Ruotsin kruununprinssi Carl Philip ja Sofia saavat tänään toisensa, mutta miksi suomalaiset juhlivat ruotsalaisen kruunuparin häitä niin innokkaasti?
Suomi on tasavalta ja Ruotsi monarkia. Siinä on hallitusmuotojen välillä valtava ero, mutta se ei näytä faneja haittaavan.
Juhlikoon, ken haluaa, mutta minä en suomalaisena tasavaltalaisena juhli yhdenkään kuninkaallisen ruotsalaisen häitä.
Carl Philip ja Sofia avioon, entä sitten?
taaltapesee
4
153
Vastaukset
- etkö_tienny
Anteeksi nyt vain, mutta Carl Philip EI ole kruunuprinssi! Hän on 'vain' prinssi :,D Tuut tänne pätemään mutta et tienny ees tota! hah!
- RuotsiOnMennyttä
Tosi paskat "häät", kristinusko on muisto vain näissä kisoissa. VÄÄRIN!!!
- heebo2345
Miksei sälli ajanut edes partaansa häihinsä?
- hampaat-on
"Uus-prinsessa" voisi laitattaa etuhampaiden raon umpeen. Vaikka on nätti nainen, niin hammasrako antaa jotenkin "pöjän vaikutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698