irja askola, työntyy sinne minne ei sitä haluta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061519869070_uu.shtml
.
Miten röyhkeä ämmä tuo..
18
<50
Vastaukset
- Jjjhgggg
Ortodoksit ovat muutenkin sikoja.
- cetale
-ei ole olemassa mitään naispiispuutta tai -pappeutta ; keinotekoisia gallupdemokratian tekeleitä.
- aamenplottis
Lesbot menevät minne haluavat.
- urbis-et-orbi
Hyvä että elimet mätkivät vähän vihervasurilepakkoa.
- Jokapaikanluuta
onko tuo se mädättäjä piispa, Arkkipirun oikea käsi?
- Exkirkollisverollinen
Erosin kirkosta juuri tuon akan takia. Laitoin vielä viestiä perään ettei mennyt räsäskän piikkiin mun ero. En kertakaikkiaan suostu maksamaan kirkollisveroa jolla maksetaan ko. mädättäjä-piispan liksa.
- Jeesus.on.herra
Pala sitten helvetissä senkin satanisti.
- jaakkojuteini
askola siellä tirisee Arkkipirun kanssa. Ny rillataan.
- Jeesus.On.Tosiaan.Herra
Jeesus.on.herra kirjoitti:
En. Sinä palat, minä noudatan raamatun ohjeita, toisin kuin sinä.
- Käryät
Jeesus.on.herra kirjoitti:
Poltan sinut tyhmä eläin.
- Jeesus.on.herra
Jeesus.On.Tosiaan.Herra kirjoitti:
En. Sinä palat, minä noudatan raamatun ohjeita, toisin kuin sinä.
Tuskin sinä olet edes raamattua lukenut, vai oletko myynyt omaisuutesi pois ja lahjoittanut rahasi köyhille?
- Jeesus.on.herra
Käryät kirjoitti:
Poltan sinut tyhmä eläin.
Jeesus puolustaa minua sinunlaisilta paholaisen kätyreiltä!
- JumalanMieleinenNainen
Askola meni kutsuttuna, ei väkisin tunkeutunut. Tosi hieno ihminen hienoine mielipiteineen ja ajatuksineen. Vahvat miehet eivät pelkää naista tuollaisessa asemassa vaan heikkoitsetuntoiset. Hän on todella myötäeläjä kaiken kurjimallekkin eläjälle. On oma empaattinen itsensä eikä teeskentele eikä kuvia kumartele.
Kumpa hänenlaisiaan olisi maailmassa enemmän. Vahvistamassa heikkojen itsetuntoja ja puolustamassa heikkoja ja sorrettuja kuten ikiaikaiset naiset joista Raamatussakin mainitaan muutamia ja joita Jeesus arvosti hyvin paljon naisina, äiteinä ja hengellisinä opettajina. Halosen kloonit: Irja Askola, Pauliine Koskelo, Sinikka Salo...
- hunajapuputinfinland
NAULAN KANTAAN! siinä on ämmä kantensa valinnut. Neljä kaunisrunkoista sulosointuista miehille lirkuttajaa. hunajapupuja kerrassaan.
- Huijaripiispat
Hullu tuo ämmä on. Valehtelee työkseen.
- jhyujh
Mitä on valehdellut työkseen. Kerropa pari esimerkkiä.
- Mies042
Jos Sodoma tai Gomorra tarvitsee piispan, Askola olisi ykkösvalinta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678