Päällä olo

pohdinta

Tosiaan tässä tälläistä suht kokeneellekin (itselleni) haastavampaa aihetta.

Olen siis itse nainen, ja tasa-arvon nimissä toki törmää itsekin aina tilanteeseen jollon pitäisi tehdä se kovin duuni ja olla päällä. Henk.koht koen päällä olon erittäin epämukavaksi, mutta hyvähän se on kaikkea osata. Jostain kumman syystä se päälläolo ei omalla kohdalla myöskään luonnistu täysin vaivattomasti, mikä onkin ehkä syy sen epämiellyttävyydelle. En tosiaan tiedä, teenkö homman jotenkin vaikeamman kautta vai miksi se vaan on niin haastavaa.

Siispä kysyn teiltä (naispuoliset henkilöt) onko kellään samanlaisia kokemuksia? Tai onko teillä mitään käytännön vinkkejä, miten te sen teette? Monien muiden kokemuksen mukaan se ei ole yhtään niin vaivalloista kuin itse koen sen olevan, joten mikähän siinä mahtaa olla avaimena sitten siihen onnistuneeseen ja mukavaan päällä oloon?

52

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratsastaja1

      Tuntuu vaivalloiselta itsellenikin, koska en oikein tiedä miten kuuluisi liikkua päällä. Joskus myös jalka kramppaa päällä ollessa. Ehkäpä netin ihmeellisestä maailmasta löytyy videoita, joista voi löytyä vinkkejä?

      • Naineen

        No itse ainakin pidän jalat miehen sivuilla nojaan eteenpäin ja liikun siinä edestakaisin. En ole jalkapohjien varassa vaan jalka maassa polveen asti. Mulla pitkät jalat ni onnistuu helposti. Orkku vaan tulee miltei heti.


      • nimimerkkitässä

        Onhan näitä lahnamiehiäkin olemassa.


      • häjyytekeeeeee

        mikään ei ole parempaa kuin xxl misu alla ja saa jyttyyttää että lihat tärisee alla.on mahtavaa katsella kun reidet tärisee misulla ja mikä komiampaa kun pullea etuvarustus puristelee kulkusia että ihan häjyy tekee.kyllä misussa on oltava lihaa ja namia ympärilläääää


      • nimimerkkitässä kirjoitti:

        Onhan näitä lahnamiehiäkin olemassa.

        Niin on joo, mutta harvemmassa kuin lahna naisia.


      • lahnakammo
        Oistinen kirjoitti:

        Niin on joo, mutta harvemmassa kuin lahna naisia.

        EI tarvii osua suhteeseen kuin yksi lahnamies tai nainen. Yksi riittää pilaamaan nautinnon.


      • failg

        Sivu on täynnä feikkejä. En suosittele.


    • eitykkääää

      Mä en tykkää kans yhtään, se on jotenkin kauhean epämukavaa! Varsinkin silloin jos mies on vähän sellanen "lahna", et heittäytyy selälleen ja odottaa, et homma vaan hoidetaan eikä siis ole itse ollenkaan aktiivinen vaikka alla oliskin... Ja jostain syystä en oikein tunne siinä mitään...

      • KoollaVäliä

        Olet tavannut vaan prinssinakki-miehiä. Isot on kuulemma mukaan harvassa, mut niitäkin löytyy ja sillon joka liike päällä tekee MOLEMMILLE hyvää


      • Tykkäätkö olla se lahna alla?
        Voi vitalis eikö tähän hommaan tarvita kaksi, miksei vaan kumpikin tekisi parhaansa. Molemmilla hyvämieli niinkuin kuuluisikin olla.
        Molempi parempi viihdyn päällä kuin myös alla.


      • seksinautinnot

        Harjoitus tekee mestarin. Moni asia ei seksin suhteen ala heti sujumaan ensiyrittämillä. Onneksi netistä löytyy nykyään aika helposti seksiseuraa, niin pääsee usein harjoittelemaan vähän kaikenlaisia juttuja ja asentoja. http://www.sexseuraa.com/ Tuossa on yksi hyvä sivu, jos ei jostain syystä tiedä mistä seksiseuraa nykyään parhaiten löytyy.

        Varmasti päälläolo alkaa harjoitusten myötä sujumaan paremmin ja siitä oppii nauttimaankin.


      • eitykkääää

        En tässä nyt yleistänyt, että kaikki miehet olisivat lahnoja! Mutta ikävä kyllä niitäkin on, sellaisia jotka heittäytyvät selälleen, ja pääasia ilmeisesti on se, että saavat omat tarpeensa tyydytettyä! Pidän enemmän aktiivisista miehistä, ja pyrin myös itse olemaan muuta kuin se lahnailija! Päällä oleminen ei vain ole mun juttu, sen sijaan takaapäin on todellakin mun juttu :)


    • Motti2

      Itse olen mies ja tuo ratsastusasento on todella kiihottava, koska voin työntyä syvälle ja nostaa orgasmin tullessa naisen kattoon; yleensä nainenkin pitää siitä kun olen aktiivinen nostaja alla

      • mimmixxxl

        jees mies alla,ja nainen takaperin päällä.siis naama poispäin miehen naamasta.sarven saa syvemmälle ja helppo saada koko patukkaa sisää ja nam kohta on mehut sisässä ja aikun tekee kudaaaaa


      • urts
        mimmixxxl kirjoitti:

        jees mies alla,ja nainen takaperin päällä.siis naama poispäin miehen naamasta.sarven saa syvemmälle ja helppo saada koko patukkaa sisää ja nam kohta on mehut sisässä ja aikun tekee kudaaaaa

        ainakin jos on ruma nainen.....


    • tykään ratsatus asennosta kauheesti itse kiiihotun siitä

      • yhgjgff

        haluisit sä tulla kokeilee millasta on ratsastaa mun päällä ;)


      • virtalantie

        tuolla kuvalla rea olen varmasti ehdokas myös ratsastus seuraksi


    • Se ei tunnu miltään. Lisäksi reidet menee maitohapolle. Mieskään ei tule, vaan pitäisi jatkaa seuraavat 100 vuotta. En laske sitä seksiksi ollenkaan.

    • vattusentään

      Vattu te oote sairaita persvoja

    • posiadj

      Olen nainen ja ehdottomasti ratsastus on mun lemppariasento ja mulle se on ollut tosi luonteva asento aina. Ei siis mitään ongelmia.

      • siismitä

        kuulostaa homolta


    • dididididiididididididid

      Ite oon kanssa melko etukumarassa ja teen työt käytännössä reisilihaksilla (edeltäjien mukaan polvet maassa, käsillä tukea ottaen). Reisilihaksetkin kehittyy ja tottuu. Jekku on kai nimenomaan sen "kulman" löytämisessä joka tuntuu itsestä hyvältä ja asennossa voi myös vuorotella.. Siis jos miehen vatsalihakset kestää, jolloin mies tekee työt nostamalla omaa lantiotaan ja pumppaa.

    • Nainennnnnnn

      Myös reverse cowgirl-asento on ehdottomasti yksi parhaimmista asennoista!

    • peppureiska

      Ratasastaessa kannattaa ohjata molo kakkoseen eikä ykköseen niin ei ole epämukava ja maitohappottava asento.

    • ..;;))) Olen villi ja viriili mies ja minun naiseni on ihana päällä olija..;;)))
      Häntä ei väsytä päällä oleminen seksin aikana vaan kehuu minua hyväksi naimaan..;;))) Ei muuta kuin reidet auki ja pimppi halukkaasti imemään kikkeli sisäänsä. Orgasmin hän saa takuulla monta kertaa peräkkäin.

    • tyidtyi

      Huonokuntoset porsas naiset ei haluu olla päällä ku joutu vähä tekee töitä.

      • justjooo

        Ja huonokuntoiset sikamiehet haluaa olla alla, kun muuten vähän joutuis tekeen töitä ;)


    • Ymmärrä_Idea

      Kun nainen on päällä, jäävät miehen kädet vapaiksi ja niillä yltää vaikka mihin !!!
      Molemmat voivat myös osallistua "työskentelyyn" eikä kummankan tarvitse olla lahna.
      Kun työntelen alhaaltapäin, pidän vasemmalla kädellä naisen lantiosta kiinni ja näpertelen oikealla kädellä vähän sieltä sun täältä, olen saanut aikaiseksi sellaista huutoa, että siitä on kerrottu ystävättärillekin. Pari kertaa on käynyt niin, että on tuotu ystävätärkin hoitoon !
      Nyt olen valitettavasti jo kuusikymppinen, joten alkaa olla pelkää muistelua vaan...

    • Italybettersweet

      Oppiminen on toinen luonto. Saa nähdä mistä kiinnipitämiseen Ferrarilla on ajateltu Kimiä opettaa....

    • Voehankesäsentään

      Aisaa voi tiedustella sergeiltä tai jykassalta, - ehkä jopa aisakastiedolta. Tosiasiassa tyypit jättivät kokonaan huomiotta sen, että ihminen voi jättää juhlat kesken kaiken. Hihih, oisko seuraa tarjolla?

      • päällänamiaaaaa

        on mahottoman ihanaa kun pullea nainen on alla ja saa jytkyttää sitä,ja tuntea kuinka se saa orkkuja monta jopa kymmenenkin ja on aivan ekstaasissa.ja muutaman tunnin päästä kielettää ja imeskellä hänet taas taivaisiin,ja jytkytystä lisää.aivan silmät sillä pyörii päässä


    • päällä

      Olen päällä aina välillä, koska en halua että puolisoni joutuu aina tekemään työt. En vaan saa kunnon nautintoa päällä ollessani ja ainoastaan kerran olen saanut orgasmin päällä ollessani.

    • Rakastunut

      Riippuu miehestäkin ( anatomiasta).Ex miehen kanssa pidin siitä nuorena, mutta hän ei niinkään. Nyt ei polvi sallisi kunnolla ja onneksi nykyistä kumppania ei niin edes kiinnosta se asento, tai ei ainakaan ole ehdottanut. On muuten mahtava ja kestävä rakastaja .

    • tämätarinaontosi

      Meillä on aina ollut hyvää sexiä vaimoni kanssa.
      Mutta toi "väärinpäin" siis selin päällä istuminen on vaimolleni joku orkku tehdas.Siis jotain järjetöntä.Kullini pikkuisen alas taipunu jote se anatomia
      ilmeisesti on se juttu.Ja saan samalla rinnat käsiini.Eikun kokeileen suosittelen.

    • TäälläOnSami

      Eikös se sitten ole hyvä kun on saanut olla alla, putkaa, sakot, pöpilää, eristystä, peppu verille jne... Nyt sitten on kaikki tehty itse ja sitten päälle. Ja kaikki ihan kahden tai yksin (muiden mielestä kolmisin). Nyt on muiden vuoro ottaa sinusta jotain ja nauttia (aivan kuten he ei olisi sitä ennen tehnyt). Tämä nyt vaan on keltainen sadetakki. Ei ollut yhtään tarkoitus vetää kankea mätikseen joka tuhoaa elämäsi joka vaiheen. Min'ä niin rakastan teitä ja se vapaus tulee sitten kun alkaa vaan menemään siihen ratsastusasentoon.

    • parinaaras

      Itse ainakin tykkään koska siinä on helppo työntää penistä sisään ja ulos. On miehiä jotka osaa samalla käsitellä naisen rintoja ja erityisesti kun nostan käsillä et selkä on kaadella ja mies ottaa nänneistä kii tuntuu hyvälle.

    • ViilatenHöyläten

      Ensin vaimo ratsastaa auringon laskuun ja sitten minä viilaan ja höylään takaapäin. Tämä tekee kutaa molemmille. On jätetty lähetyssaarnaajat kokonaan pois ohjelmistosta.

    • puutteenalainen

      Hämmästyttäviä ongelmia seksissa! Voiskohan kokeilla keskustelua partnerin kanssa siitä, mistä pitää ja mikä tuntuu hyvältä? Puhumalla parasta seksiä!

      • ensikertaanaimaan

        Onko tämä sitä suuseksiä?


      • exedxxssx
        ensikertaanaimaan kirjoitti:

        Onko tämä sitä suuseksiä?

        !!!jee


    • Näinmeilläjoo

      Veikkaanpa että vika on juuri siinä, naiset, että olette reisienne varassa. Se ei tunnu kummastakaan niin kauheen hyvältä, tai no mies ehkä nauttii nainen ei. Olen itse monta kertaa huomannut, että mikä itsestä tuntuu parhaimmalta se tuntuu myös miehen mielestä parhaalta.

      Päällä on helppo saada orgasmi niin, että kuuntelee omaa kehoaa, ei edes ajattele kuinka se kuuluisi tehdä vaan mikä ihan oikeasti kiihottaa.

      Itse hinkkaan alapäätäni miestä vasten enkä edes yritä nousta jalkojen varaan vaan istun ihan rennosti koko painollani miehen päällä. Kun teen näin, kumpikin meinaa tulla nopeasti ja täytyy pitää taukoja :)

      Yksi vaara tässä kuitenkin piilee, penis saattaa helposti luiskahtaa vähän pois ja taittua ikävästi, joten varovainen saa olla!

      Liike ei tarvitse edes olla erityisen iso, kunhan vaan mietiskelee omassa päässään mikä tuntuu kiihottavalta.

      Yleensä makaan tissit vasten miehen rintaa, mutta välillä nousen ylös istumaan, tämä kuitenkin saattaa olla välillä epämiellyttävää kun penis menee liian syvälle ja voi jopa sattua. Tämä onnistuu kyllä kun varovaisesti tekee ja ottaa itse kaiken hallinnan. Silloinkin onnistuu itse nauttimaan siitäkin asennosta.

      Omat neuvoni ovat siis: älkää turhaan pumppailko reisillänne siinä päällä (se ei ole edes niin kauheen miellyttävän tuntuista siellä pimpan sisällä) ainakaan oman sietokykynne ylitse, vaan olkaa rentoina ja ottakaa ohjat kerran päällä olette. Hinkatkaa itseänne kuin kiimaiset eläimet... :D Eikä liitoitteluja vaan pienikin liike on hyvä.

      • ratsastajatar_

        "Näinmeilläjoo", nyt veit sanat suustani. Juuri vastaavaa ajattelin kirjoittaa, mutta eipä näköjään tarvitse, kun kerkesit ensin. :) Totta jokasana! Itse saan ko. tyylillä helpoiten, ja miehiltä tullut pelkästään hyvää palautetta. ;)


    • Reenausta, reenausta.

    • haastamatta

      Usein haluan olla päällä kunnes eka orkku tulee. Sitten mies haluaa usein taakse tai jos haluamme jatkaa nautiskelua pitkään niin jatkan lusikassa.
      Sakset kun haluaa herkutella väsyttämättä minua, silloin saan olla lahnana.

    • Tuntuu hyvältä molemmista jos molemmat siitä tykkäävät. Minusta on sit kyl ihan sama kumpi on päällä, mutjotenkiha se vaa ois saatava nautintoo :D Nainen päällä ja mies alla on hyvä asento pieni munasille ja tiukka pillusille. Muille on sama miten sitä touhuaa.

    • Ole sitte alla.

    • kyykkyjäinen

      Minä hoidan tämän ratsastuksen kyykyssä. Näin menee syvemmälle ja tuntuu mielestäni enemmän. Polvillaan ollessa liikkuminen hankalampaa. Vaan kait se paranee harjoituksen myötä sekin.

    • uhhlalalaa

      Hmm..minun ykkösasento on ratsastus ja tunnen sen luontevaksi. Ratsastan nopeasti päällä ja välillä saatan ottaa tukea miehen reisistä hieman taaksepäin nojaten ja välillä rauhoitan ja keinun päällä. Yleensä mies saa aika nopeasti, kun ratsastan nopeasti...Eräs mies yllätti kerran minut ja laittoi kädet polvieni alle ja kohotti hieman, sekä työnti hieman vastaan, jolloin tuntui aivan taivaalliselta.
      Mies saa vaikka maata vain ja katsella..vaikka yleensä kiemurtelevat nautinnosta..En tiedä mistä liikkeistä miehet yleensä tykkäävät, mutta minä teen sen oman nautinnon mukaan. Luulen, että miehetkin osaavat tehdä samoin. Ja pieni itsekkyys on seksikästä sängyssä ;)

    • virtalantie

      Löytyskö 32 vuotista naisa suunnilleen joka tykkäisi 69 asennosta paljon?

    • Herätyskellottimet

      Ehdotan ettet ota paineita siitä asennosta, vaan kokeilette sitä 20 sekuntia kerrallaan osana sessiota, jossa olet sitten vaikka alla lopun aikaa. Sanot että haluat hetkeksi päälle ja olet sitten taas alla. Ei kannata problematisoida.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe