Varsin tavallinen vollotus siis. Olemme 59 ja rouva 57. Vielä 10 vuotta sitten oli lystiä, naitiin pari kertaa viikossa, rasvailtiin toisiamme ja asentoja oli monenmoisia ja oraalihoitoa puolin ja toisin.
Nyt ei mitään, tai no, kerran kuussa/ joka toinen kk, semmoinen "armosta helpotusta ukolle" nainti. Rouvalta on vaan halut hävinneet. Gyne käynnin yhteydessä oli tähänkin ratkaisua kysynyt, mutta tuohon terveydenhuollon ammattilainen oli vastannut: " tuohon minulla ei ole pilleriä".
Kun ero ei tule kysymykseen mikä sitten? Miten Te muut olette asian ratkaisseet?
Puoliso ei enää halua, mitä nyt?
4
105
Vastaukset
- Jiippee
Ei ole löytynyt ratkaisua, sama tilanne - paitsi vaimo 58 ja itse 56.
- helppiä
Jos oikeesti haluatte ratkaisun ja vaimokin haluaa,laittakaa mailinne.Kerron miten meillä homma hoidettiin ( lääkärin nimen),nyt on 75vuotiaakso homma hanskassa:)
- Urhov
helppiä kirjoitti:
Jos oikeesti haluatte ratkaisun ja vaimokin haluaa,laittakaa mailinne.Kerron miten meillä homma hoidettiin ( lääkärin nimen),nyt on 75vuotiaakso homma hanskassa:)
Jopa! Mutta, miten laitan spostin vain sinulle?
- kaappoo
Eipä tuohon muuta ratkaisua ole kuin vieraissa käynti. Minusta se on aivan luonnollinen asia. Jos sinulla on nälkä sinun täytyy syödä. Jos sinua panettaa sinun täytyy saada panna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799