Kannattaako kokeilla?

Olen perus harmaa suomalainen keski-ikäinen mies. Sain tarjouksen suomessa olevalta ja syksyllä kotimaahansa palaavalta mieheltä. Kaveri tietää minut heteroksi. Hän siis tarjoutui panemaan minua anukseen. Kaveri ei ole peitellyt seksuaalista suuntautumistaan. Saisin kokea jotain ainutlaatuista. En pidä häntä seksuaalisesti kiinnostavana, hetero kun olen. Mutta kokemus olisi kyllä ajatuksia herättävä. Siis kerran elämässä, kannattaisiko?

21

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwfwfwwe

      Ei kannata jos et ole homo, aika yksinkertaista.. etkö naista löytäisi mielummin peppuseksiin?

    • homopeetteri

      Kannattaa ilman muuta varsinkin jos kaverilla on paksu kulli. Saat kokemuksen jota nainen ei voi antaa. Ja lopuksi mällit suoleen.

      • FuckYuo

        Naisenkanssa kaikki parasta maailmassa VITTU HOMOT OIKEESTI EN JAKSA TEITÄ


    • sddghj

      Saat löylykauhan perseeseen ääliö ja pasko alles

      • nytrotia

        MAHTAVA KOMMENTTI


      • Käytiin saunassa. Istuin se toisen sylissä. Hetken istuin aisan päällä. Lopulta sujahti säsään. Nyt kaupassa kun käyn niin mäntysuovan tuoksu panettaa.


    • opowepoiwe

      No jokainen tekee mitä haluaa, ei se nyt sen ihmeellisempää ole. Jos et ole ikinä testannu tuota hommaa, et voi tietää tykkäätkö siitä vai et. Kun kokeilet, tiedät onko se sun juttu vai ei.

    • Kannattaa kokeilla ;) Tosin heterona strap-on naiselta vois olla vielä kivempaa.

    • AnaaliMaija_

      Kullia perseeseen vaan. Kerran kirpasee ja lopussa mällit lämmittää suolta!

    • ukkokumi89

      Kyllä se kulli varmasti hyvältä tuntuu kuten dildokin jolla olen itse kokeillut. On vain riski että jos kumi hajoaa voit saada HIV:n. Tiedät kyllä miehenä että kumin tuoma turva on hyvin hauras. Homoillekin jotka ovat aina vaatinet partnerilta kondomin käyttöä on käynyt niin että kumi onkin hajonnut ja spermat suoleen toiselta jolla olikin HIV . Kullia suoleen saadessa limakalvot hankautuvat ja viruksella on suora reitti verenkiertoon kun hivin saastuttamat spermat ovat suolessa.

      • jasdhkashd

        Bottomina olevalle tuo HIV on tosiaan iso riski, mutta jos kelpuuttaa panijaksi vain ukkomiehiä, niin tuotakaan riskiä ei ole.


    • aapine

      työnnä nyt viellä lapio sinne

    • Miksei, omapahan on asiasi. Kumit jne. tietysti.

      • b-rappu-asunto12

        niin. Se on jokaisen asia.

        Itse juttelin kerran yhden naisen kanssa, joka kertoi omasta kokemuksestaan... siis onhan se eri jos suhde on m n kuin m m.... niin tämä kertoi sitä, että oli aika juniorina aloittanut säännölliset touhut ja sit oli tullut aika myös korkata B-rappu, niin hänellä oli ollut ekat kerrat oleminen.... mutta sitten se oli alkanut sujumaan, niin että hän oli alkanut tykkäämään...

        Siis niiuin Torsti sanoi, niin kumit peliin ja ei mitää mielikuvaa ihanuudesta, vaan vaikka yksi kortsupakka useamman session aikana.... onhan tässä kesä aikaa....
        Itse olen kanssa ollut "kakarana" pari vuotta säännöllisesti pappuyhdynnässä ja se oli ihan ok. En tiedä pystyiskö siihen enää....


    • SöpöPentu

      älä missään tapauksessa TEE SITÄ !!!

      yksi hetero vähemmän on minulle MAAILMANLOPPU !!!

      • doitronot

        Se on totta, että miehistä harva on ollut telineellä muna pepussa, mutta ei se kenestäkää homoa tee! Pari kertaa kokeilee ja se on siinä.
        Naisista varmaa 90% kokeillut ja siitäkin ostasta valtaosa tekee sitä enempi tai vähempi.......


    • Tottakai kokeilet! Mitään et menetä. Pidä hauskaa!

    • Feikki_leikki

      Voi mitä urpoija olette joita aloittaja kusettaa ja haluaa nauttia teidän ''neuvoistanne'' ja menette niin halpaan kuin mennä voi tässä ja kaikissa asioissa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe