irja askola, työntyy sinne minne ei sitä haluta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061519869070_uu.shtml
.
Miten röyhkeä ämmä tuo..
18
<50
Vastaukset
- Jjjhgggg
Ortodoksit ovat muutenkin sikoja.
- cetale
-ei ole olemassa mitään naispiispuutta tai -pappeutta ; keinotekoisia gallupdemokratian tekeleitä.
- aamenplottis
Lesbot menevät minne haluavat.
- urbis-et-orbi
Hyvä että elimet mätkivät vähän vihervasurilepakkoa.
- Jokapaikanluuta
onko tuo se mädättäjä piispa, Arkkipirun oikea käsi?
- Exkirkollisverollinen
Erosin kirkosta juuri tuon akan takia. Laitoin vielä viestiä perään ettei mennyt räsäskän piikkiin mun ero. En kertakaikkiaan suostu maksamaan kirkollisveroa jolla maksetaan ko. mädättäjä-piispan liksa.
- Jeesus.on.herra
Pala sitten helvetissä senkin satanisti.
- jaakkojuteini
askola siellä tirisee Arkkipirun kanssa. Ny rillataan.
- Jeesus.On.Tosiaan.Herra
Jeesus.on.herra kirjoitti:
En. Sinä palat, minä noudatan raamatun ohjeita, toisin kuin sinä.
- Käryät
Jeesus.on.herra kirjoitti:
Poltan sinut tyhmä eläin.
- Jeesus.on.herra
Jeesus.On.Tosiaan.Herra kirjoitti:
En. Sinä palat, minä noudatan raamatun ohjeita, toisin kuin sinä.
Tuskin sinä olet edes raamattua lukenut, vai oletko myynyt omaisuutesi pois ja lahjoittanut rahasi köyhille?
- Jeesus.on.herra
Käryät kirjoitti:
Poltan sinut tyhmä eläin.
Jeesus puolustaa minua sinunlaisilta paholaisen kätyreiltä!
- JumalanMieleinenNainen
Askola meni kutsuttuna, ei väkisin tunkeutunut. Tosi hieno ihminen hienoine mielipiteineen ja ajatuksineen. Vahvat miehet eivät pelkää naista tuollaisessa asemassa vaan heikkoitsetuntoiset. Hän on todella myötäeläjä kaiken kurjimallekkin eläjälle. On oma empaattinen itsensä eikä teeskentele eikä kuvia kumartele.
Kumpa hänenlaisiaan olisi maailmassa enemmän. Vahvistamassa heikkojen itsetuntoja ja puolustamassa heikkoja ja sorrettuja kuten ikiaikaiset naiset joista Raamatussakin mainitaan muutamia ja joita Jeesus arvosti hyvin paljon naisina, äiteinä ja hengellisinä opettajina. Halosen kloonit: Irja Askola, Pauliine Koskelo, Sinikka Salo...
- hunajapuputinfinland
NAULAN KANTAAN! siinä on ämmä kantensa valinnut. Neljä kaunisrunkoista sulosointuista miehille lirkuttajaa. hunajapupuja kerrassaan.
- Huijaripiispat
Hullu tuo ämmä on. Valehtelee työkseen.
- jhyujh
Mitä on valehdellut työkseen. Kerropa pari esimerkkiä.
- Mies042
Jos Sodoma tai Gomorra tarvitsee piispan, Askola olisi ykkösvalinta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392872Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282683100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442346Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201921Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401833Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571669- 381553
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä331447- 451373
- 261231