Haluatko perustaa verkkokaupan?

VerkkokauppaGuru

Älä palkkaa mainostoimistoa, pystytetään verkkokauppa yhdessä! :)

Elikkä itsellä on osaamista ammattimaisten verkkokauppojen rakentelusta, sosiaalisesta mediasta, mainonnasta ja markkinoinnista, Google mainonnasta, Google analyticsistä ja yrittäjyydestä.

Olen itse nyt työelämässä, mutta kiinnostaisi kovasti töiden ohella pyörittää verkkokauppabisnestä. Minulla ei kuitenkaan ole aikaa töiden vuoksi siihen ydinliiketoimintaan, mutta pystyisin puolestani antamaan oman panoksen kokemuksesta yrittäjänä, verkkokaupan rakentaminen, mainonnasta & markkinoinnissa, sosiaalisessa mediassa ym.

Sinun taas tulisi pystyä juuri haluta sitoutumaan siihen ydinliiketoiminnan pyörittämiseen eli tilausten vastaanottaminen, asiakaspalvelu, tilausten toimittaminen, tuotteiden varastointi ym. ym. ym.

Liiketoiminta / yritys voi olla täysin sinun ja juridisesti voit omistaa koko yrityksen. Minun osuuteni verkkokaupan tuomista hedelmistä voit korvata vaikkapa ukko.fi -palvelun kautta taikka myöhemmin sitten optioina, osakkein ym. mitä sitten sovitaankaan?

Koska yritys / perustettava yritys on sinun, vastaat myös itse kaikista liiketoiminnan kuluista, kirjanpidosta ym. Saat kuitenkin minulta yrittäjyydestä konsultoivaa apua osaamiseni lisäksi.

Tässähän on ideana se, ettei sinun taas puolestasi tarvitse osata tai ymmärtää verkkokaupan perustamisesta taikka palkata ketään rakentamaan ja ylläpitämään verkkokauppaa.

Jos siis sinulla on palava halu menestyä verkkokauppiaana, mutta et tiedä verkkokaupan perustamisesta / koodaamisesta / markkinoinnista / sosiaalisesta mediasta ym. verkkokauppa toiminnalle keskeisimmistä asioista niin olen etsimäsi ja olet etsimäni kaveri.

2

175

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guaranatukku
      • VerkkokauppaGuru

Laitoin meiliä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      958
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      74
      925
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      861
    4. 50
      712
    5. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      696
    6. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      268
      692
    7. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      532
    8. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      86
      525
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      522
    10. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      54
      522
    Aihe