18pv tulosten julkaisemiseen

arsina

Jännitys alkaa käymään jo sietämättömäksi tääl

18

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Djdkeke

      Rollon 5pv

      • etköjotajua

        Pah! Tulokset valmistuvat 3.7.2015.


      • rollollollollollolooo

        Sinun valintakoetuloksesi on niin surkea, että joudut odottamaan sitä viimeiseen asti. Kaikki kakkosena Rollollolloon hakeneet pääsevät sinun ohitsesi.


    • game76

      Kuulin et lexkurssin viimisen harjotuspääsykokeen keskiarvo oli 16,9 pistettä

      • Kdldkdb

        Onko tää jotenkin poikkeavaa muista vuosista? Vai mitä meinasit tuolla?


      • juska34

        Jos pisterajat hipoo 55 ni miten noil pääsee ikin sisään?


      • ihmettelen
        juska34 kirjoitti:

        Jos pisterajat hipoo 55 ni miten noil pääsee ikin sisään?

        Helsingissä maksimipisteet oli tänä vuonna 50, melkoinen Houdini saa olla jos kokeesta repii 55 pistettä.


      • kknolt

        Tyyppi puhuu lexkurssista eli luultavasti meinaa Turkua ja siel o max.80 pistettä


    • Brynolf_Honkasalo

      Julkaistaanko mallivastaukset vasta tulosten yhteydessä vai ovatko yleensä tulleet aiemmin?

    • Daniel_Frände

      Hyvä BrYnolf. Laitoin mallivastaukset nettiin jo pari viikkoa sitten. Käy lukemassa ja ihastu.

    • Lakikouluun

      Mua ei jännitä. Koe meni hyvin ja tein vain kaksi virhettä. Monivalintatehtävissä tiesin kaikki. Kiva katsoa omaa nimeä listalta ja suunnitella syksyä opintojen ehdoilla.

    • Bagman

      Onkos teille tullut kyselyitä lähtöpisteistä?

      • Odkdjskf

        Joo eilen ja tänään uusi viesti. Hain Helsinkiin.


      • 2149124

        viestissähän luki että se lähetetään kaikille...


    • rölläystäparhaimmillaan

      Tulokset tulivat. Tulevat niille nyt, joilla pisteet selvästi yli keskiarvon. Happy :)

      • Keksjejjehebejej

        Pösilö


      • Jdjfgkgkdjsjfjtognc

        Mee vittuun täält vitu homo


    • dads

      oot ilkee :'(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe