Näen monesti unissa valkoisen, aika suuren, sinisilmäisen ja suht pörröisen koiran. Touhuan koiran kanssa milloin mitäkin mutta kun olen lähdössä tekemään jotain muuta koira puraisee minua yleensä jalasta tai kädestä. Purema ei satu mutta koira ei millään enää päästä irti.
Valkoinen iso koira
5
2204
Vastaukset
- Tulkintaa
Valkoinen koira unessa viestii turvaa ja turvallisuutta, suojaa ja lojaalisuutta.
"Touhuan koiran kanssa milloin mitäkin mutta kun olen lähdössä tekemään jotain muuta koira puraisee minua yleensä jalasta tai kädestä. Purema ei satu mutta koira ei millään enää päästä irti."
Uni selkeästi kehottaa alitajunnan kautta aktiivista unennäkijää olemaan hosumatta ja keskittymään ihan rauhassa ja huolella yhteen puuhaan kerrallaan, eli viimeisteltävä huolella työt/puuhat mitä tekee ennen kuin päästää käsistään ja siirtyy seuraavan touhun pariin, silloin koirakin irrottaa otteensa. - Zhau
valkoinen väri unessa kuvaa puhtautta, viattomuutta ja kun koira kuvaa ystävää mutta purevahan ei kuvaa hyvää ystävää, viattomuuden väri ja koira, niin onko lähelläsi ystävä joka käyttää sinua hyväkseen tai on jollain tavalla ilkeä?
Puremaa mietin kun yleensä on huono enne jostain; onko jotain mikä sinun olisi pitänyt saada valmiiksi mutta et ole hoitanut asiaa jolloin se on jo vähän niin kuin myöhäistä, sitä tuo tarkoittaisi joten mieti edellistä päivää ennen unta oliko jokin deadline / asia mitä piti tehdä.
Molemmat on todennäköisiä mutta mieti vielä itse näiden avulla miten untasi voisit tulkata kun unen avaa parhaiten itse, ensin vain pitää tietää unikuvista mitä tarkoittavat jotta voisi ymmärtää. Jos näet unia paljon niin voit alkaa kirjoittaa niitä ylös ja aika ajoin pohtia / selvittää niiden tarkoitusta kun netistä löytyy paljon tietoa mitä mikin symboli tarkoittaa. :) - erttkkl
Kyllä lahkolaisetkin julistavat Jeesusta!
- Zhau
valkoinen väri kuvaa myös puhtautta, viattomuutta mikä voisi kuvata siis luonteenpiirteitäsi. Koira kuvaa unessa yleensä ystävää, koska puree niin ei ole niinkään mikään hyvä ystävä.. pureva koira unessa voi kuvata myös jotain asiaa mitä olisi pitänyt tehdä mutta on jäänyt tekemättä ja deadline asiaan on siis mennyt ohi, ikään kuin muistutetaan et tarttis tehdä..
Tämmöisiä asioita tuli noista mieleen ja unen edeltävä päivä on yleensä se mistä löytyy tuo kyseinen asia.. onko joku pettänyt luottamuksesi, ollut ilkeä mielestäsi tai jokin asia jäänyt tekemättä, noista asioista voisi lähteä miettimään mikä on se asia minkä tulisi muuttua, siitähän unet yleensä kertoo, meistä itsestä ja niistä muutoksista joita tulisi tehdä. Elämän pieniä asioita, ei yleensä siis mitään elämää mullistavia tai katastrofaalisia eli jos et saa unesta kiinni niin silloin ei ole niin tarvetta kun kyllä ne asiat ennemmin tai myöhemmin kuitenkin ymmärtää ilman unen tiedostamistakin.. ne on niin moninaisia mutta kannattaa pitää unipäiväkirjaa jos niitä näkee paljon kun sitä kautta itse niitä voi alkaa ymmärtää paremmin. :)- Zhau
ensin viestiäni ei näkynyt ja nyt kun kirjoitin uudelleen niin onkin kahtena :)
Mutta ehkä uneksiva saa tuosta jotain itselleen kun kaikella on aina tarkoituksensa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803