Tarkentava kysymys Hatusesta

HormoOnJamo

Ottaako Hatunen suoleen?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikkru

Ottaahan se. Ainakin yhtä mielellään kuin Urkki puistossa -86. :DDD

• Törkeää esittää tuollaisia asiattomia kysymyksiä. Asia tuskin myöskään kiinnostaa muita kuin yhtä palstalaista, jonka me kaikki tunnemme turhankin hyvin!

• rouva.kakkalan.himo

Me kaikki tiedämme että Aino on tuollaista asioista kiinnostunut
        ja hänen kaikki miesystävänsäkin ovat asiaan mieltyneet.

• jarmoongay
        rouva.kakkalan.himo kirjoitti:

Me kaikki tiedämme että Aino on tuollaista asioista kiinnostunut
        ja hänen kaikki miesystävänsäkin ovat asiaan mieltyneet.

Onko jambe ollu ainon miesystävä, vai?

• TeppoPyllis

Kysymys on täysin asiallinen, sillä Hatusen nimi on mainittu yhdessä Jampen kanssa. Silloin on suoleenottaminen aina enemmän kuin todennäköistä.

Ottaako muuten nimim. Seppo Myllis suoleen?

• kaksireikäinen

Aino on antanut kakkospesälleen tuon Seppo Myllis nimen
        houkuttelemaan lisää miehiä lesken loveen.

• pannukattila

Onko Hoikkala pannu Ainoa , Hatusta , Myllistä vai Urkkia ?

• No ei minua ainakaan.

• juunass

noita muita kyllä mutta ei mua en anna sakka reikää sille olllenkaa.en o homo kuin nuo muut.

• Näistä kirjoituksistasi ei ole tehty ilmoituksia niin minkäänlaisia. Tervetuloa kuitenkin hakemaan oikeaksi todistettu väärennös rikosilmoituksesta Kauhajoen psykiatriselta poliklinikalta, jos asiasta Teillä on jotain epäilyksiä. Joillakin tuntuu olevan varaa maksaa tulevat ostokset Alkosta ja lääkkeet apteekista . Sosiaalitoimisto tulee hoitamaan asian kohdaltasi, koska olet siihen lain mukaan oikeutettu. Sama koskee näitä sivupersooniani, jotka ovat esiintyneet nimissäni. Psykiatrinen tutkinta kestää jonkin aikaa, joten voit odotella aivan rauhassa pääsyä osastolle. Samalla muutkin tekemiseni kuulutetaan kirkossa sunnuntaijumalanpalveluksessa. Asiaa hoitaa Kauhajoen perussuomalaisten valtuustoryhmä, joten aion kommentoida tätä asiaa asiattomilla kommenteilla vielä monta vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      405
      16696
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      264
      6381
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3828
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      207
      2931
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2462
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      144
      2356
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1680
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1489
    9. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1254
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1226
    Aihe