Timo Soini oli mahtava kun edusti

oo9iii

pääministeriä kyselytunnilla, ,mutta misssä luurasi Paavo Arhinmäki ?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiooop

      Oli varmaan ryyppäämässä siinä köyhät unohtuu ,toivottavasti kolmentonnin kellon on ranteessa vasuriporvarlta hheh

      • arhis_taas_pöydän_alla

        .

        "Arhis oli taas ryypännyt itsensä pöydän alle???????"

        .


      • Ryssänkirkossa
        arhis_taas_pöydän_alla kirjoitti:

        .

        "Arhis oli taas ryypännyt itsensä pöydän alle???????"

        .

        Niin, tai sitten oli mellakoimassa homolipun kanssa umpihumalassa ja poliisit vei pahnoille.


    • hhee445

      Niin sitä pitää lyötiin vasureilta luu kurkkuun .

      • yyuuiii

        Niin sitä pitää .


      • Et tainnut katsoa kyselytuntia ollenkaan?

        Pullukka oli hätää kärsimässä, kun ei uskaltanut sanoa mitään ja koko keskustelu karkasi persujen puhemies Lohelalta hallusta, kun sen kummemmin edustajat kuin ministeritkään eivät kunnioittaneet Lohelaa pätkääkään. Tytteli sai kirkua jatkuvasti, että puhujat lopettaisivat, mutta kukaan ei välittänyt perstipusta vähääkään. :D


      • jörgens
        Liike kirjoitti:

        Et tainnut katsoa kyselytuntia ollenkaan?

        Pullukka oli hätää kärsimässä, kun ei uskaltanut sanoa mitään ja koko keskustelu karkasi persujen puhemies Lohelalta hallusta, kun sen kummemmin edustajat kuin ministeritkään eivät kunnioittaneet Lohelaa pätkääkään. Tytteli sai kirkua jatkuvasti, että puhujat lopettaisivat, mutta kukaan ei välittänyt perstipusta vähääkään. :D

        Minä välitin, pertipu on nätti nainen. Nam.


    • ääliöt

      Älkää jauhako paskaa Arhinmäki on isyyslomalla saivat tytön äskettäin.

    • 86034

      Hyvin Soini selvisi tuurauskeikasta.
      Vaikka kyllähän se on tiedossa,että
      Soini sanattomaksi jää.

      • ooororr

        Kyllä on Soinilla sana hallusssa pärjää ihan missä vain .


      • 36652

        Joo, osaa pullukka jauhaa sontaa.


      • Pullukkahan jäi sanattomaksi muun muassa Kreikan tukiasiasta, jota Yle ei näyttänyt kuin vähän alusta.

        Kun Soinilta kysyttiin hallituksen valmiudesta mahdollisen Kreikan uuden tukipaketin suhteen, pullukka väisti kysymyksen jaarittelemalla vain: ”Neuvottelut ovat nyt herkässä vaiheessa, ja en lähde spekuloimaan sillä tilanteella, vaan katsotaan ensin neuvottelutulos”. Suomeksi sanoen, Soini ei kehdannut vieläkään tunnustaa kannattavansa Kreikan uuttakin tukipakettia. :D

        Sekään ei mennyt oikein putkeen, että Soini puhutteli sekä Antti Rinnettä että Päivi Räsästä edelleen ministeriksi. Ei ole pullukka päässyt vieläkään henkisesti pois oppositiosta. Tai ehkä se valmistautuu jo ennenaikaisiin vaaleihin ja tiskin toiselle puolelle palaamiseen. :D


    • mthjnnrht

      Puhemies on myös huippuluokkaa. Soinilla on hieno ulosanti. Viher-niinistö taas katseli vinoon sormet ristissä, normaalia herjaa, samoin toinen vihreä kädet ristissä kuin paavi itse "lasten asialla" "kaksi kättä"-vaihto lennossa-liike puhututti tutti-paskaa.

      • Perspuhemies Lohela ei näyttänyt nauttivan minkäänlaista arvostusta.

        Koko kyselytunnin ajan Lohela takoi nuijaa pöytään vihan vimmalla ja yritti saada puheenvuorot keskeytettyä suunnilleen minuutin jälkeen, mutta kukaan ei välittänyt heppoisesta perstyttelistä. :D


    • kokonaisveroasteeisaa

      Soini: Tärkeää, että taakkaa jaetaan eri väestöryhmien kesken.
      Lindman kysyi: pääministeri on myöntänyt, että nämä talkoot eivät koske hyväosaisia. Soini: Hallitus on linjannut, kokonaisveroaste ei saa nousta.
      Haglund: Miten pääomaverotuksen nostaminen toteuttaisi edellistä?
      Soini: Hallitus ilmoittanut, että kokonaisverotus ei nouse.

      Lindman: Pääministeri myöntänyt tiedonantokeskustelussa, että eivät kosketa hyväosaisia. Soini olette sanonut, että kyse on nollasummapelistä. Soini: Hallitus on linjannut että kokonaisveroaste ei nouse. Osa lapsiperheistä kärsii, mutta hallitus kumosi kotihoidon tuen leikkauksen (Essayh korjasi Soinia myöhemmin: kristilliset sen sai aikaan, jonka Soini myönsi.) Lapsilisiin ei ole koskettu.

      Rinne: 100-200 euroa tullaan leikkaamaan kaupunkilaisilta, erityisesti naisilta. Ette te tällaista luvannut. Soini: Katsotaan kokonaisuus, osa kipeitä ratkaisuja. Olette unohtaneet takuueläkkeen, runsas 20 euroa tulee 100 000 ihmiselle.

    • verilätty

      Dracula-Soini leikki pääministeriä ja edusti taas kerran vain itseää. Eroa!

      • Eki199000

        Näittekö Urpilaista ?


      • luigi1
        Eki199000 kirjoitti:

        Näittekö Urpilaista ?

        Haluaisin nähdä, komea perä.


    • vaalierkki

      jo kolmetoista päivää, eivätkä vastaajat osanneet sanoa mitään , mitään sanomatonta jaarittelua kuuman puuron äärellä. Muistaakseni ainakin yksi vastaaja vaati
      opposiolta vaihtoehtobudgettia jo hallituksen ensiesittelyssä, ei ihan ajantasalla ko.
      ministeri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe