Michelin urasyvyys

Jalmari_72

Ostin juuri uudet Energy saver plussat. Mittasin kotona renkaiden urasyvyydeksi vain 6mm, kun niiden pitäisi olla 7,5mm. Mittasinko väärin, ovatko renkaat virheelliset vai minua kusetettu myymällä käytetyt? Tässä kuva mittauksesta:

http://i.imgur.com/kXbhSik.jpg

11

3466

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalmari_72

Täydennyksenä: renkaat ovat 205/60/16 eli eivät mitkään matalaprofiiliset

• hyvähuomio

Ei kun vaihtamaan sitä mitä on luvattu.

• 56789

Kokeile nyt ensin mitata kunnolla. En kuvan perusteella kutsuisi tuota mittaamiseksi. Lisäksi kaikki urat eivät ole yhtä syviä kuin se ne syvimmät urat.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Työntömitta

• työntömitta

Noista nimityksistä; olen koko 40-vuotisen työurani ajan kuullut puhuttavan "tönäristä".

• VäheneeSe

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, nyt eläkkeellä olevat konkarit puhuivat mauserista.
        Itsellä misukan primacy 3, uutena pintaa 7,2 mm tönärillä mitattuna.

• sokeasika

Kyllä renkaista näkee sokeakin onko ne uudet vai millin kulutetut.

• 42653636

Itellä landsailit, paljon hiljasemmat kun kusisest misukat ja uutena pintaa 9,8mm!

• UusiaEnOsta

Rahas meni hukkaan misukat on aivan paskat ainakin primacy 3, kohta on kulutus pinta loppu eikä ajettu kuin 20.000 km. eikä ole ainoat misukat olleet,tosin täytyy sanoa että ammattiajoa,mutta silti.

• Opelisti

Itse ostin myös Michelin energy saver renkaat ja rupesin mittailemaan urasyvyyttä kun näytti olevan niin vähän. 6 mm oli. Eipä ole kuin 2mm jäljellä kun suosittelevat turvallisuussyistä vaihtamaan uusiin. Kohta varmaan myydään kulutuspinnat lisävarusteena.

• Anonyymi00010

Uuden auton Michelin E Primacy kesärenkailla ajettu 7335km ja kulutuksen nykyinen urasyvyys 5mm yllätti.

• Anonyymi00011

Mikä tuossa yllätti, oliko liikaa vai liian vähän pintaa?
        Vuoden 2026 kesärengastestin mittauksissa urien syvyys uutena vaihtelee 6,3 - 7,4 mm välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe