Olen tässä juuri perustamassa osakeyhtiötä (paperit pöydällä) ja haluaisin laittaa osoitteeksi pelkän postilokero-osoitteen? Onko se mahdollista?
Osakeyhtiö ja pelkkä postilokero-osoite?
8
7913
Vastaukset
- Onnistuujoo
Kyllä se on täysin mahdollista. Varsinkin jos yrityksen luonne on sellaista, että ulkoisella "imagolla" ei ole merkitystä, niin sitten postilokero on aivan toimiva ratkaisu.
Tässä PRH:n sivuilta lisää tietoa:
https://www.prh.fi/fi/uutislistaus/2012/P_693.html
"Sinä voit valita, mitä yrityksesi osoite- ja yhteystietoja haluat julkistaa. Sinun on ilmoitettava kaupparekisteriin yrityksellesi ainakin yksi osoitetieto: joko käyntiosoite tai postiosoite. Postiosoite voi olla postilokero-osoite. - Mietivielä
Postilokero osoite vaan on todella kallis ja jos osakeyhtiön perustaminen on vasta kyseessä, niin harkitsisin uudestaan sitä rahareikää
- sdfsfd
"Todella kallis"? Perustamismaksu 150€ ja vuosimaksu 138€.
Mielestäni tuo on edullinen, kun sillä saa hyvin toimivan ja turvallisen postilokeron ja osoitteen yritykselle. Mutta kuten mainittua, postilokero varsinaiseksi osoitteeksi sopii parhaiten yritykselle, jonka ulkoinen imago ei vaadi kiinteää toimipaikkaa.
- kölklöö
Taitaa postien myötä hävitä PL osoitteetkin, kun ei ole mistä posteja hakea.
- fgrtyu7
Kyllä se varmaan mahdollista on ainakin julkaistavana osoitteena. Itse en koskaan ostaisi mitään sellaiselta firmalta jolla ei ole osoitetta. Yleensä pelkkää postilokeroa käyttää vain kusettajat.
- wdasd
Vähän riippuu yrityksestä kannattaako käyttää pelkää PL:a, esimerkiksi pienellä verkkokaupalla ei välttis ole tarvetta tai mahdollisuutta pitää "toimistoa". Toisaalta jos pyörii kotoa nini tuskin kukaan haluaa julkisesti kotiosoittettakaan ilmoittaa.
- yrittäjä12345
Nykyään saa kohtuuhinnalla virtuaalitoimistopalveluja, jossa posti lähetetään sovittuun osoitteeseen (vaikka kotiosoitteeseen) tai skannataan. Ulospäin firmalla on osoite isossa toimistotalossa.
- Anonyymi
https://www.yritysmeili.fi
Sieltä saa virtuaalitoimisto palvelut ja osoitteen yritykselle edullisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781