Dogging Turku

Kiinnostaisitietää

Onko Turussa tai Turun ympäristössä paikka missä harrastetaan doggingia. Olen kuullut että Huvilinnun parkkipaikka olisi tällainen mutta onko vain urbaania legendaa???

118

8392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoriparitku02

      On muutama paikka todin vaihtuu tapaamidten mukaan.

    • un6n6n6n6

      Koirapuisto

    • Kjk013

      Maetoo oletko mies vai nainen?

      • maetoo

        Lumen ja pakkasen keskelle?

        Ei sulla järki paljoa pakota!

        Eikä kyllä sussa taida olla edes kykyä tarttua asiaan. Yli puoli vuotta miettimistä!


      • 56ja62vuotiaat
        maetoo kirjoitti:

        Lumen ja pakkasen keskelle?

        Ei sulla järki paljoa pakota!

        Eikä kyllä sussa taida olla edes kykyä tarttua asiaan. Yli puoli vuotta miettimistä!

        Tuleeko tänään ketään huvilinnun parkkipaikalle klo 23 olemme vaimon kanssa täällä jo nyt asuntoautossa tööttää kun tulet niin avaamme oven raolleen tule sisään ja nussi vaimoani joka makaa sängyllä silmät sidotuina.


      • Runck
        maetoo kirjoitti:

        Lumen ja pakkasen keskelle?

        Ei sulla järki paljoa pakota!

        Eikä kyllä sussa taida olla edes kykyä tarttua asiaan. Yli puoli vuotta miettimistä!

        XXX Paradise on oiva tuntihotelli näin lumen ja pakkasen aikaan :)
        Tänäänkin auki ilta-yhdeksään...


      • doggaripari
        Runck kirjoitti:

        XXX Paradise on oiva tuntihotelli näin lumen ja pakkasen aikaan :)
        Tänäänkin auki ilta-yhdeksään...

        HALOOOOO tuo xxxparadise on täynnä homoja ei siellä ole naiselle mitään tarjolla.

        Kaksi kertaa olen paikassa käynyt ja näky ollut surullinen vanhoja homoja paikka täynnä.

        Ruissalon kansanpuiston parkkiksella on parikertaa kk dogginsessiot seuraavat ovat tulevana lauantai iltana klo 20 eteenpäin


      • Runck
        doggaripari kirjoitti:

        HALOOOOO tuo xxxparadise on täynnä homoja ei siellä ole naiselle mitään tarjolla.

        Kaksi kertaa olen paikassa käynyt ja näky ollut surullinen vanhoja homoja paikka täynnä.

        Ruissalon kansanpuiston parkkiksella on parikertaa kk dogginsessiot seuraavat ovat tulevana lauantai iltana klo 20 eteenpäin

        ...tuohon aikaan lauantai-illasta allekirjoittanut valmistautuu baari-iltaan, kassit on tyhjennetty jo päivällä. Miksi tuollainen ajankohta?


      • Tietty-siksi
        Runck kirjoitti:

        ...tuohon aikaan lauantai-illasta allekirjoittanut valmistautuu baari-iltaan, kassit on tyhjennetty jo päivällä. Miksi tuollainen ajankohta?

        Siksi, että jos näkee silloin sinne jonkun tulevan, tietää varmasti, että onnistui sitä höynäyttämään.


      • Runck
        Tietty-siksi kirjoitti:

        Siksi, että jos näkee silloin sinne jonkun tulevan, tietää varmasti, että onnistui sitä höynäyttämään.

        Juurikin näin :) Doggailijat ei paljasta tapahtumaa näin julkisessa mediassa...


      • patrik22pyöräilijä
        Runck kirjoitti:

        Juurikin näin :) Doggailijat ei paljasta tapahtumaa näin julkisessa mediassa...

        Tai sitten paljastavat kun tietävät ettei tämänkaltaisten palstojen peräkammarin pojat kuitenkaan paikalle tule mutta näitä viestejä voi lukea muutamat tosimiehet jotka tulevat paikalle pelkän haaveilun ja kirjoittelun sijaan :)

        Iltaaikahan on ihan loogista kun ei ole ylimääräisiä tonttuilijoita kauhistelemassa :)

        ps. kesäöisin tuo kansanpuiston iso " parkkipaikka " on todella suosittu panopaikka autossa, Talvitilanetta en tiedä kun en ole käynyt mutta lauantaina voisi lenkin heittää menköön kuntoilun piikkiin kun en itsekkään oikeen jaksa tuohon doggailuun näin kylmillä ilmoilla uskoa :)


      • Runck
        patrik22pyöräilijä kirjoitti:

        Tai sitten paljastavat kun tietävät ettei tämänkaltaisten palstojen peräkammarin pojat kuitenkaan paikalle tule mutta näitä viestejä voi lukea muutamat tosimiehet jotka tulevat paikalle pelkän haaveilun ja kirjoittelun sijaan :)

        Iltaaikahan on ihan loogista kun ei ole ylimääräisiä tonttuilijoita kauhistelemassa :)

        ps. kesäöisin tuo kansanpuiston iso " parkkipaikka " on todella suosittu panopaikka autossa, Talvitilanetta en tiedä kun en ole käynyt mutta lauantaina voisi lenkin heittää menköön kuntoilun piikkiin kun en itsekkään oikeen jaksa tuohon doggailuun näin kylmillä ilmoilla uskoa :)

        Jep jep :D

        Ei sinällään totta toinen puoli. Eräs Turun seudulla peuhaava pari kiukutteli kun jouduin itse perumaan osallistumiseni paskahousuisuuttani, että olivat lähettäneet kutsun yli 30 ilmoon vastaanneelle innokkaalle lähiseudun miehelle ja näistä 2 saapui panopaikalle. Rouva taisi olla äärimmäisen pettynyt...

        Taitaa ne tosimiehet olla kortilla, se on tätä nykyaikaa.


      • doggaripari kirjoitti:

        HALOOOOO tuo xxxparadise on täynnä homoja ei siellä ole naiselle mitään tarjolla.

        Kaksi kertaa olen paikassa käynyt ja näky ollut surullinen vanhoja homoja paikka täynnä.

        Ruissalon kansanpuiston parkkiksella on parikertaa kk dogginsessiot seuraavat ovat tulevana lauantai iltana klo 20 eteenpäin

        Kunhan sovitaan niin varmasti teidän daamille löytyy seuraa?


    • Kiinnostunut12345

      Joko uittamolla on toimintaa?

      • pari50vturku

        Sunnuntai aamupäivällä oli "toimintaa" uittamolla.


      • Kiva-ku-selvis
        pari50vturku kirjoitti:

        Sunnuntai aamupäivällä oli "toimintaa" uittamolla.

        Ai sitäkös varten ne poliisit kävivät siellä.


    • Doggingggg

      Uittamolla on homoja eikä mitään doggingia. Huvilinnun parkkipaikalla on siloin tällöin doggingia mutta sielläkin aika harvoin.

      • Sitähän-se

        No eikös se dog style ole just sitä mitä ne homot harrastavat?

        Eli aina kun doggingista puhutaan, puhutaan siitä, kuinka homot tuuppivat toisiaan perseeseen.


    • Mieliteko

      Onko tänään mahdollisesti joku pari suunnitellut doggingia? Tai vaihtoehtoisesti XXX Paradise vierailua?

    • Onko tänään Turussa doggingia tarjolla? Naiset/parit kiinnostavat.

      t. heteromies

      • paradiseperäkoppi

        Huomenna xxxparadise puolenpäivänaikaan pari tulossa.


      • Perhana, meni tämä ohi. Koska mahdollisesti seuraavaksi?


      • Kyl-maar-angeleegist
        keepitsimple85 kirjoitti:

        Perhana, meni tämä ohi. Koska mahdollisesti seuraavaksi?

        Miten mielikuvitusleikki menee ohi?


      • paradiseperäkoppi kirjoitti:

        Huomenna xxxparadise puolenpäivänaikaan pari tulossa.

        Tänään tulossa?


      • Mielikuvituksellista
        keepitsimple85 kirjoitti:

        Tänään tulossa?

        Perhana, meneekö tämä taas ohi.
        Oottako milloinkaan ollu mukana?


      • Mielikuvituksellista kirjoitti:

        Perhana, meneekö tämä taas ohi.
        Oottako milloinkaan ollu mukana?

        Itse olen kerran käynyt, mutta pelkkiä miehiä paikalla. Parin kanssa olisi mukava sopia "treffit" tuonne...


      • puoliltapäivinpaikalla
        keepitsimple85 kirjoitti:

        Itse olen kerran käynyt, mutta pelkkiä miehiä paikalla. Parin kanssa olisi mukava sopia "treffit" tuonne...

        Huomenna lauantaina 21.5 uittamon kallioille. Me olemme N 170 hoikahko blondi M 180 urheilullinen kaljupää.


      • puoliltapäivinpaikalla kirjoitti:

        Huomenna lauantaina 21.5 uittamon kallioille. Me olemme N 170 hoikahko blondi M 180 urheilullinen kaljupää.

        Siellä tanssilavan vieressä vai uimarannan puolella?


    • Tänäänpannaaaan

      En tiedä doggingista mutta ainakin minä ja avovaimoni mennään autoajelulle tänään illalla ja pysäköidään se johonkin metsätien varteen tai parkkipaikalle ehkä Huvilinnun parkkipaikalle en tiedä ja ruvetaan hommiin. Panetus on kummallakin aivan valtava ja kaksi teiniä kotona ei anna panorauhaa ja siksi täytyy tehdä se autossa. Jos joku sattuu paikalle niin toki saa katsoa jos kiinnostaa. Seuraa emme hae mutta ei haittaa jos joku "vahingossa" sattuu näkemään.

    • Lähipäivinä paria/naista kiinnostunut Doggingista tai esim vierailusta XXX Paradiseen???

      • Haaveksija-olet

        Ne kiinnostuneet menevät kutsustasi huolimatta. He tekevät, sinä vain haaveilet.


    • runkkarivaan

      XXX ei kesällä houkuttele, ulos ulos!

    • Tänään pareja menossa Doggailee? Tavataanko kimpan merkeissä? ;) t. 31 v hetero

      • katjamarkkutampere

        Huomenna sunnuntaina uittamolla tanssilavan viereisillä " armeija-alue " kallioilla vanhempi pari kaipaa seuraa. Olemme muualta joten tarkempaa aikaa emme osaa sanoa riippuen mihinaikaan lähdemme ajamaan turkuun.

        Sanotaan nyt vaikka klo klo 12-14 välillä olemme todennäköisemmin paikalla. Itse olen 55v 185cm harteikas tummahiuksinen ja vaimo on 56v 160cm hoikka pitkähiuksinen blondi.

        Puuntakaa kyttäävät peräkammarinpojat voivat jäädä puuntaakse haaveilemaan tosimiehet tulevat ja hoitavat homman.


      • katjamarkkutampere kirjoitti:

        Huomenna sunnuntaina uittamolla tanssilavan viereisillä " armeija-alue " kallioilla vanhempi pari kaipaa seuraa. Olemme muualta joten tarkempaa aikaa emme osaa sanoa riippuen mihinaikaan lähdemme ajamaan turkuun.

        Sanotaan nyt vaikka klo klo 12-14 välillä olemme todennäköisemmin paikalla. Itse olen 55v 185cm harteikas tummahiuksinen ja vaimo on 56v 160cm hoikka pitkähiuksinen blondi.

        Puuntakaa kyttäävät peräkammarinpojat voivat jäädä puuntaakse haaveilemaan tosimiehet tulevat ja hoitavat homman.

        Täällä ollaan, mutta ketään ei näy? Täällä lähellä armeija-alueen rajaa...


    • Taisi olla kusetus tämä(kin) ilmoitus...

    • Pan0Man

      Tyhjää on

    • Viikonlopuksi seuraa naisista/pareista Turun suunnalla kimpan merkeissä???

    • Jöpöttää

      Olisko tänään Huvilinnussa ketään?

    • jussupee

      Löytyiskö Kuhankuonolle, Savojärvelle Dogging -paria, saa olla varttunut. Hoikka mies voisi liittyä seuraan vaikka päivisin.
      27.6. ?

      • Etpä-ollut-paikalla

        Tultiin just kotiin. Sua ei näkynyt.


      • jussupee

        No, voi harmi, tulen kun on kaunis päivä.


      • todellaisonomaava

        käykö ruissalon nakurannalla pariskuntia jotka haluisivat tällaisen 28v 190cm 66kg tumman hoikan miehen seuraa ?

        ps. kalulla on varmasti kokoa tarpeeksi. en ole mittaillut mutta paksuutta on ranteenverran ja pituuttakin on varmasti tarpeeksi.


      • Peljmies
        todellaisonomaava kirjoitti:

        käykö ruissalon nakurannalla pariskuntia jotka haluisivat tällaisen 28v 190cm 66kg tumman hoikan miehen seuraa ?

        ps. kalulla on varmasti kokoa tarpeeksi. en ole mittaillut mutta paksuutta on ranteenverran ja pituuttakin on varmasti tarpeeksi.

        Jos nuo ovat sinun antisi seualle, niin anna olla. Ei kukaan tuollasen mukaan ketään valitse - paitsi ehkä maksusta.

        Ja jos sun on vielä erikseen kysyttävä, niin pelisi on menetetty heti alkuunsa.


      • Turqlaiset
        todellaisonomaava kirjoitti:

        käykö ruissalon nakurannalla pariskuntia jotka haluisivat tällaisen 28v 190cm 66kg tumman hoikan miehen seuraa ?

        ps. kalulla on varmasti kokoa tarpeeksi. en ole mittaillut mutta paksuutta on ranteenverran ja pituuttakin on varmasti tarpeeksi.

        Noin iso pitää nähdä. Tänään ollaan menossa Ruissaloon iltapäivällä...


      • Tyhjää-kehumista
        todellaisonomaava kirjoitti:

        käykö ruissalon nakurannalla pariskuntia jotka haluisivat tällaisen 28v 190cm 66kg tumman hoikan miehen seuraa ?

        ps. kalulla on varmasti kokoa tarpeeksi. en ole mittaillut mutta paksuutta on ranteenverran ja pituuttakin on varmasti tarpeeksi.

        Sinähän olet pahasti alipainoinen! eankoa. Joten se rannekin on aika ohkainen.

        No, tuollaisessa tikkurungossa jäätelötikkukin näyttää komialta.


      • Turqlaiset
        Tyhjää-kehumista kirjoitti:

        Sinähän olet pahasti alipainoinen! eankoa. Joten se rannekin on aika ohkainen.

        No, tuollaisessa tikkurungossa jäätelötikkukin näyttää komialta.

        Mut aivan val-ta-va mulkku. Jörses.


      • Hyödytön-kalu
        Turqlaiset kirjoitti:

        Mut aivan val-ta-va mulkku. Jörses.

        Ja mitäs sillä tekisi.
        Ei mahu pilluun, ei peppuun, ei suuhun.
        Eikä viitti vaan runkata.


    • Miäs45

      kuhankuonon parkkipaikka tänään klo13 ? Paria tai naista ?

    • Käykö kuhankuonon parkkipaikalla ketään?

      • raumalaispari

        varokaa tuota nimm. volli001 kerran käytiin treffeillä ja tuli tapaamispaikkaan kännissä ja alkoi riuhumaan, Onneksi olen iso-mies niin sain vollin helposti aisoihin.

        katsokaa volli001 aiempia kirjoituksia niin ymmärätte miten epätoivoinen mielipuoli on kyseessä.


      • Niin-se-vaan-on
        raumalaispari kirjoitti:

        varokaa tuota nimm. volli001 kerran käytiin treffeillä ja tuli tapaamispaikkaan kännissä ja alkoi riuhumaan, Onneksi olen iso-mies niin sain vollin helposti aisoihin.

        katsokaa volli001 aiempia kirjoituksia niin ymmärätte miten epätoivoinen mielipuoli on kyseessä.

        Valitettavasti noita epäsosiaalisia tyyppejä on täällä.

        Mutta missä muualla he metsästäisivät? Kun elävässä elämässä kaikki stoppaa heti alkuunsa.


    • Laitlamiäs

      Olisko Kuhankuonossa tänään mitään kyselee siisti ja asiallinen mies.

    • kesäinenherra

      tänään Huvilinnun parkkipaikalle ketään menossa ?

      • Tavallinen-kutupaikka

        Aateltiin töiden päätteeksi mennä nautiskelemaan luonnon helmaan eli vähän ennen viittä. Tullaan sitä Raumantietä kuitenkin alas ja onhan tuollainen rentoutuminen niin kovasti mukavaa.


    • kesäinenherra

      okei, kannattaisi siis ajella minunkin sinne....kiihottaisi katsella....hmm ja ihan ehdoillanne muutakin kenties

    • Uittamollakäynyt

      Nyt sekin on nähty että Uittamon kalliolla on nähty nainen niiden tavallisten siellä päivystävien runkkareiden lisäksi. Noin 50 v pariskunta päivysti kalliolla ja etsi selkeästi jotain toimintaa viime pe mutta ilmeisesti eivät löytäneet hakemaansa. Koska poistuivat paikalta. Nainen oli ihan ok näköinen ei mikään missi mutta ei mikään ylilihava porsaskaan. Sääli että olivat poistumassa paikalta ennen kuin ehdin tekemään lähempää tuttavuutta näiden kanssa.

    • runck

      Siinä taas yhden siellä päivystävän runkkarin haave...siellä mitään pareja käy!!!

      • Uittamollakäynyt

        Mistä tiedät etei perjantaina ollut? Siitäkö kun olet itse runkkari joka päivystää siellä? Minä käväisin siellä pejantaina katsomassa ja näin pariskunnan. Tosin siellä silloin mitään seksiä harrastettu kun pariskunta poistui paikalta enkä itsekään siellä ollut 1/2 tuntia kauempaa. Joka tapauksessa näin oli ja sillä mitään väliä ole uskotko tätä vai et. En edes tiedä oliko tämä ensimmäinen kerta kun pariskunta siellä oli, käytöksestä päätellen ei ollut. En tiedä myöskään sitä tuleeko pariskunta sinne enää perjantain jälkeen ja onko silläkään tässä tapauksessa mitään väliä.


      • Runck
        Uittamollakäynyt kirjoitti:

        Mistä tiedät etei perjantaina ollut? Siitäkö kun olet itse runkkari joka päivystää siellä? Minä käväisin siellä pejantaina katsomassa ja näin pariskunnan. Tosin siellä silloin mitään seksiä harrastettu kun pariskunta poistui paikalta enkä itsekään siellä ollut 1/2 tuntia kauempaa. Joka tapauksessa näin oli ja sillä mitään väliä ole uskotko tätä vai et. En edes tiedä oliko tämä ensimmäinen kerta kun pariskunta siellä oli, käytöksestä päätellen ei ollut. En tiedä myöskään sitä tuleeko pariskunta sinne enää perjantain jälkeen ja onko silläkään tässä tapauksessa mitään väliä.

        Seurakunnan kätyreitä taisivat olla, käyvät nuuskimassa nurkkia ja tekemässä vahinkoa. Perjantaina oli ainakin tukittu umpeen se viimeinenkin potero mäellä.


      • Mitä-yleensä-tiedät
        Uittamollakäynyt kirjoitti:

        Mistä tiedät etei perjantaina ollut? Siitäkö kun olet itse runkkari joka päivystää siellä? Minä käväisin siellä pejantaina katsomassa ja näin pariskunnan. Tosin siellä silloin mitään seksiä harrastettu kun pariskunta poistui paikalta enkä itsekään siellä ollut 1/2 tuntia kauempaa. Joka tapauksessa näin oli ja sillä mitään väliä ole uskotko tätä vai et. En edes tiedä oliko tämä ensimmäinen kerta kun pariskunta siellä oli, käytöksestä päätellen ei ollut. En tiedä myöskään sitä tuleeko pariskunta sinne enää perjantain jälkeen ja onko silläkään tässä tapauksessa mitään väliä.

        Ei siis mitään tiedä' ja kaikki muukin on omaa mielikutuksesi arvailua.


      • runck
        Uittamollakäynyt kirjoitti:

        Mistä tiedät etei perjantaina ollut? Siitäkö kun olet itse runkkari joka päivystää siellä? Minä käväisin siellä pejantaina katsomassa ja näin pariskunnan. Tosin siellä silloin mitään seksiä harrastettu kun pariskunta poistui paikalta enkä itsekään siellä ollut 1/2 tuntia kauempaa. Joka tapauksessa näin oli ja sillä mitään väliä ole uskotko tätä vai et. En edes tiedä oliko tämä ensimmäinen kerta kun pariskunta siellä oli, käytöksestä päätellen ei ollut. En tiedä myöskään sitä tuleeko pariskunta sinne enää perjantain jälkeen ja onko silläkään tässä tapauksessa mitään väliä.

        Joo ei varmaan se sun MIELIKUVITUS pariskunta tuu toista kertaa...ja miksi tulisikaan niin kauan kun se eläkeläisukkojen kuntopiiri kokoontuu siellä,,,oon naureskellut niitä paskamahasii äijii kun pyörii sen kukkulan ympärillä kolmatta tuntia putkeen kädet selän takana mukamas merinäköalaa katsomassa...hah haa säälittäviä reppanoita joiden takia siellä ei toimintaa...


    • Watching

      Onko tänään 11.7 huvilinnun p-paikalle menissa joku pariskunta 15-19 välillä ? Mies tulisi katsomaan...

    • Runck

      Sadepäivä, XXX Paradise...

      • mb220cdiklo20paikalla

        Illalla 20-21 välillä olisi kaikille halukkaille miehille tarjolla 46v 160cm pyöreähkö blondi nainen naitavaksi huvilinnun p-paikalla.

        Myös pelkät katselijat ok sillä olemme aktiivinen pari, Mutta toiveena olisi mahdollisimman monen miehen osallistuminen sillä vaimoni on täysin kyltymätön seksin suhteen.

        Ottakaa kumit mukaan ja pidetään kunnon ryhmä orgiat.


      • Kimppaa-vailla

        Oletteko tulossa?


      • mb220cdiklo20paikalla
        Kimppaa-vailla kirjoitti:

        Oletteko tulossa?

        Me ollaan oltu täällä nyt koko aika ja vaan odoteltu muita ja sillä välin viihdytelty toisiamme. Teitä muita ei vaan tullut.


      • kimppaa-vailla
        mb220cdiklo20paikalla kirjoitti:

        Me ollaan oltu täällä nyt koko aika ja vaan odoteltu muita ja sillä välin viihdytelty toisiamme. Teitä muita ei vaan tullut.

        Lähdin 20.40 pois kun luulin että tuutte jo 20.00. Sovitaanko huomiselle uudestaan?


      • Pan_o_man
        mb220cdiklo20paikalla kirjoitti:

        Me ollaan oltu täällä nyt koko aika ja vaan odoteltu muita ja sillä välin viihdytelty toisiamme. Teitä muita ei vaan tullut.

        Pahus, nyt vasta näin koko viestin. Ehkä ensi kerralla?


      • vanhapaririettailee
        Pan_o_man kirjoitti:

        Pahus, nyt vasta näin koko viestin. Ehkä ensi kerralla?

        Pan_o_man Täällä olisi turun lähinaapurista 50v tavallisenoloinen aviopari N. 155/70kg vaaleat hiukset ja M 170/120kg isomahainen leppoisa karjalais mies. Meillä on jonninverran kokemuksia kolmansista pyöristä 20 vuoden takaa ja ne kuviot ovat alkaneet taas kiinostamaan.

        Touhupaikosta turussa emme tiedä kun tosiaan olemme olleet noin 20 vuotta ulkona kuvioista :) Me olemme molemmat työttömiä eikä lapsia ole joten meillä on periaatteessa aikaa 24/7.

        Pan_o_man voisitko hieman kuvailla itseäsi ja mahdollisesti ehdotella paikkaa ja aikaa tapaamiselle.


      • P_o_m
        vanhapaririettailee kirjoitti:

        Pan_o_man Täällä olisi turun lähinaapurista 50v tavallisenoloinen aviopari N. 155/70kg vaaleat hiukset ja M 170/120kg isomahainen leppoisa karjalais mies. Meillä on jonninverran kokemuksia kolmansista pyöristä 20 vuoden takaa ja ne kuviot ovat alkaneet taas kiinostamaan.

        Touhupaikosta turussa emme tiedä kun tosiaan olemme olleet noin 20 vuotta ulkona kuvioista :) Me olemme molemmat työttömiä eikä lapsia ole joten meillä on periaatteessa aikaa 24/7.

        Pan_o_man voisitko hieman kuvailla itseäsi ja mahdollisesti ehdotella paikkaa ja aikaa tapaamiselle.

        Kiitos mielenkiinnostanne, mutta tämä S24-foorumi on väärä paikka minun lähteä kuvailemaan itseäni :) Yhteystietojakaan en halua tässä julkaista koska tuo eräs häirikkö tekee siitä heti asiaa. Uittamonpuistossa hengittelen lähes päivittäin kun naapurissa asun, sinne kannattaa tehdä excursio, seuraa löytynee vaikken itse paikalla olisikaan...


      • Anonyymi
        mb220cdiklo20paikalla kirjoitti:

        Illalla 20-21 välillä olisi kaikille halukkaille miehille tarjolla 46v 160cm pyöreähkö blondi nainen naitavaksi huvilinnun p-paikalla.

        Myös pelkät katselijat ok sillä olemme aktiivinen pari, Mutta toiveena olisi mahdollisimman monen miehen osallistuminen sillä vaimoni on täysin kyltymätön seksin suhteen.

        Ottakaa kumit mukaan ja pidetään kunnon ryhmä orgiat.

        hyvää ☺️


    • Utelias_tku

      Missäs tää huvikumpu on?

      • Siellähän-se

        Rauman tietä pohjoiseen Raision yläpuolella.
        Kuukkeli tietää ja tiellä on opasteita.


    • Miehinen-m

      Onko tänään klo 20 aikoihin menossa pareja parkkikselle Huvilintuun ?

      • N28.M32

        Meidän vakipaikka. Monesti töiden jälkeen kotimatkalla poiketaan viininpunaisella Vanilla. Niin aateltiin tehdä tänäänkin.


      • P_o_m

        Voiskin käydä tänään tarkastamassa millainen paikka tuo parkkipaikka on. Neljän paikkeilla. Vanha riettaileva pari mukaan vaan :)


      • Hottiskimppan
        N28.M32 kirjoitti:

        Meidän vakipaikka. Monesti töiden jälkeen kotimatkalla poiketaan viininpunaisella Vanilla. Niin aateltiin tehdä tänäänkin.

        Mihin aikaan noin tänään ootte paikalla?


      • N28.M32
        N28.M32 kirjoitti:

        Meidän vakipaikka. Monesti töiden jälkeen kotimatkalla poiketaan viininpunaisella Vanilla. Niin aateltiin tehdä tänäänkin.

        Eipä eilen iltapäivällä töiden päätyttyä ollut seuraajia paikalla. Melkoisen tyhjää oli parkkialueella. Ja nekin, jotka huomasivat meidät, pikemminkin paheksuivat. No, se oli kuin chiliä mausteeksi.


      • P_o_m

        Kävin neljän paikkeilla kääntymässä, tyhjää oli.


    • Minämyösmukaan

      Niin mikä on aikataulu voisin minäkin osallistua kimppaan omilla kumeilla tietysti.

    • Kuumapoitsu69

      Koska huvilinnun parkkipailla on seuraavan kerran porukkaa paikalla?

    • Anniina27

      Poikaystävän kanssa harrastetaan autopanoa aika usein. Mistä tässä doggingissa on kysymys kun en tiedä? Siis pitäisikö olla katselijoita vai mitä?

    • Näin.se.vaan.on

      Ei kait ketään yllätä ettei siellä Huvilinnun parkkipaikalla ketään doggingia harrastavaa paria ole. Ne jotka ilmoittaa ovat vain jotain vedättäjiä valitettavasti. Suomessa on liian pienet ympyrät doggingin harrastukseen toisin kuin Brittein saarilla jossa dogging paikoista on saarivaltion kattavat nettisivutkin.

    • Jätkä85

      Onko tänää uittamolle menijöitä, vaikka siinä 14-15 aikaan? Täällä mies kaipailee paria sinne kimppaan?

      • Tullaan-joukolla

        Juu, meitä voimisteluseuran neitosia on tulossa seuralaisten kanssa koko bussilastillinen.


    • Onko tänään pareja menossa Uittamolle? Tai vaihtoehtoisesti XXX Paradiseen?

      • N28.M32

        Uittamolle siihen kallioiden juureen iltapäivän aurinkoon kaksi paria menossa ottamaan rajatonta sekä lempimää. Lisäjoukkoa saa tulla - onhan se joukolla hauskempaa.


      • Mihin aikoihin suunnilleen? Ja oletteko menossa sinne tanssilavojen lähelle vai sinne sinne uimarannan lähelle?


    • Sellastavaan

      Ei ole muita kuin nimimerkki kutsuni runkkailemaan pikku pippeliään.

    • N28M32

      Anteeksi kun taas huijattiin...

    • Tietoa_löytyy

      Taas nimimerkki Kutsuni kirjoittelee N28M32 nimimerkin suojissa ja esiintyy niin loukkaantunutta niin loukkaantunutta että. Näitä lukiessaan kutsuni onanoi pikku pippeliään ja katselee samalla varmaan äitinsä vanhaa rippikuvaa. Tällaista touhua Suomi 24 palstalla. Hyvä idea kirjoitella muuten mutta kaiken maailman nimimerkit kutsuni ja löylykauhamiehet pilaavat sinäänsä ihan asiallisen keskustelufoorumin. Älkää siis hyvät ihmiset lähtekö näihin vedätyksiin jossa joku pariskunta muka täällä ilmoittelee menevänsä harrastamaan jotain doggingia Uittamolle, Huvilinnun parkkipaikalle tms. Pariskunnat jotka oikeasti harrastavat doggingia ilmoittavat ajat ja paikat ihan jossain muulla foorumilla kuin Suomi 24 keskustelupalstalla. Täällä on vain nimimerkki kutsuni joka vedätää muita. Uskokaa hyvät ihmiset jo tämä asia.

      • Kutsuni---

        Olenhan tuon itsekin sanonut moneen kertaan. Siinäkin olet täysin oikeassa, että jos täällä joku hakee seuraa, kannattaa sitä henkilöä välttää. Ei sillä ole montakaan muumia laaksossa. Eikä tervejärkinen nainen hae täällä ainakaan seuraa, se on vaan faktaa. Sydäntä voi purkaa ja hakea avitusta mutta ei seuraa.

        Mutta kun miehen kalu jäykistyy, pakenee veri aivoista ja toiminta on sen mukaisesti järjetöntä.

        Minusta on vaan niin hupaisaa juoksuttaa örvelöitä.


      • Runck
        Kutsuni--- kirjoitti:

        Olenhan tuon itsekin sanonut moneen kertaan. Siinäkin olet täysin oikeassa, että jos täällä joku hakee seuraa, kannattaa sitä henkilöä välttää. Ei sillä ole montakaan muumia laaksossa. Eikä tervejärkinen nainen hae täällä ainakaan seuraa, se on vaan faktaa. Sydäntä voi purkaa ja hakea avitusta mutta ei seuraa.

        Mutta kun miehen kalu jäykistyy, pakenee veri aivoista ja toiminta on sen mukaisesti järjetöntä.

        Minusta on vaan niin hupaisaa juoksuttaa örvelöitä.

        Niin jos ette vielä ole tajunneet, niin Kutsuni on NAINEN, ei pieni pilinen mies.


    • Doggingia

      Onko turussa enää mitään dogging toimintaa?
      Kohta kesäkin koittaa.....

    • N28M32

      Me mennään tänään illal suussa Ruissaloon Pirtin parkkikselle.

    • Mukaanko

      OSaatko sanoa tarkempaa aikaa?

      • N28M32

        Tarkkaa aikaa en mutta paikalla tullaan 19-20 välillä


      • Olipa-menoa
        N28M32 kirjoitti:

        Tarkkaa aikaa en mutta paikalla tullaan 19-20 välillä

        Juku mikä meno. Kolme autoa ja niissä doggailijoita. Lisäksi oli kolme autoa joissa katselijoita ja joista myös osallistuttiin. Oli melkoista menoa, alastomina vaihdettiin autosta toiseen. Enpä ole moista menoa ennen nähnyt! Eikä kylmä haitannut.


    • Pirtille

      Millaisella autolla?

    • Ruissalossa

      Kiitos ihanasta dogging setistä.

      • N28M32

        Ollos hyvä vaimo ainakin tyytyväinen.

        Perjantai ilta sama paikka ja aika.


    • Perjantainamukaan

      Kuinka suuri porukka teillä oli?

    • Naisiakin

      Kuulostaa hyvältä.
      Montako naista oli mukana?

    • jlkdhlkhcljasdc

      Toi vitun POM j arunck on näköjään ihan vakihäirikköjä joka turkua koskevassa seksi thredissä.Lievätköhän niitä xxx paradisen limapervoja,,hyi saatana

    • Innokaskin

      Tänään tai huomenna ketään missää?

      • P_o_m

        Uittamon kallioilla olen tunnin kuluttua, Päälleni saa ulostaa ja virtsata


    • Laskenkyllä

      Naamalleko?
      Minkä ikäinen veijari olet?

    • isokalu

      onko ketään tänään lähössä doggailee uittamonkalliolle

    • Anonyymi

      Haluan naisen

    • Anonyymi

      Huvilinnun parkissa on väkeä lähiaikoina ollut

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe