30 wee neitsyt

Eiikinä

Hei. Olen 30 vuotias mies ja neitsyt. Syitä siihen en jaksa tässä luetella.

Kuinkahan yleistä on olla neitsyt näin korkealla iällä ja luultavasti hautaan asti. Muita yli 30-vuotiaita?

55

1372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cxgg

      Ei vielä tuohon ikään ole päässyt, mutta harvinaistahan tuo on. Hautaan asti? Ei sillä että tahallaan yrittäisin masentaa, mutta niin se varmaan on, jollei tuohon ikään asti pesää ole saannut,

      Toivotaan, että olen väärässä.

      • xdcvdsfv

        Jotkut ovat syntymästään saakka ihan Jumalansäätämästi naimisiin sopimattomia, toisista ihmiset ovat tehneet sellaisia (mitä vittua sekin sitten meinaa) ja jotku ottaa naimattomuuden vapaaehtoisesti osakseen jotta riittäs enerkiaa vaikkapa siihen evankelijointiin
        Osaavat jotku jalostaa panohimonsa ilosanoman leivitysvoimaksi. Tai sitten niillä on joku naimattomuuen armolahaja, niin että pysytyvät tyytymään omaan käteensä eiväkkä seinille mielipuolina hypi vaikkeivät vastakkaista sukupuolta koskaan saisikaan
        Niin että jaksakaa rauhassa olla neitseitä ja poitseita ellei teillä oo selvää kutsumusta tai ihan pakotusta päästä vanhemmiksi. Ketään, VÄHITEN SUKULAISIAan, EI KANNATA SORTUA MIELLYTTÄMÄÄN, MENEMÄLLÄ VASTAHAKOSESTI NAIMISIIN.


      • Uskoelämään

        Näin juuri- miksi vaivata päätään tässä maailmassa sillä saako pesää kun tärkeämpää on varmistaa itselleen ikuinen elämä :) Usko Jeesukseen - olihan hänkin neitsyt kuolemaansa asti.


      • sdfvds
        Uskoelämään kirjoitti:

        Näin juuri- miksi vaivata päätään tässä maailmassa sillä saako pesää kun tärkeämpää on varmistaa itselleen ikuinen elämä :) Usko Jeesukseen - olihan hänkin neitsyt kuolemaansa asti.

        Olkoonkin että aito pano antaa luimma jotain 400-kertasesti paremmat kikit ku itsemasturpaatio, niin maailmahan on täynnä houkutuksia. Ei niistä saa tarpeekseen sortumalla niihin, haluu vaan enempi koko ajan. Kiroilu on hyvä esimerkki. Naimahimokin on luotu joillekin voitettavaksi kiusaksi. Lähinnä meille, joilla ei ole mitään henkisiä avuja naisten kanssa pärjyyseen. Siinä tapauksessa tämä ilmeisesti kaikkiin miehiin pantu naisenhimo on jalostettava joksikin muuksi tarmoksi. Erik Ewalds taisi puhua siitä valtavana elinvoimana. Jos sitä ei voi seksuaaliseen avioelämiseen käyttää niin aina on onneksi jokin muu reitti, niin ettei sitä voimaa tarvi heittää ihan hukkaan. Ja mikäli sen koittaa tukehtuttaa niin mielipuoleksihan sitä tulee ja hukkaa elämänsä aivan turhan tähen


      • enjaksamurehtia

        Itse 30v ja poikuus tallessa.Itseäni ei juurikaan kyseinen asia vaivaa.

        Jos ap:ta kuitenkin kyseinen asia vaivaa niin ei muuta kuin pari drinkkiä ja baariin.Kyllä siellä joku haarojansa sen verran raottaa että panolle pääset.


    • werwerwe

      Kyllä Suomessa on varmasti paljonkin, en usko että on niinkään harvinaista.
      Kuten sanonta menee niin naiselle on vaikeata säilyttää neitsyyttään ja miehelle on vaikeata menettää poikuutensa.
      Itsekin olin yli 28v kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran joten en minäkään kaukana ollut 30v rajapyykistä.
      Paras neuvo varmaan minkä voi antaa on että meidän miesten on pakko yrittämällä yrittää saada naisia, unohda neuvot missä sanotaan että "se tulee jos on tullakseen eikä kannata yrittää liikaa" tuo ei toimi miehillä.
      Itse sain naisen vasta kun aloin tosissaan keskittymään nettideittailuun ja siellä hyvännäköinen nainen otti yhteyttä, keräsin rohkeuden lähteä treffeille..

      • Psychosis1

        Ei ole harvinaista. On monia 50-vuotiaita, jotka eivät ole vielä menettänyt poikuutta. Aina voi olla naimisissa mutta ei tarvi harrastaa seksiä.


    • dfgdgg

      Oma poikuuteni meni 36vuotiaana.
      Nettitreffien kautta tein lähestymisiä, joissa menin aika pian seksiin ja helpostihan se kävikin sitten. Sovittiin seksitreffit hotelliin ja kaikki meni hyvin.
      En kertonut missään vaiheessa omasta kokemattomuudestani, vaan paremminkin esitin kokenutta ja itsevarmaa. Tuo nainen sanoi olleensa jopa parisuhteessakin ja oli minua 10vuotta nuorempi, mutta niinpä vain tuntui kuin minä olisin ollut meistä se kokeneempi. Tein käytännössä kaiken siellä sängyssä. Helposti sitä seksiä saa kun on itsevarmana ja menee määrätietoisesti seksiä kohden, eikä pakittele ja lässyttele turhia. Unohda kokonaan, että olet kokematon ja jutut sen mukaan. Pian huomaat, että sinusta tuleekin ihan normaali.

      • Loveandpeace

        Jotenkin tutulta kuulostaa. Tosielämässä naiset vain haistatteli mutta netin kautta pääsin kontakteihin ja suurinpiirtein saman ikäisenä kuin sinäkin. Ja aikuisena sitä otti toisenkin hyvin huomioon ja kaikki oli tyytyväisiä. Voihan se olla niinkin ettei kukaan/kaikki ole profeetta omalla maallaan vaan kannattaa laajentaa toiminta-aluetta.


    • cathy99

      36w ja neitsyt, nainen.

      • Onkohan lie millainen tapaus kyseessä:)
        Mulle voi kirjotella ihan jos siltä tuntuu.


    • HUIHAIfghdfgh

      Täytän kohta 32 ja erittäin neitsyt poitsu olen. Vain nyrkinsilmää ja lakanaa pannut olen ehkä tuhansia kertoja. Ainakin patja on melko kirjava.... Ei näillä aamuilla jaksa enää ahistua mistään nojokoseonemäntäsulla-vänkytyksistä. Hajotkoon saamattomuuteni kaikki sitä kyselevät.
      Enkä aio alkaa miellyttää ketään menemällä naimisiin, tarpeeksi olen mielestäni jo perseitä imeskellyt tavalla ja toisellakin, ja loppujen lopuksi vain itse siinä kärsinyt.

      Ja tieänhän min että sen verran monimielisairas kitenkin olen, ettei mistään naimisiinmenostani kellekään mitään helpotusta koituisi

    • NunnaMuna23

      Löytyyhän niitä neitsyitä luostareista :D

    • NeitsytNeiti

      Hei! Mistäs päin olet?

      Itse olen 30-vuotias neitsyt nainen. Syitä siihen, miksi olen edelleen neitsyt, on monia. Mutta suurin syy on ehkä siinä, etten ole mikään baari-ihminen ja yöelämässä käydessä on aina alkanut ällöttämään ja halut kadonnut, kun ympärikännissä olevat ovat tulleet liikaa lähentelemään ja ehdottelemaan liian suoraan vain ja ainoastaan seksiä.

      • SinkkuM30plus

        Täällä olisi yksi toinen herra, jos sen ei välttämättä tarvitse olla ketjun aloittaja johon haluat tutustua?
        Minulla on ollut vain yksi S-partneri, ei parisuhde kokemusta.
        Kirjotellaanko?


    • GandalfHarmaa

      Säilytä neitsyys vielä toiset 30 vuotta ja olet velho.

    • 55v

      Eka kerran sain 54v

    • Jakemus86EP

      Just tuli täyteen 29v ja poikuus tallella. Eipä tuo mua haittaa. Toki haluaisin kokea miltä se naisen läheisyys tuntuu. Treffeillä olen kyl käynyt, mutta enpä ole ketään pystynyt hurmaamaan.....niin ja yhdenyön juttuja olisin saanut, mutta ne ei mua kiinnosta vaan pitäisi olla joka likkakaveri tai joku vakisäätö.

    • PumPui____

      Ootko harkinnut käydä maksullisissa?

      Ongelma on helpompi hoitaa kuin uskotkaan.

    • öhoöh

      Täällä 35 v poju. Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta paritella. Multa varmaan aivosta puuttuu sellainen palikka.

    • yleistä

      Aloittaja kyseli, miten yleistä on 30-vuotiaan miehen kokemattomuus. Arvelen, että paljon yleisempää, mitä kuvitellaan.
      Oma arvaukseni on, että 30 vuotta täyttäneistä suomalaismiehistä ehkä joka viides eli 20 prossaa on kokemattomia. Niistä sitten ehkä 10 prosenttia aloittaa seksielämän vanhemmalla iällä ja toinen 10 prosenttia elää koko elämänsä ilman seksiä tai halutessaan käy maksullisella.
      Suomessahan homma menee niin, että mies jää ja elää koko elämänsä yksin, mikäli hänellä ei ole taitoa tai rohkeutta lähestyä naista. Naisten suunnalta on turha odottaa aloitteita.
      Itse olen 37v mies, poikuus tiukasti tallessa eikä mitään käsitystä, miten voisin löytää itselleni naisen. Maksulliselle en alennu menemään.

      • KokematonMies26v

        Naisten suunnalta on turha odottaa aloitteita koska naiset ovat hypergamisia huoria jotka katsovat nenänvarttaan pitkin kaikkia kilttejä, kunnollisia ja kokemattomia miehiä. Näin se vaan on vaikka useimmat naiset suuttuvat kun heille tämän totuuden kertoo. Itse olen jokusen aloitteen naisille vaivautunut tekemään mutta naiset aina ignooraavat mut täysin. Enpä vaivaudu enää kun siinä vain joutuu turhaan nöyryyttämään itseään ja menettää viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.


      • patsemittaa

        Kyllä naiset osaa olla vinkkavia mutte se,että ne sanois sen oikeaan aikaan niin on todella vaikeaa.
        Itse olen vinkkausten lisäksi saanut kuulla että olis pitäny tehdä, mutta en "muistanut tai tajunut sillon". Sit yks kesäleski kutsui iltakahville, ja sano suoraa ettei anna.....mut sit kuitenkin antoi parin tunnun päästä.... No, on sit ollut sekin joka sanoi sen asian, mutta asia ei edenny. valta on naisella!


    • patseinttaa

      Mä olen itse nyt päälle 40v ekat kokemukset tuli ja melkee lapsena.... ja sit ekan kerran itse pistin asiaa eteenpäin alle 15v ikäsenä.... Omassakin elämässä on ollut asioita jotka hankaloitti asiaa sillon ku olis pitänyt saada. Sellainen ihminen joka sillo kakarana mutta kuitenkin oli yks itseä pari vuotta nuormpi tyttö, joka eteni jo pusuasteelle, ku olin 10v ikänen... en tiedä olinko hänen eka suutelukumppani.... Sit ku olin 20v nii tapasin omaikäisen tytön joka oli todella lämmin... mitää ei tapahtunu... ei päästy peitonväliin...... 26v iässä sit pääsin yhden kesälesken iltakahville.... ja sen jälkee ei ole ollut mitää.... aina joskus tapaan ihmisiä joilla on jotain sanottavaa, mutta en monestikkaan sellaisia jotka sit on ilmeitä ja eleitä enempää....
      Mut tosiaan... kokemattomuus on on varmasti paljon yleisempää kuin uskotaan... mutta toisaalta se juttu on monesti lähempänä kuin monikaan arvaa! ja ainakin itse olen kokenut senkin, että joku on joskus sanonut sen aika suoraa, että olis halunnut olla, mutta se asia oli sillon jäänyt tekemättä.... ja vimppajuttu on se, että joku puhuu ns. seläntakana.... mitä, sitä en tiedä.... Tovottavasti se on vähenevä määrä ihmisiä jotka joutuu aina olemaan ilman koskemista..... joskus se on ollut 3% ikäluokasta joka on kaiken ulkopuolella..... toivottavasti se määrä olisi jatkossa pienempi.... ja aina on se pieni prosennti joka itse panttaa!

      • Tasaneikäy

        Tuo on niin tuttua, tuo selän takana puhuminen. Ensin tuntuu että jaa tuohan taitaa olla kiinnostunut mutta hetikohta ei ole tuntevinaankaan kun on kuullut jotain paskajuoruja. Siinä sitten ihmettelet miten pääsis kontaktiin naisen kanssa. Mutta onneksi on nykyään netti!


    • huoliajamurheita

      Olen sinua huomattasasti vanhempi mies ja neitsyt edelleen olen.Olen kunnollinen ihan tavallisen näköinen ja oloinen henkilö ja vielä mukavaksikin sanottu.Syitä kyseiseen asiaan on monia esim.ujous,jännittäminen,suorituspaineet ja pelko epäonnistumestä.Kärsin sairaudesta sosiaalisten tilanteiden pelko joka on pääsyy kyseiseen ongelmaani.Pari lyhyempää naissuhdetta minulla onollut mutta eihän siitä seksistä noiden kyseisten ongelmien takia mitään tullut ja nyt minulla on jonkinlainen pelko,kierre ja lukko kyseisestä asiasta.Toivon löytäväni vakituisen kumppanin ja edetä pikkuhiljaa niin eiköhän tuo seksikin sikkoin jo onnistu.Ja koska en alkoholia tykkää käyttää niin en kapakoissa käy ja en enää noilla kontaktipalstoillakaan jaksa olla joten tilanteeni alkaa olla jo huolestuttava ja en enää keksi ratkaisua ongelmaani.Joten viestin aloittaja ei ole poikkeus eikä ainoa vanhempi neitsyt.

    • rewerewrr
    • Pirina

      Rehellisesti sanottuna haluaisin olla vielä neitsyt. Jos olisin täysin mennyt oman haluni mukaan, en olisi vielä tänä päivänäkään harrastanut seksiä kenenkään kanssa, mutta itsetunnottomana ikätoverien paine sekä muu yhteisön paine ajoi vaan pariutumaan ja harrastamaan seksiä silloin alle parikymppisenä.

      Kovin paljon ei ole minulla kokemuksia eri kumppaneista, ja ne muutamat ovat olleet erittäinkin nautinnollisia kokemuksia, mutta jotain on jäänyt oudolla tavalla puuttumaan. Nykyään suhtaudutaan seksiin niin suorituskeskeisesti, että sellainen aito jakaminen ja henkinen yhteys monesti puuttuu. Sitä kaipasin jo silloin nuorempana - ja jos olisin kuunnellut sitä kaipaustani, en vielä tänä päivänäkään olisi ollut kenenkään kanssa, kun sellaista yhteyttä ei ole kenenkään kanssa muodostunut. Sen takia olenkin ollut nyt selibaatissa. Ja toivoisin, että olisin vielä neitsyt.

      • M30plus

        Sano vaan jos haluat tehä selibaatista lopun..
        Täällä kans yksi vain just sisään ajettu kaveri naista vailla..Just alkuun on päästy, mutta vauhdissa ei olla todellakaan. Tartten luotettavan kaverin kenen kans päästä tästä liikkeelle kunnolla ja tottua.
        Löytyykö mulle naista kaveriks?
        Oon itsestään huoltapitävä, savuton, fiksu, liikunnallinen, keskimitoissa oleva kaveri.


    • 33-

      Terve, täällä 33v mies. Seksikokemukset jääneet lähinnä sen vuoksi, ettei tilaisuuksia ole tullut onnettomien sosiaalisten taitojen vuoksi ja jos on tullut niin olen ne sössinyt. Muutaman kerran elämässäni olen päässyt sänkyyn asti, mutta suorituspaineet joka kerta niin kovat, ettei itse asiasta ole tullut mitään. Luulisin, että näiden naisten kanssa olisi voinut yrittää uudelleenkin, mutta on aina vituttanut sen verran, että se on sitten jäänyt. Tällä hetkellä ei oikeastaan jaksa enää yrittää, kun tietää, ettei koko hommasta tule mitään.

      • Tosipukki83

        Ei moni varmaa uskoisi, että itse menetin poikuuden 20v .. koska ollut jo varmaan seksikokemuksia nykypäivään mennessä yli sadan naisen kanssa. Joskus olen miettinyt, että pitäisiköhän noita joitakin vanhempia nilkoissa roikkuvia päälle 40siä akkoja (joille kännis menny puuttees antamaan) ,niin delegoida vaikkapa jollekin kokemattomalle. Toisaalta mul ei olis aikaa semmosiin rojekteihin pelkkänä hyväntekeväisyystyönä. Voisin ajatella asiaa ns. pienenä välityspalkkiona omien saalistuskulujen ja tietty sen kaiken vaivan takia. Jonkimoiset "kulukorvaukset" ois kiva saada ;-)


    • IskeNaisiaSelvänä

      Mieheni olisi ehkä vieläkin neitsyt, ellen olisi itse lähestynyt häntä. Hän menetti neitsyytensä 26-vuotiaana.

      Tapasimme kuvagalleriassa, jossa hänellä oli kuvia. Hän herätti uteliaisuuteni. Kuvat olivat taiteellisia, eikä niissä näkynyt sukuelimiä. Sukuelinten kuvat ovat minun (ja useimpien muiden naisten) mielestä ällöttäviä ja tylsiä!

      Aloimme jutella messengerissä (joo, tästä on jo aikaa :D) ja huomasimme, että olimme todella samanhenkisiä. Sovimme ensitreffit hotelliin (joo, kinkyt ja villit treffithän ne oli...) ja siitä se sitten lähti. Seksitreffeistä harvoin tulee vakavia suhteita, mutta niinkin voi käydä.

      Oli sellainen namupala, etten vieläkään tajua, ettei kukaan muu nainen ollut ehtinyt ennen minua. Noh, sainpahan kouluttaa mieleisekseni :D

      Ehkä hänen epäsuosionsa johtui siitä, että minulla on vähän nörttifetissi ja mieheni oli aika perusnörtin näköinen (karhumaiset äijät eivät ole minua koskaan kiinnostaneet). Mieheni on hento ja laiha, mutta todella älykäs. Aivot ovat naiselle se tärkein sukuelin. Mies joka osaa niitä käyttää, tekee vaikutuksen.

      Ehkä joku muukin nainen oli joskus häntä katsellut, muttei uskaltanut lähestyä vaan olisi halunnut hänen tekevän aloitteen. Onneksi en itse jäänyt odottamaan... Olisi voinut helvetti jäätyä sillä aikaa.

      Yllättävän monella miehellä on niin huono itseluottamus, että on mieluummin neitsyt kuin lähestyy naisia ja kestää torjunnan.

      Minun miehelläni kävi tuuri, kun kiimainen 20v nainen suorastaan käveli syliin :D Mutta koska sellaista ei yleensä tapahdu, ei kannata luottaa onneensa vaan kannattaa tehdä tuttavuutta naisiin. Etenkin selvin päin olevat miehet esiintyvät aina edukseen känniääliöiden merestä! Naisia löytyy myös harrastuksista ja oppilaitoksista. Baareista löytyy usein vähän heikompaa ainesta, toki ne kivat ja fiksutkin naiset varmaan joskus käy baareissa.

      Olimme molemmat vesiselviä koko treffien ajan. En oikein lämpene känniseksille. Niin kännissä en ole koskaan ollut, että haarani olisivat auenneet jollekin känniääliölle!

      Jos haluat varman tavan erottua baarissa eduksesi, ole se mies, joka osaa ja uskaltaa iskeä naista selvin päin!

    • Kalle-Petteri

      37 v eikä ole ollut lähelläkään menettää poikuuttaan

      • kdssgj

        Ite oon 68 v.Ja poikuus tukevasti tallella.Eikä harmita yhtään se poikuus.


    • Heh, olen itse 28-vuotias, rekisteröidyin aloittaakseni ihan tämän saman ketjun, ja juuri ajoissa huomasin tämän tuossa alueen päällimmäisenä.

      Olen elänyt elämääni sen erityisemmin naissuhteita etsimättä, ajatellen että kyllä sellaisia tulee vastaan, tavallaan itsestään, kun vain elän normaalia elämää. Nuorempana pari tilaisuutta ohitin kun ei tuntunut "oikealta". Nyt kuitenkin mietin että olisiko pitänyt. Hyvin menee ja bisnekset luistaa, olen muuten kaikin puolin tyytyväinen elämääni, mutta naista en ole saanut kertaakaan. En ole muuten uusavuton, mutta naisten suhteen täydellisen kahvilla. Olen alkanut miettiä, että pitäisikö sitä sittenkin ihan erikseen "jahdata", eikä se tulekaan itsekseen normaalin elämän ohessa. Noh, voinhan minä sen tehdä, mutta olen asian suhteen yhtä avuton kuin teinipoika - teinipojalta vaan sitä odotetaankin. Mitä teen, menenkö baaritiskille notkumaan ja odottamaan josko joku minut huomaisi? Ei se taida ihan niiin toimia, mutten tiedä mitä muutakaan. Olen ihan ulalla. Puumanaiselle olisin ilolla antautunut, olisimpa ymmärtänyt sen vielä kymmenen vuotta sitten, nyt olen heille liian vanha.

      En tunne itseäni epätoivoiseksi, vaan enemmän uteliaaksi. Miltä se tuntuisi? Noh, ehkä se sittenkin tulee vielä "itsestään" vastaan. Tai sitten ei. Siihen asti nautin elämästä noin muuten.

    • 33v

      33vuotiaana menetin neitsyyteni minä.

    • 33n

      Olkaa tyytyväisiä neitsyyteenne, teillä on vielä mahdisuus tehdä ekakerrasta miellyttävä kokemus.
      Oisinpa voinut minäkin hoitaa homman jotenkin muuten kun 14 vuotiaana kännissä sekoillen..

    • rrrrrr111

      En tiedä kuinka yleistä on olla neitsyt kolmekymppisenä mutta itse olen tosielämän 40v ja neitsyt. luulempa että naisissa ei ainakaan löydy ihan heti vastaavia. minun kohdalla seksielämä on jo ohi

    • virgin30plus

      Kyllä, itse 30v ja poikuus tallessa.Jossain vaiheessa elämää se vaivasi minua itse asiana mutta ei enään nykyään.Juttu kun on mielestäni niin että haluan seksiä oikeasti mukavan naisen kanssa, josta olen edes hieman kiinnostunut oikeasti.
      Mielummin kunnolla ihastunut.

      Ongelmana on enemmäkin kyseisen kiinnostavan naisen löytäminen.Oma painottumiseni kun aika paljon henkilökemioissa.Tietysti, on tiettyjä fyysisiä juttuja jotka viehättävät joita toisessa toivon olevan.
      Henkinen läheisyys ja hellyys on kuitenkin se mitä kaikein eniten toiselta toivon saavani.Tietysti itsekkin haluan osoittaa toiselle samoja asioita.Ja enkä sano, olisihan se mukavaa päästä kokeilemaan miltä homma oikeasti tuntuu.

      Mutta, elämä on.

    • glmglmglm

      Arvostan. On hienoa ettet ole lähtenyt mihinkään turhiin yhdenillan suhteisiin tms. ja voit kokea hienon ensimmäisen kerran vielä, kun kohtaat oikean ihmisen. Olisinpa itsekin ollut nuorena niin viisas, ja olisi jäänyt kaikki tyhmyydet tekemättä.

    • haistakaapaskaperkele

      Haistakaa paska perkele saatana!!!

    • dorien123

      Et ole ainoa 30v neitsyt. Minäkin olen, ja syy siihen on se, etten ole löytänyt sopivaa kumppania. En halua yhden illan juttua enkä maksullista naista, enkä myöskään halua ruveta pickup-persreiäksi. En usko heidän päjäävän yhtään sen paremmin ja aina voi käydä niin, että se baarisäätö tulee vielä elämässä vastaan. Haluan naisen, joka voi opettaa minut hyväksi rakastajaksi. Mä haluan oppia hyväilemään ja rakastamaan.

      Pelkkä "panolle pääsy" kuulostaa jo sananakin halventavalta. Ihan niinkuin naiset olis jotain esineitä. Niitä leikkejä voi sitten kokeilla kun ollaan jo yhdessä ja tunnetan halumme. Mä rakastan niitä, naisia ja siks en suostu kohtelemaan niitä pelkkinä esineinä siksi, että mun pitäisi jonkun toisen mielestä niin tehdä jotta saisin jonkun sulan hattuuni.

    • vdfgdfg

      Onko se poikamiehen kokemattomus neitsyyttä vai poitsuutta? Lähempänmä 33:a ku 32:a olen ja täysin kokematon. Joskus parikymppisenä yliherkkiksenä sitä vielä jaksoi ottaa nokkiinsa ja itteensä siitä, kun tätit, isotätit, isosetät ja muut semmoset kyseli naima-aikeista. Mutta ei enää, ei näillä aamuilla:)
      Eritoten siksi ku tässä alkaa olla jo aika selevää että en voi koskaan tulla niin minuksi itteni kanssa että joku voisi sietää mua loppuelämänsä avioliitossa. Irtoseksipelleilyyn en nimittäi lähe. Kyllähän se vitusti opanettaa aika ajoittain mutta ko muna ei tiiä sitä että psyykkisesti en oo avioitumiskelpoisten kirjoissa.

      • ProfKulliMies

        Miten sillä voi ketään syyllistää, mitä ei ole tehnyt? Kummalliseksi on maailma mennyt.. Monille se paneminen on kuin jokapäiväistä leivän syöntiä. Ajattele nyt, mitään ihmeellistä ei tapahdu. Muutama minuutti hinkataan ja mitään jälkiä ei jää. Olipa suurenmoinen kokemus.


    • Terapeutti

      Mikset käy huorissa? Sillä keinolla on moni mies päässyt eroon neitsyydestään ja henkisestä lukosta, jonka jälkeen peli naisrintamalla on auennut. Maksat n. 100 euroa puolen tunnin hoidosta, ja takaapäin paneminen on helppoa, kunhan vain saa kalun seisomaan. Simple as that!

      Jokainen tietysti tekee omat valintansa, mutta kannattaa muistaa, että jokaisella on vain se yksi elämä.

    • Olen päälle kolmekymppinen. Päätin nuorena kun tulin uskoon, että harrastan yhdyntää vasta avioliitossa. En ole katunut. Voin päätyä vielä naimisiin, mutta elämä on tähänkin asti ollut hyvää.

      Kuulin tutkimuksesta, että ne jotka malttavat ensin tutustua ja menevät sitten sänkyyn pysyvät keskimääräistä useammin yhdessä, kuin ne, jotka aloittavat parisuhteen seksillä. Sinänsä loogista, kun oppii tuntemaan ensin aidosti toista eikä ryntää tunne edellä, on vahvempi pohja. Elämässä on niin paljon muutakin kuin seksi, joka varmasti on ihanaa sekin.

    • IknowTheFactz

      Suomessa tosiaan pysyy vielä 28 v neitsyenä joten olet kaunis tai ruma sillä ei ole väliä menestymisen kannalta kun tää on niin yksinäisten ihmisten maa. Sitä vaan ei saa mitä haluaa, huono sosiaalinen ympäristö----

      • jakita

        Mitä sitten haluat?


    • SuomiNeitsyidenMaa

      Onhan se huono juttu jos neitsyys 30 v erityisesti jos haluaa ison perheen ja nähdä lapsen lapsia vanhana.....

    • Nevöevö

      Noh, oon 25 v nainen ja neitsyt etten ole vielä 30v mutten ihmettele jos sinne asti mennään... Ei ole mitään uskonnollisia eikä sinänsä mitään antisosiaallisia syitäkään, ainakaan enään. Oli vain pitkään niin pirun huono itsetunto etten uskonut että kukaan kiinnostuisi minusta enkä minä oikein ollut tekemisissä minun tyyllisten miesten kanssa. Tarkoitan että kaveripiirin kautta tutustui vain lähinnä tietynlaisiin miehiin joiden kanssa luonteet ja mielenkiinnot eivät natsanneet.

      En tiedä mikä minussa on mikä tekee tästä niin vaikean kun ympärilläni kaiken kokoiset, näköiset ja luonteiset naiset kyllä maagisesti jostain löytävät sen jonkun. Eikä heillä mene edes kauaa siinä. Joten tiedän ettei tämä johdu minun ulkonäöstänikään tai luonteestanikaan. Tai okei, on minullekin tullut vastaan pari miestä joihin molempiin olen tuntenut suurta vetoa jo pari vuotta ja he ilmeisesti minuun. Joku muuhan olisi jo jommankumman kanssa päätynyt suhteeseen, mutta minun tuurillanihan niin ei käy vaan asiat menee monimutkaisiksi... osittain omaa syytäni kylläkin... mutta ei nyt ollut se yksinkertaisin asetelma...

      • Olet juurikin sitä mitä etsin, joten jos vain seura kelpaa?


    • 31v.neitsyt

      Olen 31-vuotias nainen ja neitsyt. Olen aina ollut ujo. On vaikea tutustua ihmisiin ja en edes harrasta mitään sellaista, jossa tapaisi ihmisiä. Baareissa en käy. Ja jotenkin kun on pitkään yksin, siihen tottuu. Näin on ainakin käynyt minulle. Ei minua neitsyys stressaa eikä harmita. Se vaan pelottaa, miten toinen osapuoli tähän suhtautuisi ja jättääkö saman tien näin kokemattoman tapauksen. Ehkä tämä pelko on yksi syy siihen, miksi en edes etsi ketään. Ja en missään nimessä halua mitään yhden illan juttuja.

      Ainoa oikeasti harmittava asia on se, että minulla ei ole lapsia. On jo monta vuotta ollut kaipuu oman perheen perustamista kohtaan. Haluaisin jo niin saada lapsia. Se joskus masentaa. Olen kuitenkin niin perhe- ja koti-ihminen ja perhe on minulle kaikki kaikessa.

      • haluaisinnnn

        Moi 31v neitsyt!

        Miehenä kunnioitan sinun kaltaisia naisia todella paljon. Olen aina toivonut, että saisin olla tulevalle vaimolleni hänen ensimmäinen rakastaja. Kukapa mies ei tuollaisesta haaveilisi?

        Haluaisitko tutustua paremmin, olen sinua pari vuotta vahempi mies Pirkanmaalta. Missä päin Suomea sinä asut?
        Halutessasi voit lähettää meiliä; [email protected]


      • Luonani voi käydä astuttamassa itseään..Ei maksa mitään.


    • Anonyymi

      Velho tulee 30v neitsyenä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe