Jättilonkeroiden hyväilyssä

Lonkkunen

Makasin rannalla valkeissa bikineissäni pyyhkeen päällä. Olo oli vetelän rento eilisen päivän lomakohteessa juhlimisen jäljiltä. Onnittelin itseäni hyvän auringonottopaikan löytämisestä suojaisesta paikkaa kallioiden takaa, poissa turistirysästä.

Kivien välistä eteeni levisi trooppisen meren suojainen poukama. Löhösin rantatuolissa ja ryystin viimeiset pohjat pillillä pina coladastani. Ei mikään paras mahdollinen krapulajuoma, mutta hei, lomalla pitää nauttia hyvistä coctaileista!

Aaltojen rytmikäs kuohunta vain noin metrin päässä varpaistani oli rentouttavaa kuultavaa, joten torkahdin. Unen läpi tiedostin etäisesti, että jokin viileä ja limaisen tuntuinen hipelöi nilkkaani. Raotin uneliaasti silmiäni ja näin valtavan paksun mustekalan lonkeron nousevan vedestä.

Lonkero kietoutui nilkkani ympärille ja säpsähdin pelästyneenä. Huomasin, että paksut vahvat lonkerot olivat levittäytyneet rantatuolini ympärille! Kaksi niistä kietoutui ranteideni ympärille ja minua alkoi pelottaa. Tulisiko minusta mustekalan lounas?

Tunsin, miten yksi lonkero hipelöi rantatuolini kankaan läpi peppuani. En voinut liikkua. Koitin potkaista vapaalla jalallani vartaloani lähestyvää lonkeroa, mutta sen paksu lihaksikas ja limainen varsi kietoutui jalkani ympärille ja kauhukseni tajusin lonkeroiden levittävän jalkojani. Repisikö otus minut kahtia?

Peppuani hyväilevän lonkeron liike kiihtyi ja vasta kuudennen lonkeron työntyessä minua kohti aloin tajuta. Lonkero hyväili reiteni sisäpintaa nyrkin kokoiset imukupit maiskahdellen. Se tuntui kiihottavalta.

Lonkero eteni levitettyjen jalkojeni väliin ja alkoi hyväillä pilluani bikinien läpi. Seitsemäs lonkero kohosi tuolini alta ja työntyi terhakasti pystyssä jöpöttävien rintojeni väliin ja aukaisi bikinien yläosan näppärästi. Kaksi lonkeroa alkoi hyväillä paljaita rintojani levittäen niille limaa. Vähän väliä nännit jäivät kiinni imukuppeihin.

Olin voipunut ja krapulassa, enkä jaksanut paljoa vastustella. Huomasin nauttivani pervojen lonkeroiden käsittelystä. Kohotin päätäni ja näin bikinieni valkean alaosan kostuneen lonkeron limasta ja lisäksi pilluni rupesi olemaan aika märkä. Alaosasta näki läpi jalkoväliini sen kastuessa, minkä vuoksi en käyttänytkään näitä bikinejä käydessäni uimassa.

Lonkeron paksu kärki hyväili klitoristani ja suuret imukupit hinkkasivat kosteaa pilluvakoani märkien bikineiden läpi. Voihkaisin.

Lonkero alkoi hivuttautua bikinien sisäpuolelle päästäkseen hiplaamaan paljasta pilluani. Tällöin näin vedestä kohoavan erilaisen, pienemmän mustan lonkeron, joka paksuni kärjestään ja siinä näytti olevan halkeama. Henkäisin tajutessani, että sen täytyi olla minut vanginneen lonkerohirviön penis!

Olin aina ollut hyvin tarkka kondomin käytöstä ja nyt joku outo mereneliö aikoi nussia minua paljaalla. Pilluani hyväillyt paksu lonkero repi bikinien alaosan pois ja hyväili paljasta pilluani vielä hetken imukupeillaan. Sitten musta pyöreäkärkinen lonkero vaihtoi sen kanssa paikkaa, etsi häpyhuulten ja työntyi niiden välistä tiukkaan kosteaan kolooni.

Lonkerohirviö alkoi nussia pilluani paljaalla kyrvällään niin, että aurinkotuolini natisi. Kalun paksu suomuinen varsi hankasi koloni seinämiä ja tunsin väristykset orgasmin alkaessa. Valitsin kauttaaltani pitkään jatkuvan orgasmin kourissa jättimäisen lonkerokyrvän jyystäessä minua.. Näin, miten lonkeron sisällä kulki peräkanaa paksuja möykkyjä kohti kärkeä ja tajusin sen laukaisevan lastin sisääni...

En voinut tehdä mitään, kun tuo outo olento täytti märän tiukan pilluni siemennesteellään ja hyväili minua samalla kaikkialta valtavilla imukuppilonkeroillaan.

Seuraavaksi lonkerot käänsivät minut kontilleni peppu pystyssä ja äsken lauennut lonkero alkoi työntyä liukkaana peppuuni. Samalla vedestä nousi toinen penislonkero ja työntyi nyt puolestaan pilluuni. Isot lonkerot puristelevat pakaroitani ja rintojani ja olento alkoi nussia minua molempiin aukkoihin. Se teki hiukan kipeää, mutta oli myös todella kiihottavaa.

Laukesin kaksi suurta lonkerokyrpää sisälläni niiden pannessa minua takaapäin. Liike sai tissini pomppimaan villisti allani. Lopulta lonkerot täyttivät pilluni ja anaalini lämpimällä spermallaan.

Lonkerot vetäytyivät takaisin mereen ja jäin makaamaan rantatuoliin värisevänä ja saaneena. Noustessani hetken päästä ylös valui reisilleni lonkerohirviön vihertävää spermaa, jota pilluni oli aivan täynnä.

Jostain syystä löysin itseni parin päivän päästä uudestaan ottamassa aurinkoa samassa paikassa...

2

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      142
      2372
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      399
      2022
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      33
      1898
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1260
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      109
      1180
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1037
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe