Mukkulan Autohuolto, Lahti.
Kustannusarvioita ei anneta minnekkään suuntaan ja saat todellakin maksaa itsesi törkeän kipeäksi. Lisäksi kortillamaksu ei onnistu, EIKÄ KUITTIA SAA, ellei "Johtaja" ole paikalla. Ammattitaito on ihan olematon tässä paikassa, enemmänkin arvausleikkejä ja jos enemmän haluat puhetta kuulla auton tilanteesta, niin seteleitä pitäisi lyödä kouraan, mutta vika ei tule kyllä korjatuksi silloinkaan! Asiakaspalvelu ihan täyttä nollaa, asiakasta ei kuunnella hetken vertaa. Todella monessa autokorjaamossa käyneenä tämä oli elämäni kauhein kokemus, en voi suositella kenellekään kyseistä paikkaa, en edes pahimmalle viholliselleni.
ARVOSTA AUTOASI, ARVOSTA ALUEEN MUITA REHELLISIÄ YRITTÄJIÄ, ARVOSTA KUKKAROASI JA ARVOSTA MIELENRAUHAASI!!!!!!!-----> ÄLÄ IKINÄ, IKINÄ, IKINÄ ASTU KYSEISEEN PULJUUN!!!!!!!!!!!!!! KIITOS!
Mukkulan Autohuolto ---> VÄLTÄ VIIMEISEEN ASTI!
6
494
Vastaukset
- Likinois
Joo oon kuullut samanlaista juttua ennenkin kyseisestä paikasta
- kökk
olet todellakin oikeassa kokemusta on kyseisestä puljusta jos lahdessa ei olisi muuta korjaamoa kuin tämä kyseinen nyrkki paja niin ennenmmin räjäyttäisin autoni kuin menisin edes 5km. lähenmäksi.tätä p---a puljua!!!
- kakkew
Joskus sitten käytin autoani siellä (oli muuten vimonen kerta!), sanoivat vian ja että vaatii 300€ arvoisen uuden osan.. tästä tympääntyneenä lähdin ja kysäisin asiaa toisestakin paikasta, jossa vika korjaantui 15€ arvoisen osan uusimalla ja osasivat tuntihinnankin sanoa reilusti, toisinkuin mukkulan huoltamolla tuntihinta taitaa olla pärstäkertoimen mukaan. Varmaan aattelivat, että, jos tämä ei ymmärräkään autojen päälle mitään, niin vaihdetaan vaan kaikki toimivakin, että saadaan kaikki raha kiskottua?!!??!! nimim. Pettynyt isolla PLLÄ
- marrrk-ku
Joo ei ikinä enää!!!!!
- rahastaa
Ne vaan rahastaa ei sinne kannata mennä
- Välttäkääpaikkaa
Rahastusta ja huijausta tosiaan! Ei missään nimessä ihmiset autoja tuonne! Häpeäpilkku koko autokorjaamo- alalle tuollainen yritys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798