Miten röyhkeä ämmä tuo..

Rupes_syletyttää

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jjjhgggg

      Ortodoksit ovat muutenkin sikoja.

    • cetale

      -ei ole olemassa mitään naispiispuutta tai -pappeutta ; keinotekoisia gallupdemokratian tekeleitä.

    • aamenplottis

      Lesbot menevät minne haluavat.

    • urbis-et-orbi

      Hyvä että elimet mätkivät vähän vihervasurilepakkoa.

      • Jokapaikanluuta

        onko tuo se mädättäjä piispa, Arkkipirun oikea käsi?


    • Exkirkollisverollinen

      Erosin kirkosta juuri tuon akan takia. Laitoin vielä viestiä perään ettei mennyt räsäskän piikkiin mun ero. En kertakaikkiaan suostu maksamaan kirkollisveroa jolla maksetaan ko. mädättäjä-piispan liksa.

      • Jeesus.on.herra

        Pala sitten helvetissä senkin satanisti.


      • jaakkojuteini

        askola siellä tirisee Arkkipirun kanssa. Ny rillataan.


      • Jeesus.On.Tosiaan.Herra
        Jeesus.on.herra kirjoitti:

        Pala sitten helvetissä senkin satanisti.

        En. Sinä palat, minä noudatan raamatun ohjeita, toisin kuin sinä.


      • Käryät
        Jeesus.on.herra kirjoitti:

        Pala sitten helvetissä senkin satanisti.

        Poltan sinut tyhmä eläin.


      • Jeesus.on.herra
        Jeesus.On.Tosiaan.Herra kirjoitti:

        En. Sinä palat, minä noudatan raamatun ohjeita, toisin kuin sinä.

        Tuskin sinä olet edes raamattua lukenut, vai oletko myynyt omaisuutesi pois ja lahjoittanut rahasi köyhille?


      • Jeesus.on.herra
        Käryät kirjoitti:

        Poltan sinut tyhmä eläin.

        Jeesus puolustaa minua sinunlaisilta paholaisen kätyreiltä!


    • JumalanMieleinenNainen

      Askola meni kutsuttuna, ei väkisin tunkeutunut. Tosi hieno ihminen hienoine mielipiteineen ja ajatuksineen. Vahvat miehet eivät pelkää naista tuollaisessa asemassa vaan heikkoitsetuntoiset. Hän on todella myötäeläjä kaiken kurjimallekkin eläjälle. On oma empaattinen itsensä eikä teeskentele eikä kuvia kumartele.
      Kumpa hänenlaisiaan olisi maailmassa enemmän. Vahvistamassa heikkojen itsetuntoja ja puolustamassa heikkoja ja sorrettuja kuten ikiaikaiset naiset joista Raamatussakin mainitaan muutamia ja joita Jeesus arvosti hyvin paljon naisina, äiteinä ja hengellisinä opettajina.

    • Halosen kloonit: Irja Askola, Pauliine Koskelo, Sinikka Salo...

      • hunajapuputinfinland

        NAULAN KANTAAN! siinä on ämmä kantensa valinnut. Neljä kaunisrunkoista sulosointuista miehille lirkuttajaa. hunajapupuja kerrassaan.


    • Huijaripiispat

      Hullu tuo ämmä on. Valehtelee työkseen.

      • jhyujh

        Mitä on valehdellut työkseen. Kerropa pari esimerkkiä.


    • Mies042

      Jos Sodoma tai Gomorra tarvitsee piispan, Askola olisi ykkösvalinta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe