ensio
Erkka, Erkki, Ernesti, Erno, Esaias, Esko
F: Frans
G: Gabriel
H: Hannes, Hannu, Hans, Harri, Heikki, Heimo, Heino, Hemminki, Hemmo
Henri, Henry,Henrik, Henrikki, Herkko, Herman, Hermanni, Hugo - Naapurista
Sää et siis tunnista tota kaiffarii joka runkkaa ja paskantaa? Kävin meidä paikkakunnan keskustelus tääl ja toi sama kaiffari siel paskantelee välil.
- EnTiedäEnTiedä
En usko että tunnen.. Jokin informaatio on kusetettu jos tuttuni olisi. Ikä tms. Mutta kyllä minä selville tuon oikean henkilöllisyyden saisin helposti jos oikeasti haluaisin ja vieläpä ihan laillisesti ilman mitään ip hakkereita. Iisi homma, mutta ei jaksa.
- JatkuuEnsiNumerossa
Illan kirjaimetkos sitten vuorossa:
En ole:
I: Iida, Iina, Iines, Iiris, Iisa, Ilma, Ilmatar, Ilmi, Ilona, Ilta, Immi, Impi, Inari
Inka, Inkeri, Ira, Irene, Irina, Irja, Irma, Irmeli, Iro, Isabella, Isla
En kaipaa:
I: Iikka, Iiro, Iisakki, Iivari, Iivo, Ilari, Ilkka, Ilmari, Ilmo, Ilpo
Ilppo, Immanuel, Immo, Into, Isko, Ismo, Isto
En asu/hän ei asu:
Akaa, Alajärvi,Alavus, Espoo, Forssa, Haapajärvi, Haapavesi,Hamina
Hanko,Harjavalta,Heinola, Helsinki, Huittinen,Hyvinkää,Hämeenlinna
Iisalmi,Ikaalinen,Imatra, Joensuu, Juankoski,Jyväskylä, Jämsä
Järvenpää,Kaarina,Kajaani,Kalajoki, Kankaanpää, Kannus
Karkkila, Kaskinen, Kauhajoki,Kauhava, Kauniainen, Kemi
Kemijärvi,Kerava,Keuruu,Kitee,Kiuruvesi, Kokemäki, Kokkola
Kotka, Kouvola,Kristiinankaupunki, Kuhmo,Kuopio
Kurikka,Kuusamo,Lahti,Laitila,Lappeenranta,Lapua
Lieksa,Lohja... - Naapurista
Ei jumalauta, sää isket sit kaupungitki tähä! Mimmihä ampuu kovil! Ooks noi kyllästyny palsta harhaisii?
- Naapurista
Kai sää laitat sen mustan pikkumeko pääl ja lähet jussii viättään mökil mun kaa ? Eihä siäl ny mikää kesä oo viel mut mää voin si lämmittää ku sul tulee kylmä.
- RajotaVähänTotaProvoiluu
pah, älä nyt höpötä ja provoile koko ajan. :) Sinäkö tuolta mun ikkunan edestä vilahdit sellasta rallia juosten pari kertaa parkkikselle ja takasin, että luulin jo täällä olevan joku paloharjotus menossa? :p
- Naapurista
Ettei se kuitenki vaa ois ollu prätkä? XD
- huonoasuunnittelua
Ettei vaan olisi useampikin liikkeellä ei niin toivottavsissa merkeissä. Olisi pitänyt alunperin rajoittaa otoksen määrä huomattavasti pienempään.
- MikäProvoiluKäynnissä
hah, sitten piiloon nopee :D Ei helvetti mikä buugii trollaus täällä menossa. :D Mä arvaa.. Yksi on jolla on eriskummallinen ruuansulatus. Se varmaan innostu kun kuuli sanan "prätkä" Tämä on sellainen teinien motocros mopo, josta tuo nyt puhuu..
Mun nuoruudessa jätkät noita aina vähän itse viritteli tehokkaamiksi ja sitten tuli polliiisi joka otti jätkiltä mopon haltuun ja testaili että paljon on mopossa tehoja. Hyvin oli tehoja ja Aijaijai.. siiiitten kärähti. Mopo jäi poliisin haltuun ja iskä ja äiskä sai soittoa kotiin. Tuollaisia ne viritteli ja tuollaisesta nyt puhe.
http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/1/1/5/1/0/Sans_titre_2-5.jpg - JatkuuEnsiNumerossa
Ne illan kirjaimet:
En ole:
J: Jaana, Jade, Janette, Janika, Janina, Janita, Janna, Janni, Jasmin, Jatta
Jemina, Jenna, Jenni, Joanna, Johanna, Jonna, Josefiina, Julia
Juliaana, Jutta, Juuli
K: Kaarina, Kaija, Kaino Kaisa, Kaisla, Kaisu, Kanerva
Karita, Kastehelmi, Katariina, Kati, Katja
Katri, Katriina, Kerttu, Kerttuli, Kielo, Kiia
Kiira, Kirsi, Kirsti, Klaara, Krista, Kristiina
Kukka, Kukka-Maaria, Kylli, Kyllikki
L:
Lahja, Laila, laina, Lauha, Laura, Lea Leea, Leena, Leeni, Leila, Lemmikki, Lempi, Lenita, Liina, Liisa, Liisi, Lilja, Lilli, Linda, Linnea, Lotta, Loviisa, Lumi, Lyydia, Lyyli
M: Maaret, Maaria, Maarit, Maija, Maiju, Maikki, Maila, Maili, Mailis, Maini, Maire, Maisa, Manta, Margareeta, Mari, Maria, Marianna, Marianne, Marika, Marita, Maritta, Marja,Marjaana, Marjatta, Marjo, Marjukka, Marjut, Marketta, Martta,Matilda, Matleena,Meeri, Melina, Melissa, Meri, Merja, Mervi, Mette, Mielikki, Miia, Miina, Miisa, Mikaela,Mila, Milja, Milka, Milla, Mimmi, Mimosa, Minea, Minja, Minna, Minttu, Mira, Mirella, Mirja,Mirjami, Mirka, Mirkka, Mirva, Moona
En kaipaa:
J: Jaakkima, Jaakko, Jaakob, Jaakoppi, Jalmari, Jalo, Jami
Jani, Janne, Jari, Jarkko, Jarmo, Jarno, Jasper
Jere, Jeremias, Jesper, Jesse, Jimi, Jiri, Joakim, Joel
Johannes, Joni, Jonne, Jonni, Jooa, Joona, Joonas, Joonatan, Joose
Joosef. Jooseppi, Jori, Jorma, Jouko, Jouni, Jousia, Juhana
Juhani, Juho, Jukka, Julius, Jussi, Justus, Juuso
Jyri, Jyrki
K: Kaapo, Kaappo, Kaapro, Kaarle, Kaarlo
Kai, Kalervo, Kaleva, Kalevi, Kalle, Kari
Karri, Kasper, Kasperi, Kauko, Kauno, Keijo
Keimo, Kerkko, Kim, Kimi, Kimmo, Klaus
Konsta, Konstantin, Kosti, Kristian, Kuisma
Kullervo, Kustaa, Kustavi, Kyösti
L: Lari, Lasse, Lassi, Launo, Lauri, Leevi, Lenni, Leo, Luka, Luukas, Lyly
M: Manio, Manne, Manu, Markku, Marko, Markus, Martti, Matias, Matti, Mauno, Maunu, Max, Mauri, Mies, Miika, Miikka, Mika, Mikael, Mikko, Miko, Milo, Miro, Miska
En asu/hän ei asu:
Loimaa, Loviisa, Maarianhamina, Mikkeli, Mänttä-Vilppula, Naantali, Nilsiä, Nivala, Nurmes, Närpiö, Orimattilam Orivesi, Oulainen, Oulu, Outokumpu, Paimio, Parainen, Parkano,Pieksämäki, Pietarsaari, Pori, Porvoo, Pudasjärvi
Pyhäjärvi, Raahe, Raasepori, Raisio, Rauma, Riihimäki, Rovaniemi - EiVaiskaaEiJatkuEnääEnsN
Tai no.. ei jaksa.. Kaikki loput kerralla nyt vaan.
En ole:
N: Nanna, Nadja, Nea, Neea, Nella, Nelli, Netta, Niina, Nina, Ninni, Nita, Noora
O: Oili, Oivi, Olga, Olivia, Onerva, Oona, Orvokki, Outi
P: Paula, Pauliina, Peppi, Petra, Pihla, Piia, Pilvi, Pinja, Pipsa, Pirita Piritta, Pirjo
Pirkko, Pulmu, Päivi, Päivikki, Päivä, Pälvi
R: Raakel, Raija, Raila, Raili, Raisa, Raita, Rauha, Rauna,Rauni, Rebekka, Reeta, Reetta, Reija, Riia, Riikka, Riina, Riitta, Rita, Ritva, Ronja, Roosa, Rosa, Ruusu, Ruut
S: Saaga, Saana, Saara, Saija, Saila, Saima, Saimi, Saini, Salla, Salli, Salme, Sandra
Sanelma, Sanna, Sanni, Sara, Sari, Sarita,Satu, Seela, Seija, Selja, Selma, Senja
Senni, signe, Siiri, Silja, Silva, Sini, Sinikka, Sirja,Sirkka, Sirkku, Sirpa, Siru.
Sisko, Sivi, Sofia, Sohvi, Soila, Soile, Soili, Sointu, Solja,Sonja, Sorja, Stella,Suoma
Suometar, Susanna, , Susanne, Suvi, Sylvi, Sylvia, Säde
T: Taija, Taika, Taimi, Taina, Talvikki,Tanja, Tarja, Taru, Tea, Teija, Tellervo
Teresa, Terhi, Terhikki, Terttu, Tessa, Tiia, Tiina, Tilda, Tinja, Titta, Toini, Tuija,
Tuire, Tuomi, Tuovi, Tuula, Tuuli, Tuulia, Tuulikki, Tytti, Tyyne, Tyyni
U: Ulla, Ulpu, Unelma, Ursula
V: Valma, Valpuri, Vanamo,Vanessa, Vappu, Varma, Varpu, Vaula, Veera, Vellamo
Venla, Verna, Viena, Vieno, Viivi, Vilhelmiina, Vilja, Vilma, Viola, Virpi, Virva Virve, Vuokko
En kaipaa:
N: Nestori, Niilo, Niki, Niklas, Niko, Nikodemus, Nikolai, Nooa, Noel, Nuutti, Nyyrikki.
O: Ohto, Oiva, Okko, Olavi, Oliver, Olli, Onni, Orvo, Oskari, Osmo, Ossi, Ossian, Otso, Otto
P: Paavali, Paavo,Panu, Pasi, Patrik, Paul, Pauli, Paulus, Peetu, Pekka, Pekko, Pellervo, Pentti, Pertti, Perttu, Petri, Petteri, Pietari, Pirkka, Pyry, Päiviö, Päivö
R: Raafael, Raimo, Raine, Rainer, Raino, Rami, Rasmus, Rauli, Rauni, Rauno, Reijo, Reima, Reino, Reko, Rikhard, Riku, Risto, Robert, Robin, Roni, Roope
S: Sakari, Saku, Salomo, Salomon, Sami, Sampo, Sampsa, Samu, Samuel, Samuli
Santeri, Santtu, Sasu, Saul, Sauli, Sebastian, Seppo, Severi, Silvo, Simo, Sipi, Sippo, Sisu, Soini, Sulevi, Sulho, Sulo, Sylvester,
T: Taavetti, Taavi, Tahvo, Taisto, Taito, Taneli, Tapani, Tapio, Tarno, Tarvo, Tatu, Tauno, Teemu,Teijo, Tenho, Teppo, Terho, Terno, Tero, Teuvo, Tiitus, Timi, Timo, Tino. Toimi, Toivo, Tomi,Tommi, Toni, Topi, Topias, Torsti, Toukom Tuomas, Tuomo, turkka, Turo, Tuukka, Tuure,
U: Ukko, Uljas, Untamo, Unto, Uolevi, Uoti, Urho, Urmas, Urpo, Usko, Uuno
V: Valdemar, Valentin, Valio, Valo, Valto, Valtteri, Veeti, Veijo, Veikka, Veikko, Veini, Veli,Verneri, Vertti, Vesa, Vihtori, Vilhelm, Vilho, Vili, Viljami, Viljo, Ville, Vilppu, Visa, Voitto, Väinämö, Väinö
Y: Ylermi, Yrjänä, Yrjö
En asu/hän ei asu:
Saarijärvi, Salo, Sastamala, Savonlinna, Seinäjoki
Somero, Suonenjoki,Tampere, Tornio,Turku, Ulvila,Uusikaarlepyy
Uusikaupunki,Vaasa,Valkeakoski,Vantaa,Varkaus, Viitasaari,Virrat
Ylivieska,Ylöjärvi,Ähtäri,Äänekoski
- kaik_hanskas
- Lallallaaa
Mitä muijat, mikä boogie? Hyvältä näyttää niinku kuuluuki.
Mitä äijät, mikä boogie? Mä oon messis mitä ikin tapahtuuki. - soomoro
hommat hanskassa ja välil hanskat hukas.
- Hanskat_tiskiin
Ja hanskat pois tiskiltä.
- apeafiiliskylläkin
Niinku mikä homma? ;)
- Naapurista
Sellane hommeli vaan. Kyl sää tiiät.
- vaiettähommeli
Naapurista kirjoitti:
Sellane hommeli vaan. Kyl sää tiiät.
minen tiiä mitään, en ainakaan myönnä ;)
- enekelinkuiskaus
Jos olet entinen lähes kolmenkymmenen vuoden takainen naapurini niin kerron, että siivousurakka käynnissä, että jää sitten paljon aikaa olla kanssasi.
- Naapurista
Mää olin melkei vaipois viäl sillo kolmenkymment vuotta sitte. Ooks sää pedofiili naapurin täti?
- juttelimmetänään
Naapurin mies panetti tänään, sellainen on boogie nyt. Vitsi varattu ja kaikkea mut aahh.
- Naapurista
Mää en oo varattu. Ex-muijan heitin mäkeen vuosii sitte, si panoil menty.
- onsevasnihmeellistä
Hän on, mut lapset on aikuidus ja me olkaa aikuidua. Mut en usko et mitään tapahtuu. Tänniteytä kyllä on. Nyt pitää mennä, on kudijätä ja kaikkea ja väduttääkin.
- Weekendiäkohti
Ihan letkee fiilis. Jos menis huomenna kuunteleen Helsinki-päivän konsertteja.
- vähökäykana
mut Mahtavvaaa!!!!!!!!!!!
- TämmönenBoogie
Elämä on hetki avaruudessa
Kun uni on poissa
Se on yksinäisempiä paikka
Suutelen aamulla hyvästit
Mutta sisimmässään tiedät
Emme koskaan tiedä, miksi
Tie on kapea ja pitkä
Kun silmät tavata silmät
Ja tunne on vahva
Käännyn pois seinästä
Olen kompastua ja pudota
Mutta annan teille kaiken
Minä olen nainen rakastunut
Ja tekisin mitään
Saada sinut minun maailmaani
Ja pitää sinua sisällä
Se on oikein, minä puolustaa
Uudestaan ja uudestaan
Mitä teen?
Jossa olet ikuisesti kaivoksen
Rakastunut on
Ei mitta ajan
Me suunnittelimme sen kaiken alussa
Että sinä ja minä
Eläisivät toistensa sydämet
Saatamme olla valtamerten pois
Tunnet rakkauteni
Kuulen mitä sanot
Ei totuus on koskaan valhe
Olen kompastua ja pudota
Mutta annan teille kaiken
Minä olen nainen rakastunut
Ja puhun teille
Tiedätkö miltä se tuntuu?
Mitä nainen voi tehdä
Se on oikea
Että minä puolustaa yhä uudelleen - musaaa
Landeboogie, silleen verkkaista..
- sellasta__
Esittelyssä älybikinit!
- boogietää
Mikä boogie, mikä mies. Onko kaikki hyvin, tunne syvin?
Mies hyvä, tuskin liian pyhä on lopulta vain mies, millainen kukaties. Ei mitään ihmeellistä, ei tää vihjeellistä. Kulutin aikaa hetken, tein siis tämän retken.
Miehet tiedetään, niitä siedetään, koska mies on vain mies. Vaikka polvet notkuu, ja elämään tulee sotkuu, niin ei pidä luulla, etteikö järkeä voi kuulla.- Paskapuhetta
Lukaseppa Jouni Hynysen Paskapuhetta. Luen parhaillaan ja tosi se on.
- silleen
Alkaa olemaan.
- NaapurinApina
Huomenta, Hyvä meininki:D
https://youtu.be/tYZE56euG3Y - jepjepjapois
Lunkisti vaan
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757