Kanerva: Ilmapuolustus oltava "maksimaalisella teholla"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061119844711_uu.shtml
NATOKONEIDEN LÄHEISYYS HUOLESTUTTAVAA
10
60
Vastaukset
- puolustusta
Ilmatila kiinni ja kaikki sotilaskoneet ammuttava alas kyselemättä.
- Laskekaaitte
Mikäs etäisyys muuten NATOtetun Tallinnan ja Helsingin välillä on?
About 80km linnuntietä.
Sitä kun ottaa sotilas- & poliittinen liitto NATO -koneineen kunnon vauhdin sisäbalttiasta ja painaa täydellä kaasulla Suomeen... suoraan Helsingin ylle niin, paljonko kestää?
1 915 km/h
http://fi.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_F/A-18_Hornet- 456456456456
Entä ohjukset, millaisia ohjuksia on sijoitettu Viroon ja balttiaan?
Tämä on erittäin huolestuttavaa mm. Helsingin, Tukholman ja Pietarin kannalta.
Pitää muistaa että esim. NATON perustantu USA on maa joka "vahingossa" lähettelee toistuvasti mm. pernaruttoa... - kaarlekustaa-kunkku
456456456456 kirjoitti:
Entä ohjukset, millaisia ohjuksia on sijoitettu Viroon ja balttiaan?
Tämä on erittäin huolestuttavaa mm. Helsingin, Tukholman ja Pietarin kannalta.
Pitää muistaa että esim. NATON perustantu USA on maa joka "vahingossa" lähettelee toistuvasti mm. pernaruttoa...Muistelen lukeneeni tiltun tekstiä, että Nato ohjuksilla ei mitään tee ne on huonoja.
Ollaan siis turvassa, niin tiltu kun minäki. - asdfewwsadf
Putoaahan niitä tuon tuosta, vahingossa menttaliteetti.
- HyviäUutisiaMaailmalta
asdfewwsadf kirjoitti:
Putoaahan niitä tuon tuosta, vahingossa menttaliteetti.
Aivan, putoilee ja ei pääse edes ilmaan:
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/venajan_ilmavoimat_tiukilla-37226
-Sutjaginin mukaan Venäjän ilmavoimien huoltokapasiteetti ei riitä kattamaan nykyisen kaltaista lentotahtia.
Novot polttaa rahansa taivaan tuuliin myös tällä saralla, hienoa! - 456456456
kaarlekustaa-kunkku kirjoitti:
Muistelen lukeneeni tiltun tekstiä, että Nato ohjuksilla ei mitään tee ne on huonoja.
Ollaan siis turvassa, niin tiltu kun minäki.Kerro nyt mikä "tiltu" oikein on?
Eihän se ole vaan se henkilö siellä joka näkee trolleja joka kulmalla?
Ettei vaan tulisi ryypättyä näin kesäaikaan aivan liikaa: harhoja, harhoja...
- 345345345
Mielenkiintoista, erittäin.
Tämä keskustelu katosi.
Mutta löytyi toisaalta.
Ja aihe oli ehkä hitusen NATO ironinen, ei nyt suoranaista kritiikkiä edes... - 345345345
Kuinka lähellä Helsingin edustalla voi olla NATOn sotalaivoja, hävittäjäveneitä ja ohjuksia, sukellusveneissä tms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592