Kiihoitutko kun hierot omia nännejäsi, saatko näin kullisi kostumaan?
Kiihoittaako miehiä omien nännien hieronta
26
1999
Vastaukset
- kumma-kysymys
Ei taatusti kiihota. Minua kiihottaa naisen posliinivittu ja herttainen hymy.
- Kkbjj
Onko teillä kik?
- gwgw
Nainen opetti minulle miten hyvältä nännien hyväily tuntuu. Ne ovat miellä yhtä tuntoherkät kuin naisellakin. Pyydä kiusottelemaan niitä kielen kärjellä niin tiedät. Muija näprää nännejään kun nuolen häntä ja nykyään minäkin näprään omiani samalla kun saan suihinoton. Nännien varovainen pureminenkin tuntuu hyvältä mutta sen jälkeen ne voivat olla vähän aikaa arat.
- jaeijaei
EiEi
- nible-bi
Kyllä tulee runkkaillessa nypittyä nännejä, sehän vaikuttaa suoraan ainakin omaan seisokkiini. Onhan nänni nyt vaan niin mukava värkki imeäkkin, oli se naisen tai miehen.
- hobble
Ihanaa varsinkin rintaliivien läpi.
- Anonyymi
Totta rintaliivien läpi se tuntuu ihanalta, Myös kovempikin puristelu.
- kovana18
Kyrpä kovenee kun ottaa nänni(t) etusormen ja peukalon väliin, vähän venyttää samalla pyöritellen, esileikkiä lähinnä.
- Anonyymi
nännien hierominen rintojen hierominen saa kullini seisoon ihanaa laittaa kulli reisien väliin hieroa nänneäni puristella kovaan kyllä lasti irtoaa ihanasti kulli sykkii pitkään
- SöpöPentu
Sinulla on outija harrastuksia
Yksin tylsää pelkkää tv:tä
Naistenkaa PARASTA - Vanhaseilorimies
Itse teen aina niin että kun runkkaan laitan 2 hummeria puristamaan niiden saksilla minun nännejä. Kiehautan niitä vähän kattilassa ensin että ne ovat extra agressiivisia, jolloin ne puristavat 2x lujempaa. Tästähän minä vanha seilori poika sitten sytyn ja räjähdän kuin tuli vuori joka on uinunut 200 vuotta ennen purkautumista.
- Sissicat
Kiihouttaa ja tosi paljon.
- Sussi66
Kyllä minua ainakin kiihoittaa, saan mahtavan orgasmin nännien hieronnan avulla.
kiihottaa, koko kroppa saa säväreitä ja kalu stondaa, makeeta :)
KYLLÄ, aina kun runkkaan nännejä nipistelen tai painelen tai laitan pyykkipojat. Väillä niin kovaa nipistän että sattuu ja sekös vasta hyvältä tuntuukin! :)
- Bimies2
Samoin hieron myös nännejä , kovenee ja kostuu nopeasti...
- NänniMies
Kyllä mua ainakin nännien hypistely kiihottaa kovastikin, vaikka olen hetero mies, kuuluu esileikkien rutiineihin! Ihan samalla tavalla kovettuvat kuin kuin naistenkin nännit, vaikka tietenkin ovat paljon pienemmät.
- GTXL
Miehissäkin on eroja, mulla nöpöttää nännit, mutta miesystävälläni eivät edes kiihottuneena kohoa ihosta mitenkään. Olen siis bi-mies
- Isonänninen
Mä oon välillä pumpannu nännejäni, ne on nykyisin aika isot jo pumppaamatta. Pumppaamisen
jälkeen ne on jonkin aikaa tosi herkät. Sekä naiset että miehet on tykänny mun isoista nippeleistä. - Liiveissä
Kiihoittaa valtavasti, kaluni on tosi kiimanesteinen kun hieron hitaasti nännejäni ! Ei tarvii liukkaria kun käy runkkaamaan!
- Anonyymi
kun alan hieroon nännejäni alkaa hyvä seisokki kyrpä reisien väliin puristelen rinrtojani nännit on kovana ihanaa puristella nännejä hieroa kyrpää reisien välissä laskea lasti reisillei ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun alan hieroon nännejäni alkaa hyvä seisokki kyrpä reisien väliin puristelen rinrtojani nännit on kovana ihanaa puristella nännejä hieroa kyrpää reisien välissä laskea lasti reisillei ihanaa
Tuo on mukava hands-free sessio jota fiilisestä riippuen voi herkistellen pidentää, kuuma ja kova kalu reisien hyväilyssä ja samalla nännien ja miesrintojen hyväilyä.
Samalla voi hyväillä myös palleja, pakaravakoa /välilihaa ja anuksen herkkää pintaa ja lopulta nautinnollinen kuuma purkautuminen omien reisien väliin.
- Karzee55
Hieron ja puren niitä pieni kipu kiihoittaa mulla on myös nänneissä nipistimet kyllä kostuu
- Anonyymi
Komppaan, sama juttu.
- Anonyymi
Sähköä nänneihin samalla kun fleshlight launch pumppaa ja on anustappi perseessä. Nautinto on infernaalinen!
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa nännien kevyt hieronta. juuri kovettuneen nipukan kärkeä. Se saa kalun kovettumaan helposti. Olen jo lähes 70 v ja tämä on "toiminut" mulla ihan pojusta alkaen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854