Video iltaamme

39

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okei_

      Kameleontit siis kiljuu...

    • entykkää

      :(
      :(
      :(


      • tykkäänpäs

        Joo niitä ei kiusattu. Paitsi ehkä se orava... :)



    • Tulilisko

      Muuten todella naurettava video, sillä tuo kirkuminen sopi hyvin tuohon kuvaan mukaan :D Muttapa, en tykännyt siitä, että liskoa härnättiin. Raukka. Liskot on niin suloisia, ei niitä saa ihmiset kiusata. Tykkään liskoista, Raukka pieni. Tuo kuuluisi luontoon.


      • Tulilisko

        Tekisi mieli nuuhkia tuon villikoiran poskea ja ottaa se kainaloon. Ja just joo :D Ihan kuin minun koira, joka söisi uudenvuoden raketit, jos sitä ei pitäisi kiinni. Olen samaa mieltä, että kaikki eläimet kuuluisi luontoon. Silti minullakin on muutama. Onko sinulla itselläsi eläimiä ?


      • Tulilisko kirjoitti:

        Tekisi mieli nuuhkia tuon villikoiran poskea ja ottaa se kainaloon. Ja just joo :D Ihan kuin minun koira, joka söisi uudenvuoden raketit, jos sitä ei pitäisi kiinni. Olen samaa mieltä, että kaikki eläimet kuuluisi luontoon. Silti minullakin on muutama. Onko sinulla itselläsi eläimiä ?

        Vain yksi alligaattori:

        https://www.youtube.com/watch?v=MIpP4lTsKAI


    • voittekouskoa
      • Kuka hän edes on?


      • voittekouskoa
        Onnii kirjoitti:

        Kuka hän edes on?

        Mitä väliä sillä on, hänhän on lemmenlomalla!


      • voittekouskoa kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on, hänhän on lemmenlomalla!

        Vain otettu lääke auttaa.


      • voittekouskoa

      • voittekouskoa kirjoitti:

        Mennäänkö Onni kuntosalille niin ei pipo enää kiristä, nythän on kesäkin ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=PGLzm-Gy0dQ

        Ei kiitos, mielummin luen vaikka hyvän kirjan. Sinä luet seiskaa.


      • voittekouskoa


      • voittekouskoa
        Onnii kirjoitti:

        Vai niin.

        Kyllä vain.


    • kovaluu_
      • Sivusta

        Ei luoja :D Melko kovis :D)))


    • Laitajokusöpö

      Eläinvideo :3

      • MäHaluunKoiran

      • Mähaluunpupun
        MäHaluunKoiran kirjoitti:

        kivoja eläimiä

        Niin on <3


    • HoksasinNyt

      Onni on " kkoiip"

      • Valitan en ole. En tajua miten joku jaksaa esittää down-syndroomasta kärsivää vuosia, se on loukkaus oikeasti vammaisille. Tai ehkä hän on oikeasti vammainen.


      • hh64fsmf
        Onnii kirjoitti:

        Valitan en ole. En tajua miten joku jaksaa esittää down-syndroomasta kärsivää vuosia, se on loukkaus oikeasti vammaisille. Tai ehkä hän on oikeasti vammainen.

        En tiennyt että Onni on vammainen.


      • hh64fsmf kirjoitti:

        En tiennyt että Onni on vammainen.

        Lukihäiriösi ei tee minusta vammaista. Eikä saa sympatioitani vammaisia kohtaan laantumaan.


      • hh64fsmf
        Onnii kirjoitti:

        Lukihäiriösi ei tee minusta vammaista. Eikä saa sympatioitani vammaisia kohtaan laantumaan.

        Ei lukihäiriö vaan kyky lukea rivien välistä. Miksi muuten pilkkaat ihmisiä tuolla tavalla, jos sinulle ei saa vastata samalla tavalla?


      • Ihmettelijäsivusta
        Onnii kirjoitti:

        Valitan en ole. En tajua miten joku jaksaa esittää down-syndroomasta kärsivää vuosia, se on loukkaus oikeasti vammaisille. Tai ehkä hän on oikeasti vammainen.

        En ole saanut kkoiip.sta sellaista kuvaa. No jokainen luo maailman kuvituksensa mukaan tai mitä sanot onni ? Sanoissaan heijastuu hänen sisäinen maailmansa ja kykynsä käsitellä näkemänsä, ulkopuolista maailmaa. Hyvää yötä.


    • Onnittelija

      Mitähän se lisko näki. Ihmettelen. Oletko Onni samanmoinen kun luet ikävä-palstaa?

      • Kukapa ei olisi? Nyt taidan vetäytyä ajoissa yöpuulle, nati kuti. Kauniita unia liskomaisia kuvia kaikille.


      • Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

        Kukapa ei olisi? Nyt taidan vetäytyä ajoissa yöpuulle, nati kuti. Kauniita unia liskomaisia kuvia kaikille.

        Miksi se ei vaihtanut väriä. Sitä ihmettelen vielä. En kuitenkaan kysy kerta menit unipuille.


    • Nytymmärrän

      Kappas vaan, löysin tämätästätännejonnekin äitimuorin :D Taitaa olla sukuvika tuo että pefletistä lentää jos vaikka mitä. https://youtu.be/ds50-nwAGpw

    • mielenkiintoisiapiirteit

      aika ärhäkkä pakkaus. muistuttaa erästä kaukaista tuttavaani, tosin ilman kirkunaa. ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe