olen 10v ja isäni on allerginen karvaisille eläimille äitini sanoo ettei halua enempää eläimiä äitilläni meillä on 2koiraa ja 1hamsteri meillä oli 2 hamsteria mutta toinen kuoli joka oli minun veljeni meidän hamsterit ovat jo 4v eli kauan eläneitä tai siis ei hamsteri vaan gerbiilit mutta kilpikonnaa olen jo 2 vuotta halunnut mutta en ole kertonut että haluan. ISÄNI SANOO ETTÄ SAAN EHKÄ JOSKUS KILPKONNAN. voisitteko kertoa kilpikonnista jos omistaa sellaisen ja se jonka haluaisin on kreikankilpikonna. tarvisin lisä tietoa kilpikonnista.esim montako kerta päivässä sellainen pitää ruokkia kuinka usein aitaus tai mikä onkaan pitää siivota(: (: (:
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971043- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177954- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608