Utajärveläisistä puhutaan...

kophioitsija

Melperi: Pyydän anteeksi...
anteeksipyytäjä
12.6.2015 05:56
Pyydän anteeksi Utajärven kirkkoherran nuorelta tyttäreltä, että olen aiheuttanut hänelle tuskaa muistelemalla tapahtumia isoisän asuntovaunussa. Eihän tuo tapahtuma nyt mitenkään merkityksellinen ollut. Isoisä nukahti alastomana ja käsi unessa valahti pikkupöksyjen päälle, josta ohiuden silkkipöksyjen läpi saattoi tunnustella orastavia pikkupillunkarvoja. Olenhan minä aiheuttanut tällä tapahtumalla herkuttelemalla tuskaa myös isoisälle, jolta myös pyydän anteeksi.

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksianto

      kirkkoherran_tytär
      12.6.2015 06:09
      Suon Sinulle anteeksi kun kerran pyydät.

      Ymmärränhän minä, että Sinä vahemmalle iälle ehtineenä uroksena himoitsisisit hyväillä minun pillunkarvojani, jotka nyt vuosien vieriessä ovat saavuttaneet laillisen iän, mutta nyt kun olet tullut totuuden tuntoon ja saavuttanut valkeuden kuten Saulus taannoin Damaskon tiellä, niin hillitse himosi ja tyydy osaasi ja lopeta enempi rienaaminen ja seksuaalirikoksilla mässäileminen.

    • iankaikkisuuskaipuu

      isoisä_kanttori
      12.6.2015 06:21
      UUSI
      Hengen halu on minullakin antaa anteeksi Sinulle, melperi, kun kerran noin kauniisti pyydät. Siis: saat anteeksi.

      Olet Sinä paljon aiheuttanut minulle kärsinystä ja lisännyt häperärangaistustani sen ohella, että olen saanut maallisessa oikeusistuimessa ehdollisen vankeustuomion ja maksanut pojantyttärelleni korvaukset.

      Sinähän viriilinä heinolalaismiehenä ja eläkeläisenä tiedät, että se on tuo pillunhimo niin hirveän vanha voima ihmisessä että ei sitä tahdo voida hillitä sitten millään.

      Minä en ole enää puhujana Jumalan valtakunnassa, jotenka suosittelisin, että nyt vakkeuden saavutettuasi ja totuuden tuntoon tultuasi Sinäkin lopettaisit Jumalan valtakunnan pilkkaamisen minun menneiden syntieni takia.

      Niin kuin hyvin tiedät, suuret ja häpeällisetkin synnit - kaikki synnit! - voi saada anteeksi. Menneisyyttä ei kukaan meistä voi pyyhkiä pois tämän maallisen vaelluksemme aikana, mutta meillä on toivo, että ajan rajan takana kaikki mennyt on lopullisesti unohdettu, kaikki uudeksi tehty, ja alkaa ihana iankaikkisuus.

    • hengen_halu

      kirkkoherra
      12.6.2015 06:39

      Minäkin annan Sinulle melperi (Kalevi Laakso, eläkeläinen, ynteiskuntatieteiden lisensiaatti, Heinola) anteeksi, vaikka et hoksannut minulta anteeksi pyytääkään.

      Olethan Sinä aiheuttanut meille koko suvulle paljon tuskaa muistelemalla menneita tapahtumia, jotka ehkä eivät olleet kovonkaan järisyttäsiä. Isoisänperkele oli tietysti täys pervo kosketellessaan tyttäreni pillunkarvoitusdta pikkupöksyjen päältä, mutta myönteistä tässä sentään on se, että hän ei työntänyt saastaista kouraansa pikkuhousujen sisäpuolelle.

      Se on tuo lihan himo meissä jokaisessa. Onko Sinussa? Olen ollut havaitsevaninani, että Sinulla on ollut erityinen mieltymys päästä pienten tyttöjen makuuhuoneisiin. Nyt kun olet tullut totuudeen tuntoon ja palstallakin lukuisissa ketjuissa julistat kauniisti Jumalan valtakunnan katoamattomia totuuksia, Sinähän voisit huokaista Jumalan puoleen, että hän varjelisi Sinua niin ettei kiusauksen hetkeä tulisikaan kohdallesi.

      Meissä jokaisessa kun on tämä vanha osa, niin kuin tiedät... niin ei me nyt olla isoisään pidetty mitään yhteyttä ja silloin tällöin mielessämme kuohahtaa viha tuota pervoperkelettä kohtaan. Mutta ymmärrämme ja tiedämme, että nämä tällaiset tuntemukset nousevat pahasta ja syntisestä lihasta, sillä Hengen haluhan on antaa anteeksi.

    • Anteeksimutta

      AjanRajan takana on uudet pillut.

    • Nuo_ovat

      lainauksia vanhoillislestadiolaisuuspalstalta.

    • paava

      Ei niistä tuommosista puhuta vaan niistä kilpailuista joissa oli vuojen hernerokat palkintoina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe