Lapsen mummo tai vaari menettää kotinsa!

kolmekipeää

Ajatelkaa sitäkin puolta asiassa.
Kuka lapsi ja lapsenlapsi voisi olla iloinen, jos isovanhempi "pakkomuutetaan" johonkin korpeen,
kauemmas palveluista, ja ehkä kauemmas myös lapsista.
Ja siihen päälle että isovanhempi masentuu, kun ei pysty puolustautumaan hallituksen ryöstöä kohtaan.

Ne ei olekkaan huligaanit, jotka ryöstelevät "mummoja".
Hallitus AIKOO tehdä sen ihan luvan kanssa!

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missäkaikkiovat

Syy tähän lienee se vanha sanonta: "Rikas rikasta rakastaa, ja köyhä köyhää vihaa."
      Ensinnäkään ei voi järjellä käsittää, että monet pientuloiset ja työttömät tosissaan uskoivat perussuomalaisten, keskustan ja jopa kokoomuksenkin vaalipropakandaa.
      Voi hyvät ihmiset minkä menitte tekemään, heitä äänestämällä!
      Mutta ei se vielä kaikki.
      Mikä kumma saa toisen köyhän kadehtimaan toista köyhää, ettei voida koota niitä rivejä ja olla yhtenäisiä? Sitä ei myöskään voi ymmärtää....
      Suurituloiset, tai pariskunnat(eläkeläiset) viis veisaavat, syystä että elävät siinä haavekuvassa, etteivät:
      - koskaan sairastu
      - menetä puolisoaan
      - joudu työttömäksi

• suomalainen55v

Jouduin sairaseläkkeelle, ja ei se riitä enää leikkausten jälkeen lääkkeisiin, turha luulla. Narua kaulaan.
      Meistä halutaan päästä lopullisesti eroon..................!

• TrolliPölli

Mikset hae lääkemaksusitoumusta sossusta kun ei enää rahat riitä lääkkeisiin?

• oletpöllijoo

Hölmökö olet? Ei sossusta mitään saa, luuletko että sieltä vaan haetaan rahaa, koettaa itse, että onnistuuko. Niin ja missäs se säästö sitten olisi?

• TrolliPölli

Kyllä minä ainakin sain sossusta rahaa ja lääkemaksusitoumuksen kun olin työttömänä ja tulona oli vain työmarkkinatuki ja asumistuki. Ei sinne tarvinnut kuin postittaa hakemuksen lisäksi kuin verotustodistus, vuokrasoppari ja tiliotteet ja rahat kilahti tilille parissa viikossa ja lääkemaksusitoumus tuli kotiin postissa. Sen jälkeen lähetit vain tiliotteet ja jatkohakemuksen aina 2-3kk välein kunnes sain taas töitä.

En usko että se tuon monimutkaisempaa on eläkeläisellekään. Ellei toki sitten ole sitä varallisuutta enemmänkin jo kertynyt niin kuin monelle on vuosikymmenten työssäkäynnin jälkeen tullut. Silloin ei tietenkään tukea saa, mutta ei sitä kyllä tarvitsekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      966
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      55
      927
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe