Rohkeuteni alkaa menna puihin.Olen 58v.nätti ja iloinen nainen,varattu seksittömään avioliittoon.Mistä mä löytäisin ikäpolveni edustajan turvallisiin seksinautintoihin silloin tällöin,onko sellaisia sivustoja olemassa tai paikkoja Etelä-Suomessa?
Mä mistä löytäisin sen hemmon
20
94
Vastaukset
Et ole yksin hakemassa... ota yhteyttä [email protected] keskustellaan asiasta, saat vielä jälkkäriksi rentouttavan hieronnan.
- himot
Moi mistäpäin olet,itse Hämeenlinna,kiinostaa kovasti.
- annanpippeliä
Et sitten alkaisi nuoremman miehen kanssa?
- iriih
Hei minulla samaa juttua kotona,ei sinun tarvitse olla rohkea kun tavataan me ollaan tavallisia suomalaisia aikuisia ihmisiä suunilleen saman ikäsiä.Laita yhteystietosi niin otan yhteyttä
- timmimrs
Hei iriih,minulla ei vielä ikä ole nimimerkillistä sähköpostia.Koetan saada sellaisen aikaseksi:)
- iriih
Joo hyvä juttu,kirjoitellaan kun saat sellaisen.
- ddffghj
Suksi hevon vittuun huora
- HaluttaaJatkuvasti
Kelpaisko 27-vuotias mies Tampereelta? Olen itsekkin elänyt jo pidemmän aikaa ilman seksiä ja tarve olis kova. Jos tulet vaikka Tampereella käymään ennen Juhannusta niin voidaan naida oikein kunnolla.
50 kaveri puutteessa pääkaupungissa seisokki koko ajan ota yhteyttä [email protected]
- timmimrs
Kuulostaa ihanalta mahdollisuudelta!Oletko Sä varattu?
- ddfttyi
Helvetti sentään näitä ääliöitä liimaa löylykauha perseeseen
Oon varattu ota suoraan yhteyttä!!!
- RaimoReiman
Suostutko anaaliyhteyteen?
- dfghjk
Pasko housuihis homo
- Hölölölölölölölölö
Tapa ittes transvestiitti.
- sdryui
Vanhat rusinat täällä vonkaa vierasta mistähän johtuu kun oma ukko ei enää syty mene ap peilin eteen
- Nainenminäkin
Toisinpäin on sallittua vai. Kyllähän täällä on valtaosa varattuja miehiä jotka vonkaa seksin perään. Eipä kukaan käske kattoo heijän peiliin. Ihme rasismia jos nainen sattuu olemaan aktiivisempi. Tsemppiä ap
- yxmiesvaaan
Jos kiinnostaa niin vetäise hihasta 36v miestä.
Tykkään itseäni vanhemmista naisista.
Olen itsevarma sängyssä, teen kaiken mitä nainen ikinä pyytääkään.
Pidän suusexin antamisesta ja ottamisesta. Ihaninta ovat kaikenlaiset rinnat, niitä voisi pusuttaa loputtomiin.*tissuhulluko?*
Olen normi vartaloinen, koht. lihaksikkailla käsillä. Iso vehjes löytyy takuulla, todella pitkä ja paksu.- Puutteessamäkin
Yxmies ootkos mistä päin Suomea.
- sddghhj
Työnnä ap löylykauha perseeseen ja tukehu siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632