Kiihoittaako miehiä omien nännien hieronta

Kovat

Kiihoitutko kun hierot omia nännejäsi, saatko näin kullisi kostumaan?

26

1558

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumma-kysymys

      Ei taatusti kiihota. Minua kiihottaa naisen posliinivittu ja herttainen hymy.

      • Kkbjj

        Onko teillä kik?


      • gwgw

        Nainen opetti minulle miten hyvältä nännien hyväily tuntuu. Ne ovat miellä yhtä tuntoherkät kuin naisellakin. Pyydä kiusottelemaan niitä kielen kärjellä niin tiedät. Muija näprää nännejään kun nuolen häntä ja nykyään minäkin näprään omiani samalla kun saan suihinoton. Nännien varovainen pureminenkin tuntuu hyvältä mutta sen jälkeen ne voivat olla vähän aikaa arat.


    • jaeijaei

      EiEi

    • nible-bi

      Kyllä tulee runkkaillessa nypittyä nännejä, sehän vaikuttaa suoraan ainakin omaan seisokkiini. Onhan nänni nyt vaan niin mukava värkki imeäkkin, oli se naisen tai miehen.

    • hobble

      Ihanaa varsinkin rintaliivien läpi.

      • Anonyymi

        Totta rintaliivien läpi se tuntuu ihanalta, Myös kovempikin puristelu.


    • kovana18

      Kyrpä kovenee kun ottaa nänni(t) etusormen ja peukalon väliin, vähän venyttää samalla pyöritellen, esileikkiä lähinnä.

      • Anonyymi

        nännien hierominen rintojen hierominen saa kullini seisoon ihanaa laittaa kulli reisien väliin hieroa nänneäni puristella kovaan kyllä lasti irtoaa ihanasti kulli sykkii pitkään


    • SöpöPentu

      Sinulla on outija harrastuksia

      Yksin tylsää pelkkää tv:tä

      Naistenkaa PARASTA

    • Vanhaseilorimies

      Itse teen aina niin että kun runkkaan laitan 2 hummeria puristamaan niiden saksilla minun nännejä. Kiehautan niitä vähän kattilassa ensin että ne ovat extra agressiivisia, jolloin ne puristavat 2x lujempaa. Tästähän minä vanha seilori poika sitten sytyn ja räjähdän kuin tuli vuori joka on uinunut 200 vuotta ennen purkautumista.

    • Sissicat

      Kiihouttaa ja tosi paljon.

    • Sussi66

      Kyllä minua ainakin kiihoittaa, saan mahtavan orgasmin nännien hieronnan avulla.

    • kiihottaa, koko kroppa saa säväreitä ja kalu stondaa, makeeta :)

    • KYLLÄ, aina kun runkkaan nännejä nipistelen tai painelen tai laitan pyykkipojat. Väillä niin kovaa nipistän että sattuu ja sekös vasta hyvältä tuntuukin! :)

      • Bimies2

        Samoin hieron myös nännejä , kovenee ja kostuu nopeasti...


    • NänniMies

      Kyllä mua ainakin nännien hypistely kiihottaa kovastikin, vaikka olen hetero mies, kuuluu esileikkien rutiineihin! Ihan samalla tavalla kovettuvat kuin kuin naistenkin nännit, vaikka tietenkin ovat paljon pienemmät.

    • GTXL

      Miehissäkin on eroja, mulla nöpöttää nännit, mutta miesystävälläni eivät edes kiihottuneena kohoa ihosta mitenkään. Olen siis bi-mies

    • Isonänninen

      Mä oon välillä pumpannu nännejäni, ne on nykyisin aika isot jo pumppaamatta. Pumppaamisen
      jälkeen ne on jonkin aikaa tosi herkät. Sekä naiset että miehet on tykänny mun isoista nippeleistä.

    • Liiveissä

      Kiihoittaa valtavasti, kaluni on tosi kiimanesteinen kun hieron hitaasti nännejäni ! Ei tarvii liukkaria kun käy runkkaamaan!

      • Anonyymi

        kun alan hieroon nännejäni alkaa hyvä seisokki kyrpä reisien väliin puristelen rinrtojani nännit on kovana ihanaa puristella nännejä hieroa kyrpää reisien välissä laskea lasti reisillei ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun alan hieroon nännejäni alkaa hyvä seisokki kyrpä reisien väliin puristelen rinrtojani nännit on kovana ihanaa puristella nännejä hieroa kyrpää reisien välissä laskea lasti reisillei ihanaa

        Tuo on mukava hands-free sessio jota fiilisestä riippuen voi herkistellen pidentää, kuuma ja kova kalu reisien hyväilyssä ja samalla nännien ja miesrintojen hyväilyä.

        Samalla voi hyväillä myös palleja, pakaravakoa /välilihaa ja anuksen herkkää pintaa ja lopulta nautinnollinen kuuma purkautuminen omien reisien väliin.


    • Karzee55

      Hieron ja puren niitä pieni kipu kiihoittaa mulla on myös nänneissä nipistimet kyllä kostuu

      • Anonyymi

        Komppaan, sama juttu.


    • Anonyymi

      Sähköä nänneihin samalla kun fleshlight launch pumppaa ja on anustappi perseessä. Nautinto on infernaalinen!

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa nännien kevyt hieronta. juuri kovettuneen nipukan kärkeä. Se saa kalun kovettumaan helposti. Olen jo lähes 70 v ja tämä on "toiminut" mulla ihan pojusta alkaen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe