Kestääkö letkut,tiivisteet ja stefat?
Voiko Crysler 300m 3.5 ajaa 95bensalla?
7
142
Vastaukset
- DGC
USA:ssa etanolia on lisätty bensaan aika kauan joten ulkomaisilta foorumeilta löytäisit varmaan vastauksen. Helpottaisi, jos tietäisi minkä ikäisestä autosta on kysymys. Jenkeille vuosimalli on jostain syystä äärimmäisen tärkeän tuntuinen juttu kun etsii vastausta johonkin kysymykseen.
- Jhhhh
1999 mallista on kyse.
- DGC
Tähän ei ollut ihan helppoa löytää vastausta, suurin osa etanolopitoisista artikkeleista käsitteli E85:n käyttöä. Kuten vähän epäilinkin, etanoli on USA:ssa niin vanha juttu ettei ketään enää kiinnosta, ennen kuin siirrytään miedoista aineista väkeviin.
Australialainen CarsGuide oli listannut E5 ja E10 kelvollisiksi kaikille Chryslereille vuodesta 1986 alkaen. Lähdettä ei mainittu.
Jos se olisi minun autoni, kokeilisin seostankkaamalla, kuinka vahvassa kännissä se viitsii käynnistyä ja käy myös kylmänä. Ihan mahdollista on, että 85% toimii ainakin kesäkeleillä. - nulkunpissijä
Niin ja alkuperäinen kysyjähän kysyi voiko ajaa 95 bensalla, eikä pysynyt mitään re85 aineesta.
Valmistaja on ilmoittanut, että 95e10 bensiini sopii vuosimallista 1989 alkaen kaikkiin bensiinikäyttöisiin Chrysler malleihin. Voihan olla, että kysyjä tarkoitti tuota re85 bensaa, mutta tuossa kuitenkin vastaus siihen mitä kysymyksessä lukee.- DGC
Huomasin kyllä, E10:stä tässä oli kysymys. Kirjoitin mitä sain selville ja oman mielipiteeni päälle, vaikka se olikin eri kuin mitä kysyttiin.
DGC kirjoitti:
Huomasin kyllä, E10:stä tässä oli kysymys. Kirjoitin mitä sain selville ja oman mielipiteeni päälle, vaikka se olikin eri kuin mitä kysyttiin.
Kiitokset kuitenkin vaivasta, eniten minua ihmetytti se että uskaltaako ajaa 95bensalla kun auton ohjekirja kieltää ajamasta etanolibensalla.
- jkjskj
Kieltää? Tee mitä tahdot äläkä ohjekirjalta kysele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734509Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 701146
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925- 65876
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252873