Oliko...

KärppäFani!!!!!!

...teidan mielestä Favorin puolueellinen?? Mä ainakin oon sitä mieltä kun Lukko teki sen viimesen maalin niin ei sitä ois pitäny hyväksyä. Ja Lukko sai pelata miten halus ja Kärppiä rangaistiin ihan pienistä rikkeistäkin. Jos joku Kärpistä olisi kaatanut Rolosonin, niin varmasti Favorin olisi hylännyt maalin! Ottakaa kantaa!!!

9

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalari

      älä urputa!! MAALIT RATKAISEE!!!!!!!!!!!!!!!3-2

      • The Real J.

        Tapahtunutta näkemättä en voi varmasti kommentoida, mutta sen perusteella mitä luin lehdestä ymmärsin, että tuossa tilanteessa Nikkeä häirittiin aika pahasti. Käsittääkseni ihan sääntökirjassa sanotaan että jos maalivahtia häiritään maalin syntyessä ei maalia tule hyväksyä.


      • Kiekkotietäjä
        The Real J. kirjoitti:

        Tapahtunutta näkemättä en voi varmasti kommentoida, mutta sen perusteella mitä luin lehdestä ymmärsin, että tuossa tilanteessa Nikkeä häirittiin aika pahasti. Käsittääkseni ihan sääntökirjassa sanotaan että jos maalivahtia häiritään maalin syntyessä ei maalia tule hyväksyä.

        Kun katsoin tulosruudusta tuon tilanteen näin että maalia ei olisi missään tapauksessa pitänyt hyväksyä. Nikke kampattiin jalalla, ja just ku se pääs pystyyn maali oli jo tullu.


      • näkijä
        The Real J. kirjoitti:

        Tapahtunutta näkemättä en voi varmasti kommentoida, mutta sen perusteella mitä luin lehdestä ymmärsin, että tuossa tilanteessa Nikkeä häirittiin aika pahasti. Käsittääkseni ihan sääntökirjassa sanotaan että jos maalivahtia häiritään maalin syntyessä ei maalia tule hyväksyä.

        jotain siinä tapahtui hiukan ennen mutta maali tilanne oli ok veskarihan oli pystyssä ja liru meni längistä veskaan!! ehkä aikaisemmin ois voinut jäähyn antaa en tiedä ? voi olla mole filmaskin!?! mitä tätä enään urputetaan ...jos...jos...tai sit vaikka jos?????


      • hasu
        näkijä kirjoitti:

        jotain siinä tapahtui hiukan ennen mutta maali tilanne oli ok veskarihan oli pystyssä ja liru meni längistä veskaan!! ehkä aikaisemmin ois voinut jäähyn antaa en tiedä ? voi olla mole filmaskin!?! mitä tätä enään urputetaan ...jos...jos...tai sit vaikka jos?????

        ollu siit ois pitäny tulla rangaistus. siis ihan selkeesti kampitti kärppä vahin et on tuomarit huonoja.


    • Ei Favorin minusta puolueellinen ollut, jäähyt tuli selvistä virheistä molemmille joukkueille. Ehkä jokin virhe jäi viheltämättä, mutta suurin piirtein nekin meni tasan.

      Harmittavaa on tietenkin se, että itse ottelun ratkaisu syntyi virheen jälkeen, joka tuntui menevän Favorinilta täysin ohi. Tuomarivirheisin ei ottelut pitäisi ratketa, tosin pitkässä juoksussa nämä menee tasan joukkueiden välillä.

    • jääkiekon asiantuntija

      Favorin ei ollut puolueellinen. Virhe tapahtui siinä kun Larouche kaatoi maalivahdin, mutta sitä Favorin ei nähnyt. Otteluvalvojan näkemys oli se, että Larouche työnnettiin päin maalivahtia, eli samoin kuin Kärppien toisessa maalissa Jussi Jokinen kaadettiin maalivahdin alueelle.

      Favorinin olisi pitänyt puuttua enemmän nimenomaan Kärppien kahvaamiseen. Koskaan ennen en ole Kärppien nähnyt noin paljon kiekotonta pelaajaa estävän, kaksin käsin otettiin miehestä kiinni mutta Favorin vihelsi vain kaatuneet.

      Toki Lukoltakin jäi jäähyjä viheltämättä, mutta hitaampi Kärpät oli se joka enemmän joutui pelissä rikkomaan. Tämän näkee jokainen joka puolueettomasti peliä tv:stä katsoi.

      • >:(

        on se aika huono tuomari ku ei kato mitä pelaajat tekee!! nii et favorin on täys... en sano mikä


      • jääkiekon asiantuntija
        >:( kirjoitti:

        on se aika huono tuomari ku ei kato mitä pelaajat tekee!! nii et favorin on täys... en sano mikä

        Totta kai tuomarin pitää katsoa mitä pelaajat tekevät. Yksi mies ei vaan siellä kaukalossa ehdi millään kaikkea näkemään ja linjatuomareilla ei taida paljon sanavaltaa olla. Eli toinen päätuomari kehiin, niin se voisi auttaa asiaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe